چگونه از طریق کانالهای تلگرام وتبلیغ در گروهها درامدزایی کنیم

چطور از طریق عکس وکلیپ درامدزایی کنیم
  • ۰
  • ۰

20 نرم‌افزار کاربردی رایگان و قدرتمند

20 نرم‌افزار کاربردی رایگان و قدرتمند

 

گزارشی که چندی پیش از سوی مؤسسه سنسورتاور منتشر شد، نشان می‌دهد که سال 96 برای فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی سال بسیار پرسود و خوبی بوده است. در گزارش منتشر شده از سوی این مؤسسه مشاهده می‌کنیم که سود به دست آمده از بابت حق اشتراک‌ها و همچنین خرید برنامه‌های کاربردی برای اپل استور به رقم 38.5 میلیارد و برای گوگل‌پلی به رقم 20.1 میلیارد دلار رسیده است. این ارقام نشان می‌دهند که اپ‌استور در مقایسه با نمونه مشابه سال 95 یک رشد 34.7 درصدی در افزایش درآمدها و گوگل‌پلی با یک رشد 34.2 درصدی روبه‌رو بوده‌اند. به‌ طوری که در مجموع دو بازار به رقم شگفت‌آور 58.7 میلیارد دلار دست پیدا کرده‌اند که در مقایسه با نمونه مشابه سال گذشته (43.5 میلیارد دلار) یک افزایش رشد 35 درصدی را تجربه کرده‌اند.

نکته قابل تأملی که در ارتباط با این گزارش وجود دارد این است که میزان درآمد توسعه‌دهندگان سیستم‌ عامل iOS نیز در سال 96 برابر با 26.5 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با نمونه مشابه سال قبل رشدی 30 درصدی را نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش به درآمدهای رو به ‌رشد بازی‌های موبایلی نیز اشاره شده است که یک رشد 30 درصدی را تجربه کرده و به رقم 48.3 میلیارد دلار رسیده است. جالب آنکه بخش مربوط به بازی‌ها در گوگل‌پلی به‌شدت مورد توجه کاربران قرار داشته و در حدود 27.2 میلیارد بازی تنها از این فروشگاه دانلود شده است. با این پیش‌درآمد کوتاه به سراغ مقاله این شماره می‌رویم. اگر شماره فروردین ماه سال‌های گذشته ماهنامه را مطالعه کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که در این شماره مقاله‌ای در ارتباط با بهترین برنامه‌های کاربردی سال را برای شما آماده می‌کنیم. در حالی که برنامه‌های بسیار شاخص و ارزشمندی برای معرفی وجود دارند، با وجود این بخش اعظمی از این برنامه غیررایگان هستند و کاربران برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه مربوط را پرداخت کنند. اما این حرف به‌معنای آن نیست که برنامه‌های رایگان ارائه شده فاقد ارزش هستند و باید از کنار آن‌ها بی‌تفاوت گذشت. اگر از مخاطبان سایت شبکه باشید، به‌خوبی از این موضوع اطلاع دارید که در سایت پرکاربردترین برنامه‌هایی که به شما در مدیریت بهتر کامپیوترهای شخصی، دستگاه‌های اندرویدی و نظارت بر شبکه در دسترس قرار دارند را معرفی می‌کنیم. اما در این شماره از مجله تصمیم گرفتیم گلچینی از بهترین نرم‌افزارهایی که از سوی مجله Web User در یک سال گذشته پیشنهاد شده است، به شما معرفی کنیم. مجله Web User یکی از معتبرترین مجلات حوزه فناوری است که هر ماه منتشر می‌شود و در هر شماره تحولات حوزه فناوری، قابلیت‌های پنهان درون نرم‌افزارها، آموزش‌های کاربردی و مطالب مفید دیگری را منتشر می‌کند. یکی از بخش‌های ثابت این مجله معرفی بهترین نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های مختلف است. نرم‌افزارهایی که از سوی طیف گسترده‌ای از کاربران سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردی هستند. برنامه‌هایی که در این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، برنامه‌هایی رایگان هستند که به‌راحتی از سایت‌های اصلی قابل دانلودند. برنامه‌هایی که در زمینه ویرایش تصاویر، نظارت بر ترافیک شبکه، فشرده‌سازی فایل‌ها، بریدن بخش‌هایی از کلیپ‌های ویدئویی، ارزیابی دیسک‌های سخت و... به شما کمک می‌کنند. همچنین، در انتهای مقاله نیز به معرفی تعدادی از برنامه‌های کاربردی جالب برای گوشی‌های اندرویدی و iOS پرداخته‌ایم که به‌تازگی عرضه شده‌اند.

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • اسماعیل انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی