چگونه از طریق کانالهای تلگرام وتبلیغ در گروهها درامدزایی کنیم

چطور از طریق عکس وکلیپ درامدزایی کنیم

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه از وقت خود درست استفاده کنیم؟

همانطور که می‌دانیم زمانی که در اختیار داریم، بسیار محدود است. برای اینکه بتوانیم از این زمان محدود حداکثر استفاده را ببریم، نیاز به برنامه‌ریزی داریم. برای اینکه متوجه شویم چه کاری را باید در چه زمانی انجام دهیم، به اولویت‌بندی کارهایمان نیاز داریم. برای اولویت‌بندی کارها باید به سه گزینه زیر عنایت داشته باشیم:

1- بعضی از کارهایمان که هم مهم و هم فوری هستند، اولویت بالایی دارند.
2- آن دسته از کارهایمان که یا مهم یا فوری هستند، اولویت متوسطی دارند.
3- برخی از کارهایمان که نه مهم و نه فوری‌اند، اولویت اندکی دارند.

چگونه از وقت خود بهتر استفاده کنیم ؟

عمر هر انسان یک محدوده زمانی است که شخص برای دستیابی به هدفهایش در اختیار دارد . این یک معادله ساده است . اگر معادله وقت مساوی است با عمر، بهتر می شود فهمید که چرا گفته اند وقت از طلا با ارزش تر است؛ البته بعضی ها وقت شان ارزش یک سکه حلبی را هم ندارد.

حتما" شما هم قبول میکنید که عمر هرکس فقط به خودش تعلق دارد ؛ لذا خود شخص است که می تواند ارزش عمر خودش را تعیین کند ، به طور مثال : به نظر شما ، یک مفتول آلیاژی آهن قیمتش بدون دخل و تصرف چقدر است ؟ اگر مفتول را به نعل اسب تبدیل کنیم ، قیمت نعل های بدست آمده چقدر می شود ؟ اگر این مفتول آهنی را به کارخانه پیچ و مهره سازی بدهیم ، قیمت پیچ های ساخته شده چقدر می شود ؟ اگر مفتول به ساعت تبدیل شود ، قیمت ساعت های حاصله چقدر می شود ؟

وقت ما انسان ها هم بی شباهت به سرنوشت این مفتول نیست ؛ ارزش عمر ما به اندازه ارزش کارهایی است که انجام می دهیم . حالا شما بگوئید ارزش وقت شما چقدر است ؟

آیا تا حالا فکر کردید که چقدر از عمرتان گذشته و یا به چه چیز ارزشمندی دست پیدا کردید ؟ آنچه که مسلم است وضعیت کنونی شما نتیجه تدبیر و تلاش گذشته شماست ولی وضعیت آینده شما به تدبیر و تلاش امروزتان بستگی دارد. گذشته را نمی توانید تغییر بدهید، ولی آینده در دست های خود شماست .

انسان برای دستیابی به اهداف خود منابع گوناگونی را به خدمت می گیرد که یکی از مهم ترین آنها وقت است . وقت با سایر منابع تفاوت هایی دارد ، منابعی مانند سرمایه ، نیروی انسانی و اطلاعات را میتوان در جهت های مختلف به کار انداخت. می توانید نیروی انسانی خود را افزایش یا کاهش دهید؛ نوع امکانات را در محل کار خود می توان تغییر داد . می توانید تجهیزاتی را که با آنها کار میکنید عوض کنید . می توان کارگران را از خط تولید کنار گذاشته ، و به کار دیگری گمارد ؛ می توان به یک کارمند دفتری پست مدیریت واگذار کرد ؛ این امکان وجود دارد که اعتبارات و سرمایه های مالی خود را جابجا کرد و برای هدف مورد نظر بکار گرفت . می توان تقاضای وام کرد ؛ می توان بهای کالا یا خدمات را افزایش داد . اما زمان تنها منبعی است که با سایرمنابع تفاوت دارد ؛ تمام شدنی است، چون محدود است . در مورد زمان نمی توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید ؛ نمی توانید بر دامنه زمان بیافزایید؛ ساعت نه تندتر می رود و نه کندتر حرکت می کند . زمان خصوصیات منحصر به فردی دارد که عبارتند از :

1- وقت تنها منبعی است که همه افراد بطور مساوی از آن برخوردارند . بنابراین افراد موفق و ناموفق ، فقیر و غنی ، قوی و ضعیف ، سالم و بیمار ، و غیره از زمان یکسانی برخوردارند .

2- وقت یک منبع کاملا" اختصاصی است ؛ وقت هرکس فقط به خودش تعلق دارد و هیچ کس دیگر نمی تواند از آن استفاده کند . بنابراین شما نمی توانید وقت بدون استفاده امروز خود را ، به دیگری منتقل کنید . نمی توانید وقت قرض کنید و یا قرض بدهید .

3- وقت غیرقابل ذخیره کردن است ؛ اگر امروز وقت اضافه داشتید ، نمی توانید آن را برای روز دیگری پس انداز کنید؛ بنابراین تنها راه برخورد عاقلانه با وقت ، مصرف صحیح آن است .

مشکل اساسی بسیاری از مردم در مورد وقت این است که احساس می کنند کار آنها بسیار زیاد ، ولی وقتشان کم است . شما چنین شخصی را می شناسید ؟ بعضی ها معتقدند که برای انجام همه کارها، خوشان باید وقت بگذارند و به دیگران اعتماد نمی کنند . آیا شما با این طرز تفکر موافقید؟ آیا غالبا" برای اینکه نتوانسته اید کارهای مهم را به پایان برسانید احساس بدی داشته اید ؟ آیا مکرر به ساعت نگاه کردید و با نگرانی دیدید که ساعت 4 یا 5 بعد از ظهر است و کارهایی را که باید امروز به پایان برسانید ، هنوز شروع نکرده اید . آیا شما از افرادی هستید که به دلیل کمبود وقت باید بعضی از پرونده ها را با خودتان به خانه ببرید . آیا وقتی کارهای مهم از قبیل تهیه گزارش های حساس پیش بیاید ناچار می شوید که شب های طولانی را در اداره بمایند؟ و یا اینکه روزهای تعطیل را هم به کار کردن بپردازید ؟ اگر از این قبیل مسائل در مورد شما صادق است و یا برایتان مطرح است متاسفانه باید عرض کرد که شما از جمله افرادی هستید که همیشه مشکل زمان خواهید داشت . لازم است بدانید که شما هم به همان اندازه وقت دارید که همه دارند . آیا شما کمتر از 24 ساعت وقت در شبانه روز دارید؟ یعنی کمتر از دیگران؟ نه دوست عزیز . آنچه که شما کم دارید و یا ندارید ، مهارت در بکارگیری وقت است .

نکته جالب اینجاست که مشکلات مربوط به کمبود وقت ، تقریبا" در همه جا یکسان است و در همه سازمان ها همیشه تقریبا" کارهای عقب مانده و انجام نشده وجود دارد. مشکلات مربوط به اکراه از واگذاری اختیارات به دیگران برای انجام پروژه ها و کارها تقریبا" یک پدیده همه گیر است که موجب اتلاف وقت می شود . حقیقت این است که همه ما در برخورد با زمان دارای تنگناها و مشکلات مشابهی هستیم .

به دکّه های مطبوعاتی که مراجعه کنید با انواع تقویم های رومیزی ، تقویم های دیواری ، دفترچه های یادداشت و انواع سررسید مواجه می شوید که معمولا" بسیاری از افراد از آنها برای زمان بندی و برنامه ریزی های خود شان استفاده می کنند و همچنین استفاده از کامپیوترهای شخصی برای ضبط و نگهداری حجم عظیمی از اطلاعات جزئی ، بیش از پیش متداول شده است . با وجود همه اینها ، هنوز ما با مشکل زمان مواجهیم .

علیرغم این کوه اطلاعات و این همه ابزارها و امکانات متعدد ، باز هم می گوئیم: من هرکاری میکنم باز هم وقت کم می آورم . چکار باید بکنم؟ نمی دانم چرا اینجوری است؟ نمی دانم؟

این یک امر طبیعی است که به فکر چاره باشیم. انسان در برابر مشکلات خود، همواره در صدد چاره جوئی برمی آید . چاره جوئی برای حل مشکل وقت ، از بهترین امور زندگی است . با پذیرفتن این اصل که هر مشکلی، راه حلی دارد، مشکل کمبود وقت هم قابل حل است . در اینجا راه حل های آزموده ای برای حل مشکل وقت ارائه داده می شود

برای آنکه کارهایمان را انجام دهیم، با توجه به اولویت‌های گفته شده، ما آن بخش از فعالیت‌ها را که هم مهم و هم فوری هستند، قبل از همه کارها انجام می‌دهیم. سپس به سراغ کارهایی می‌رویم که اولویت متوسطی دارند، یعنی یا مهم هستند یا فوری. اما لازم است کارهایی را که نه مهم هستند و نه فوری، تا آنجا که می‌توانیم حذف کنیم.

با حذف کردن این قبیل کارها، اطراف‌مان خلوت می‌شود و احساس راحتی خواهیم کرد. گاهی اوقات هم می‌توان از فرد دیگری خواست تا بعضی از فعالیت‌ها را که وقت نداریم خودمان انجام دهیم، برعهده بگیرد. این کار باعث می‌شود تا تراکم‌کاری برای ما سبک‌تر شود و ما با فراغ بال بیشتری به کارهای اصلی‌تر و مهم‌تر بپردازیم.

راهکارهایی برای مدیریت زمان

برای به‌کارگیری مدیریت زمان، خوب است اقدامات زیر را انجام دهیم:

1- کارهای روزانه خود را روی کاغذی بنویسیم.
2- طبق آنچه گفته شد کارهای مربوطه را اولویت‌بندی کنیم.
3- کارها را برحسب اولویت، زمان‌بندی کنیم، به طوری که کارهای با اولویت را نخست انجام دهیم و کارهای کم‌اهمیت را در آخر جدول بگذاریم.
4- به کسانی که سرزده به ما مراجعه می‌کنند، بگوییم که در حال انجام کار مهمی هستیم.
5- از پاسخگویی به تلفن‌های غیرضروری خودداری کنیم.
6- از مدتی که برای انجام یک کار در نظر گرفته‌ایم، سعی کنیم حداکثر استفاده را ببریم و از تلف کردن وقت و به کارهای غیرمربوط پرداختن پرهیز داشته باشیم.
7- ببینیم در چه زمانی «پرانگیزه‌تر» و «پرانرژی‌تر» هستیم. مثلا بعضی‌ها صبح‌ها تا قبل از ظهر این حالت را دارند و بعضی‌ها بعدازظهرها و برخی هم شب هنگام که همه خوابند. کارهای مهم و اولویت‌دار را در زمانی انجام دهیم که مناسب است و ما دارای انگیزه کافی برای انجام آن کارها هستیم.
8- یک زمان را در شبانه‌روز به کارهایی اختصاص دهید که خارج از برنامه برای شما پیش می‌آیند، چون معمولا چنین فعالیت‌هایی پیش می‌آیند.
9- برای تفریح و رفع خستگی و صرف غذا و نوشیدنی، زمان خاصی را در نظر بگیرید.
10- گاهی اوقات هم خوب است با خود خلوت کنیم و درخصوص فعالیت‌هایمان اندیشه کنیم، برای این منظور هم لازم است وقتی را مشخص سازیم.

3 اصل مهم بهره‌وری در زمان

اصل اول: فضای اطراف خود را تا جایی که امکان دارد مرتب و طبقه‌بندی کنیم، زیرا این کار موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود. انبوهی از کاغذها که روی میز شما قرار دارد، صورت‌حساب‌های مختلف که در جیب شما هستند، ایمیل‌ها که پر از نامه‌های باز نشده یا بایگانی نشده است و... اینها عواملی هستند که باعث کاهش تمرکز و بهره‌وری شما می‌شوند.

اصل دوم: ذهن خود را با افکار بیهوده انباشته نسازیم، بسیاری افراد به دلیل آنکه ذهن خود را پر از کارها و مسائل حل نشده کرده‌اند، دچار مشکلاتی در روابط شخصی خود شده‌اند یا با بی‌خوابی روبه‌رو شده یا دچار استرس شده‌اند.

اصل سوم: کسانی که فعالیت‌های خود را طی زمان تعیین شده به انجام نمی‌رسانند مجبورند خواب خود را کم کنند و کسی که خواب کم داشته باشد به لحاظ روحی دچار مشکل می‌شود، در نتیجه نه از تفریح لذت می‌برد، نه با خانواده رفتار درستی دارد و نه حوصله‌ای برایش باقی می‌ماند تا به کارهای روز بعد بپردازد. لذا لازم است فرد با مدیریت درست وقت خود بهره‌وری لازم را در کار به دست آورد.

مدیریت زمان در یک نگاه

1- کاری را که باید انجام دهیم مشخص کنیم.
2- زمان انجام آن را به طور دقیق از لحاظ روز و ساعت یادداشت کنیم.
3- مکانی را که قرار است کار در آنجا انجام شود مشخص سازیم.
4- در بین کارها وقتی هم برای استراحت خود در نظر بگیریم.

اینکه ذهن خود را با افکار بیهوده انباشته نسازیم، اصل دوم از بهره وری در زمان است. بسیاری افراد به دلیل آنکه ذهن خود را پر از کارها و مسائل حل نشده کرده‌اند، دچار مشکلاتی در روابط شخصی خود شده‌اند یا با بی‌خوابی روبه‌رو شده یا دچار استرس شده‌اند. 

  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که بازاریابی آنلاین (بازاریابی اینترنتی) چیست و چه مزایایی برای فعالیت تجاری شما دارد؟ در سلسله مطالبی که هم اینک قسمت اول آن را مطالعه می کنید، خلاصه ای از اهمیت بازاریابی آنلاین، روش اصولی انجام آن و تاثیر آن بر فعالیت اقتصادی شما را خواهید آموخت , در ادامه با لاین استور سایت تخصصی شبکه های اجتماعی و کسب درامد از شبکه های اجتماعی همراه باشید.

به طور کلی، بازاریابی عبارتست از اینکه شما با شناخت توانایی خود، شناخت نیازهای مشتریان بالقوه (و یا ایجاد نیاز در ذهن آنها) و در نهایت برقراری ارتباط، سعی در معرفی محصولات و خدمات خود نمایید.

  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور میزان سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی رو به حداقل برسونیم؟ چطور میزان سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی رو به حداقل برسونیم؟ چطور میزان سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی رو به حداقل برسونیم؟ چطور میزان سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی رو به حداقل برسونیم؟ چطور میزان سفارشات برگشتی از فروش برای خرید اینترنتی از وبسایت ما کافی است مراحل زیر را انجام دهید : عصبانیت فروشگاه داران اینترنتی از سیاست جدید اداره پست فناوری اطلاعات > ارتباطات - ما چگونه می توانیم برای سی دی 2 هزار تومانی که می فروشیم 6 هزار تومان هزینه پستی بدهیم؟ این سوال کاربران خبرآنلاین از اداره پست است که نسبت به سیاست جدید اداره پست در خصوص تصمیم جدید مبنی بر ارایه خدمات پستی در سرویس خرید و فروش اینترنتی فقط از طریق سرویس پست پیشتاز و پیک شهری، اعتراض دارند. ظاهرا در جلسه مشترک شرکت پست با فعالان بازار الکترونیک مقرر شد از آغاز دی ماه ارایه خدمات پستی در سرویس خرید و فروش اینترنتی صرفاً از طریق سرویس پست پیشتاز و پیک شهری صورت پذیرد. امروز سه شنبه بخش فناوری اطلاعات خبرآنلاین با حجم زیادی از کامنت های کاربران که عمدتا فروشگاه داران اینترنتی هستند، روبرو شده و این موضوع را مطرح کرده اند که با این سیاست 15 هزار فروشگاه اینترنتی در کشور با ورشکستگی مواجه خواهند شد. مهدی در همین رابطه نوشت: {شرکت پست با این اقدام ضربه محکم دیگری به صاحبان فروشگاه های اینترنتی وارد کرد وقتی هزینه پست 4 برابر قیمت کالا باشد آیا منطقی است مشتری ثبت سفارش کند ؟ بد نیست بدانید شرکت پست سالیانه از هر فروشگاه نیز آبونمان دریافت میکند و هزینه برگشت کالا را نیز از حساب صاحب فروشگاه کسر میکند این در حالیست که کیفیت ارائه خدمات پست روز به روز کاهش یافته و ماموران پست نیز گاها در صورتی که نشانی دور باشد یا دسترسی به ان در فصل زمستان میسر نباشد با خودکار روی پاکت مینویسند گیرنده در محل نبود و برگشت میزنند در اینصورت هزینه برگشتی از صاحب فروشگاه اخذ میشود که در پست پیشتاز این هزینه حداقل 5000 تومان و حداکثر تا 20000 تومان بسته به وزن محصول و مقصد میباشد در استانه بیکار شدن 15000 فروشگاه هستیم} کاربر بی نامی هم نوشته: {متاسفانه شرکت پست به صورت ناگهانی و یک طرفه حق انتخاب نوع سرویس "سفارشی" رو از فروشنده و خریدار سلب کرده و تنها اجازه خرید به صورت "پیشتاز" با هزینه هایی که هر روز معلوم نیست بر چه اساسی بالا می رود را می دهد. این کار نه تنها با رعایت حقوق مصرف کننده در تضاد است بلکه باعث ضرر شدید فروشگاه های اینترنتی خواهد شد} محمد نیز نوشته: {متاسفانه پست سفارشی حذف شده و حداقل هزینه پست پیشتاز هم 6000 تومان هست که به ضرر فروشگاه و خریدار هست . و این قضیه اگر ادامه پیدا بکنه شاهد تعطیلی و بیکار شدن تعداد بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی خواهیم بود .} عباس، یکی دیگر از کاربران گفته: { این قانون یک طرفه بوده و باعث ضرر به فروشنده و خریدار هست و به عنوان سود دهی پست مقرر شده است . هیچ وقت خریدار نمیاد یک محصول 5 هزار تومانی رو 9 هزار تومان پول پست پرداخت کند .. با این کار چندین هزار ادم رو بیکار می کنن} سایر کامنت ها را می توانید در ذیل این خبر {لینک} بخوانید و امیدواریم مسوولان اداره پست پاسخ قانع کننده ای در خصوص سیاست جدید خود داشته باشند. 5656 کلید واژه‌ها : شرکت پست - اینترنت - مطالب پیشنهادی از سراسر وب پیشنهاد توسط کفش ایرانی تا ۶۰ درصد تخفیف ویژه در دیجی‌کالا کفش ایرانی تا ۶۰ درصد تخفیف ویژه در دیجی‌کالا محصولات جدید نایکی هم‌اکنون در دیجی استایل محصولات جدید نایکی هم‌اکنون در دیجی استایل کفش‌های راحتی TOMS هم‌اکنون در دیجی استایل کفش‌های راحتی TOMS هم‌اکنون در دیجی استایل اگه شغل خوبی داری با ۹۹۰ یورو برو اتریش اگه شغل خوبی داری با ۹۹۰ یورو برو اتریش رونمایی از پلاک منزل پدری حسن روحانی (عکس) رونمایی از پلاک منزل پدری حسن روحانی (عکس) اگه کارمندی برو تور اتریش ! اگه کارمندی برو تور اتریش ! مطالب مرتبط مدیرعامل پست: ایرانیها یک صدم آمریکایی ها مرسوله پستی دارند/ زیان انباشته این شرکت 3300 میلیارد است مدیر عامل پست: با ورود اپراتور دوم پستی، مزیت رقابتی ایجاد می‌شود مدیر عامل شرکت پست: به دنبال فراهم کردن زیرساخت های لازم هستیم وزیر ارتباطات: تحول در نظام پستی کشور اولویت وزارت ارتباطات/ ارائه سرویس‌های جدید پستی به مردم نقطه قوت پست بانک، حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است ارائه خدمات در خرید و فروش اینترنتی فقط از طریق پست توسعه و گسترش بازار الکترونیک پست؛ گامی بزرگ در جهت رونق کسب و کار اساسنامه پست آماده ارسال به صحن علنی مجلس شد ارائه فناوری کنترل صندوق‌های پست از طریق امواج رادیویی اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در پست و مخابرات برگزاری مرحله اول ممیزی خارجی واحدهای ستادی شرکت پست اشتراک یک به ۴۰ خطوط اینترنت/ازدواج تکلیفی پست/ارائه مدل مفهومی شبکه ملی اطلاعات تا ۳ هفته دیگر رهگیری مدارک نظام وظیفه از طریق پورتال پست رئیس شورای تمبر منصوب شد 153 دیدگاه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:13:49 پاسخ 254 6 گذشته از این هزینه های زیاد، شرکت محترم پست عملا تمام بسته ها را به طرز زشتی باز و مورد بررسی قرار می دهد! من سالهاست به پست اعتماد ندارم !!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:10:19 82 6 پست را تحریم میکنیم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:16:28 40 7 از امروز هیچ بسته ای ارسال نمیکنیم ... بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 03:34:32 27 8 روحانی مچکریم یک شاکی شنبه 9 اسفند 1393 - 11:48:56 12 0 به منم ثابت شد . شنبه یا یکشنبه ی گذشته سفارش دادم ، چهارشنبه به دستم رسید . از یه سایت موسیقی سفارش داده بودم ، موسیقی های کلاسیک و گیتار و ... . دو تا دی وی دی به دستم رسیده . تو سایت تعداد کالای انتخابیم 22 تا بود که یعنی باید تو این دو تا دی وی دی 22 تا فولدر باشه ، یعنی هر آلبوم رو یه فولدر کرده بودن . ولی 8 تا فولدر بود الان زنگ زدم ، گفتم پنج ، شش تا فولدره اون دو تا رو به بزرگی خودتون ببخشین ، نشمرده بودم که . . گفتن مگه می شه ؟ بعد پرسید چند تا دی وی دی به دستم رسیده و بعد شاخ درآورد . گفت 6 تا دی وی دی بوده خودمون شمردیم . کلاهبرداریم نکردن چون می خوان دوباره ارسال کنن با هزینه ی خودشون . نکته اینجاست که من 19 اسفند میرم مسافرت و چون مادرم امسال عیدی یه فلش خواسته پارساعبدی سه شنبه 25 آبان 1395 - 14:11:21 0 7 دو کلام هم از مادر کچل عروس فریدون سه شنبه 3 دی 1392 - 13:14:12 پاسخ 384 12 سلام خواهشمند هستم به گوش مسئولین برسونید و پست از این زورگوییش کوتاه بیاد و مثل سابق کار کنه و پست سفارشی رو برگردونه این همه کم کاری پرسنل پست رو نادیده گرفتیم ولی این یکی دیگه واقعا سخته من اگر فروش نداشته باشم از کجا زندگی ام و خرج خانواده ام رو در بیارم؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:41:49 78 151 شرکتهای اینترنتی پول پیک را از خریدار به روشهای مختلف می گرفتند و سودشان چند برابر بود. حالا سودشان کمتر شده و شاکی هستند. مثل مغازه دارها که 100 تومن می خرن و باید 300 تومن بفروشن. البته سی دی فروشها شاید حق داشته باشن. اما همه انها نه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:11:14 140 5 بعد از اون طرف فرت و فرت مصاحبه میدن بیرون و آمار میدن بیرون که سونامی بیکاری در کشور رخ داده! دو نفر هم که میخوان روی پای خودشون بایستن اینقدر سنگ اندازی میکنن مسئولین محترم که به خدا بیزار میشن ... والله من که عطای این کار رو به لقایش بخشیدم ... پیری زودرس گرفتیم تو 25 سالگی ...بازم برین آمار بدین بیرون که بیکار زیاد داریم ... والله شما آخرش هستین ! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:28:04 169 18 ما فروشگاه دارهای اینترنتی ایران خواستار استعفای مسئولین واحد تجارت الکترونیک پست هستیم. والسلام پیک موتوری سه شنبه 3 دی 1392 - 14:56:23 88 5 با سلام خدمت شما پست چون تو کشور رقیب جدی نداره تعرفشو میبره بالا، کیفیت خدماتشو کم میکنه ، و از اعتماد مردم سو استفاده میکنه و نون ما پیک موتوریارم آجر میکنه. اونوقت با پولاش پست بانک میزنه که دوزار نمی ارزه بانکشم. فقط یه راه کار وجود داره : ایجاد رقابت ، بهتره گزینه های دیگه مثل تیپاکس قویتر بشن یا یه جورایی یه سازمانهایی نظیر پست در واحد کوچکتر ایجاد بشه . دولتمردان عزیز کاش زمینه رقابتی شدن پست رو ایجاد کنن، مگه کم پول در میاره این پست، تازه پرسنلشم وضع خوبی ندارن مخصوصا پستچیا بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:10:53 137 6 حقوق ؟ شهروند ؟ ببخشید ما 75 میلیون خارجی هستم و از هیچ حقی هم برخوردار نیستیم . البته بعضی ها به ما میگن فتنه . فقط ی 100 نفر ایرانی داریم که دارن دولت رو اداره میکنن . خدایی تو کشور ما از امارات بیشتر خارجی زندگی میکنه . من خودم تنها سه شنبه 3 دی 1392 - 16:01:57 46 1 پول زیر دلشان زده مهدی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:27:40 53 0 همه ارگان ها به نوعی برای کسب در آمد بیشتر هر کاری میکنن و اصلا به فکر مردم نیستند ، از مخابرات که این سواستفاده را به حد اعلا رسونده بگیر تا اداره پست. متاسفانه مملکت دلسوز نداره همینو بس. (خواهشا چاپ کنید) بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:50:06 22 2 خرید پستی اصلا مقرون بصرفه نیست باید هم قیمت جنس پول کرایه بدی . بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:35:54 21 57 خسته شدم از بس روزی بالای 200 تا ایمیل های تبلیغاتی از این فروشنده های... دریافت کردم. بگذار ورشکست بشن دیگه تبلیغ ارسال نکنند چند روز از شر این ایمیل های تبلیغاتی راحت بشیم. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:20:39 10 84 شرکت پست در حال ارائه خدمات نوین پستی است و ارائه این خدمات نیاز به هزینه داره، لطفاً درک کنید. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 04:17:08 16 2 بشین تا استعفا بدن. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:14:44 پاسخ 41 3 این شرکتها این پول پیک را از قبل هم می گرفتند بلکه بیشتر هم می گرفتند پیمان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:22:01 پاسخ 70 3 از سازمان بازرسی و همه نهادهای ناظر خواهش میکنم جلوی این اقدام یکطرفه اداره پست رو بگیرن. در همه جای دنیا برای رونق تجارت الکترونیک یارانه اختصاص میدن ولی اینجا اداره پست که یک نهاد انحصاری و دولتی هست هر روز قانون های کارشناسی نشده و یکطرفه وضع میکنه که کم کم تجارت الکترونیک ایران رو به سمت نابودی میبره. الان با این تصمیم هزاران سرپرست خانوار در آستانه بیکار شدن هستند. از همه نهادهای قانونی و رسانه ها تقاضای کمک داریم ... سینا سه شنبه 3 دی 1392 - 13:23:48 پاسخ 77 2 وقتی صحبت از حق و حقوق مصرف کننده میشه پست میخواد اینجوری به فکر مردم باشه پس حق انتخاب کجاست چه طرز فکری داشتند که همچنین تصمیم بچه گانه گرفتند اینجوری میخوان اشتغال زایی بشه دیگه واقعا برای پست متاسفم واقعا...... سلطان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:23:52 پاسخ 51 1 فکر کنم دیمی قانون وضع می کنن و پست این قانون ها هیچ فکر و منطقی نیست جز جیب خودشان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:31:16 پاسخ 49 1 فروشگاه ها امروز 3 دی ماه 92 هیچ ارسالی انجام ندادند ؛ شرکت پست مجبور به برگذاری جلسه ی دوم شده و هم اکنون نیز در حال مذاکره با 5 شرکت واسطه ی پستی هستند و به نظر این تحریم ها اثر گذار بوده . وحید محمدی سه شنبه 3 دی 1392 - 13:34:07 پاسخ 34 5 این کار اداره پست در حذف پست سفارشی، علاوه بر ضرر زدن به فروشگاه داران و حذف انتخاب از مشتری، برخلاف بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای حماسه اقتصادی و کار آفرینی و اشتغال برای جوانان و برخلاف وعده های دولت تدبیر و امید می باشد. لطفا رسیدگی کنید. باتشکر فندق سه شنبه 3 دی 1392 - 13:34:43 پاسخ 34 3 واقعا برای این تصمیمات بی خردانه که بدون مدیریت و آینده نگریست متاسفم،نمیدونن با این کارشون چه ضربه ای به عده ای از جوونایی که چشم امیدشون به همین کار و در امد هست میزنند.نه تنها کاری برای بیکاری جوونا نمیکنن بلکه بدتر نمک رو زخمشون هم می پاشن... با اینکار پست هم باید درشو تخته کنه نمیدونه بیشترین درامدش از طریق همین فروشگاه ها بود یعنی؟ امیدوارم این مسئله بازنگری بشه و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:51:50 37 2 دوست عزیز کدوم تصمیمشون خردمندانه بود ؟ شما یکیشو بگو - هر کی پیدا میشه یه چکش برمیداره میزنه تو سر فروشگاه های اینترنتی خواستیم یه لقمه نون حلال در بیاریم پوستمونو کنده این شرکت پست باید بخش خصوصی وارد عمل بشه تا یه رقیب واسه شرکت پست ایجاد بشه وگرنه حالا حالا شرکت پست کیسه دوخته واسه فروشگاه های اینترنتی علیرضا سه شنبه 3 دی 1392 - 13:35:27 پاسخ 34 4 شرکت پست باعث بیکار شدن 10000 نفر خواهد شد ، اقدام غیر مسئولانه شرکت پست واقعا آسیب جدی به بدنه تجارت الکترونیک در ایران وارد کرده از سال گذشته که با آوردن گیت وی و قطعی مدام آن شبکه سپس با دو مرحله افزایش قیمت و اکنون چهرمین ضربه شرکت پست به فروشگاه هایا ینترنتی حذف پست سفارشی بود ما علاوه بر پاسخ استعفای مسئولین شرکت پست را خواهنیم هیچ نظارتی بر عملکرد شرکت پست وجود ندارد کیفینت خدمات پست نسبت به اسلهای قبل نیز کاهش یافته همه فروشگاه هیا اینترنتی لطفا متحد بشیم حاج احمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:38:51 پاسخ 66 6 . چرا باید باید نون 4 تا جوون بدبخت رو که با هزار بدبختی و بدهی یه کسب و کاری راه انداختن رو آجر کنن ؟؟؟ بابا رسانه هااااااااااا ماها جوونیم بی کسیم بی کاریم ...چرا کسی به داد ما نمیرسه ... وحید محمدی سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:54 52 2 در تایید حرف های شما، 4 تا جوان مثال بود. در واقع ده ها هزار جوان بی کار خواهند شد. چون یا خودشان فروشنده اند یا با سایر فروشنده ها همکاری می کنند حاج احمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:56:56 38 2 دوست عزیز من 4تا جوان ننوشتم.. 4تا مدیر و مسئول نوشته بودم..که متاسفانه ادمین این بخش خبرآنلاین نظر من رو جور دیگه ای ویرایش کرده... ما انقدی با شخصیت هستیم که بدونیم در یک رسانه چطور باید نظر داد... ویرایش نکنید لطفا حمید سه شنبه 3 دی 1392 - 13:46:19 پاسخ 29 3 دیوار فروشندگان اینترنتی کوتاه ترین دیوار دنیاست. تا کی باید هر کی از راه میرسه یه لگد به این دیوار بزنه و خرابش کنه؟! محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:50:29 پاسخ 29 3 من هم رسما به نشانه اعتراض فروشگاه را تعطیل کردهر چند پست با این کار رسما تما فروشگاه اینترنتی دچار مشکل و تعطیل کرد امیدوارم اخبار 20:30 هم این موضع را پیگیری کنند محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:08 پاسخ 32 2 متاسفانه انحصار دولتی باعث این پدیده شده است م آریو سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:22 پاسخ 51 2 بنده دو وبسایت نسبتا پرفروش دارم بطورمیانگین هفته ای 500 سفارش ارسال می کردیم ولی تا برگشت به حالت قبل به هیچ عنوان حتی یک بسته ارسال نخواهیم کرد و خواستاراستعفا مدیرپست تجارت الکترونیک هستیم فرزام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:57:09 پاسخ 36 3 این اقدام بیش از 15 هزار فروشنده فعال اینترنتی را بیکار و بیش از 100 هزار وب سایت را که از طریق سیستمهای فروشگاه ها کسب در آمد داشتند را تحد تاثیر قرار میدهد و در نتیجه درآینده شرکت های هاستینگ و .. نیز ضرر خواهند داد و بعید نیست که این 15 هزار فروشنده که از کاربران خیلی حرفه ای اینترنتی هستند جزو نسل سوخته های اینترنت باشند بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:03:46 پاسخ 33 3 چرا این همه چوب لای چرخ تجارت الکترونیک میکنند. والا بخدا این فروشگاه داران اینترنتی کسایی هستند که به دلیل فقر و بدبختی و نبود شغل خودشون دست به کار شدند تا برای خودشون یه شغل مناسبی ایجاد کنند.آخه چجور میشه این مسوئلین این همه سنگ دل باشن . تور رو خدا حرف دل ما جوونا رو به این مسوئلین برسونید. ما خیلی حرف تو دلمون هست ولی هیچکی توجه نمیکنه . تا استعفای مدیر پست تجارت الکترونیک پیگیری میکنیم... مصطفی سه شنبه 3 دی 1392 - 14:04:54 پاسخ 31 1 واقعا متاسفم.یکی نیست از اینا بپرسه که واقعا هدفتون از این کارها چیه؟ بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:45:09 5 7 توسعه خدمات نوین پستی + پرداخت حقوق عقب مانده خدمه زحمت کش پست. سعادت سه شنبه 3 دی 1392 - 14:14:49 پاسخ 28 3 از دیروز که این بخشنامه اجرا شده سفارش های ما به نصف رسیده . مشتری ها تماس میگیرند و میگویند که چرا هزینه ی ارسال شما انقدر بالاست ! باید دو ساعت به آنها توضیح دهیم که مشکل از طرف اداره پست است نه ما لطفاً به داد ما فروشگاه داران که تمام خرج زندگیمان از این راه تامین میشود برسید رسول سه شنبه 3 دی 1392 - 14:18:23 پاسخ 31 2 واقعا معلوم نیست کسانیکه این تصمیمات را اتخاذ میکنند قبلش کمی فکر میکنند. کتاب 10000 تومانی باید 8000 تومان پول پست داد واقعا مسخره اس ... محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 14:24:10 پاسخ 31 4 من با تمام نظرات دوستانمون موافقم چون خودمم یکی از فروشندگان اینترنتی هستم که با این تصمیم ظالمانه ضربه سنگینی خوردم و به نشانه اعتراض من هم هیچ سفارشی نفرستادم اما درمورد نظر دوستمون که نوشته فروشگاه داران اینترنتی کسانی هستند که به دلیل فقر و بدبختی اومدن سراغ اینکار اعتراض دارم و قبول نمیکنم فروشگاه داران هم مثل تمام اقشار جامعه دارای احترام و شخصیت هستند و به هیچ وجه هم فقیر و بدبخت نیستند لطفا خبر آنلاین نظر من رو بدون ویرایش منتشر کن. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:58:46 31 15 فقیر و بدبخت نبودیم که بخاطر سنار سه شاهی اینقدر اعتراض نمیکردیم. در ضمن آنهایی که بنفش پوش ریخته بودن کف خیابانها و رقص و پایکوبی میکردند،از حالا تحویل بگیرند.بعد از افزایش کم حقوق کارمندان و افزایش بهای گاز و برق و آب و مالیات و ارزش افزوده و زمزمه سایر افزایشها و افزایش قیمت خودرو و حبوبات و لبنیات و لغو استخدامها و سختتر شدن شرایط پرداخت وام به مردم آنهم با سودهای نجومی و فیلتر شدن وی چت ، حالا ادامه داستان رو تحویل بگیرید.اونایی که میگفتن حالا 100 روز صبر کنید کارها درست میشه ،حالا چقدر صبر کنیم؟100 روز دیگه یا 200 روز یا چند سال دیگه؟ این قفل و کلید بازی هم مثل عدالت محوری دولت قبلی از آب دراومد! تحریمها که حل میشه پس علت اینهمه گرانی در همه بخشها و تعطیل شدن کسب و کار مردم چیست؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:17:44 15 17 خیلی دوست دارم ببینم اون منفی رو کی داده؟؟؟؟؟؟ حامد سه شنبه 3 دی 1392 - 14:24:37 پاسخ 32 4 این چه وضعشه؟ این شرکت پست فکر میکنه سر گردنه هستش؟ زورگیری تو روز روشن؟! آیا باید فقط با چاقو و قمه و قداره زورگیری کرد تا با شخص برخورد بشه... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:34:49 پاسخ 32 3 طبق قانون مشتری حق داره خودش انتخاب کنه مرسوله با چه پستی ارسال بشه این عمل کاملا غیر قانیونیه از طریق سازمان بازرسی کل کشور اقدام به طرح شکایت کنید و همچنین از طریق نهاد ریاست جمهوری هر دو تنها 10 دقیقه زمان میبره از طریق تلفنو اینترنت ali سه شنبه 3 دی 1392 - 14:40:37 پاسخ 20 3 تنها و تنها قصد اداره پست به انحصار کشیدن فروش هست و هم اکنون فروشگاه این شرکت پست سفارشی رو فعال نگه داشته تا خریداران برای هزینه پایین تر از خود این شرکت خرید کنند و این یک کار زشت و تا جوانمردانه هست رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 14:43:12 پاسخ 17 2 چندین بار پست هزینه ارسال رو بالا برد بدون اینکه کیفیت رو افزایش بده الان هم که برداشت یک طرفه پست سفارشی رو حذف کرد و حق انتخاب نه به فروشنده و خریدار نمی دهد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:54:31 پاسخ 25 2 لجستیک تجارت الکترونیک رو بدن بخش خصوصی! این که کاری نداره به امنیت ملی هم کاری نداره.چرا دولت باید از جیب مردم آویزون باشه ؟ یه فروشگاه سه شنبه 3 دی 1392 - 14:56:27 پاسخ 19 2 واقعا از دست پست شاکی ام ! خیلی خدمات خوب و دقیقی می دادند حالا اومدن فقط پیشتاز رو گذاشتن از دست دولت می خوام سر به بیابون بزارم mm سه شنبه 3 دی 1392 - 14:58:47 پاسخ 14 2 من نمیدونم دلیل این کار چی بوده! اخه اصلا اصلا اصلا عاقلانه نیست! خب الان کمترین قیمت پست پیشتاز 6 تومنه! اگه یه جنس 9 تومن قیمتش باشه کی میاد 6 تومن براش پول پست بده؟؟؟! ای کاش دلیل کارشون رو ذکر میکردن تا شاید حداقل یه کم قانع شیم! :( بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:59:46 پاسخ 25 1 تور خدا یکی به داد ما هم برسه سرعت اینترنت افتضاحه چند روز میشه ایمل های یاهو و جی میل مدام قطع هستند کسی هم پاسخگو نیست !!! عباس محقق سه شنبه 3 دی 1392 - 15:03:47 پاسخ 18 2 این کار پست فقط باعث ضرر به فروشنده و خریدار خواهد شد .. با این قیمت های پست سفارشات به پایین تر ین حد خودش رسیده و هیچ سودی برای فروشگاه داران نداره جز ضرر mmm سه شنبه 3 دی 1392 - 15:04:39 پاسخ 18 3 من نمیدونم دلیل این کار چی بوده! اخه اصلا اصلا اصلا عاقلانه نیست! خب الان کمترین قیمت پست پیشتاز 6 تومنه! اگه یه جنس 9 تومن قیمتش باشه کی میاد 6 تومن براش پول پست بده؟؟؟! ای کاش دلیل کارشون رو ذکر میکردن تا شاید حداقل یه کم قانع شیم! :( دانشجو سه شنبه 3 دی 1392 - 15:05:26 پاسخ 18 2 بنده هم نسبت به این اقدام پست اعتراض دارم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:07:04 پاسخ 36 11 من موندم این شرکت پست 2 تا کارشناس نداره؟؟ حتما داره! منتها کارشناس پیام نوری !!!! سیاوش سه شنبه 3 دی 1392 - 15:11:51 پاسخ 21 3 من که واقعا برای اداره پس متاسفم هرروز یه سنگی میندازن جلو پای فروشندگاه این کارغیرکارشناسی هم برای فروشندگاه و هم برای خریداران اینترنتی گرون تموم میشه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:14:52 پاسخ 26 4 هیچ سفارشی ارسال نمی کنیم تا تجارت الکترونیک ایران بخوابه اونوقت بفهمن 1 من ماست چقدر کره داره!! پول زور برای سرویسی که داده نمیشه نمیدیم!! دوستان لطفا هماهنگ باشین و هیچ سفارشی ارسال نکنین ! ما حاضریم ضرر کنیم اما زیر بار حرف زور نمیریم!! شرم بر شرکت های واسط پستی که علنا خودشونو کشیدن کنار و مثل نوکر بی جیره و مواجب هر چی پست خواست اجرا می کنن!! شرم ! کجاست کسی که حق ما رو بگیره؟؟؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:18:59 پاسخ 26 67 حالا چی میفروشن این فروشگاه های اینترنتی؟؟ همین تبلیغ جا سویچی و ادکلن تقلبی و تقویت قوای جنسی که هر روز ایمیل میدن رو میگید؟؟ یا تو ایران یه چیزی شبیه آمازون هست و ما خبری نداریم!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:38:12 55 17 شما بهتره خبر از چیزی نداری نظر ندی عزیز. شاید 10% جاسوویچی بفروشن اونهم برای افراد عوام مثل شماست! محصولات تخصصی برای افراد متخصص در زمینه های مختلف در اینترنت به فروش میرسه. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:30:51 18 6 دوست عزیز شما که نمیدونی چی میفرشون نظر نده یه دروی تو نت بزن ما خودمون داریم تجهیزات و لوازم کامپیوتر میفروشیم برخی ها کتاب میفرشون برخی ها نرم افزار برخی ها کیف و کفش و لباس اما شما چون فقط دنبال جا سوئیچی بودی و اونو سرچ کردی فقط فروشگاههایی که جا سوئیچی میفروختن برات اومده جهت اطلاعت خیلی ها از این راه دارند نون زن و بچه شونو میدن مثل شما بیکار نیستند که فقط دنبال خرید جا سوئیچی باشند بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:29:24 8 8 چرا بد و بیراه میگین؟ خوب بنده خدا راست میگه. تمام اینترنت شده تبلیغ عطر تقلبی و ساعت سامورایی! خوب درست توضیح بدین، شاید ما هم مشتری بشیم. بی نام پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 00:28:01 1 0 اره این چیزا زیاده.اما وسایل خوب هم پیدا میشه.تو زمینه الکترونیک.کامپیوتر مبایل و غیره. دی جی کالا برو تا نظرت عوض شه.چندین و چند فروشگاه ناز و معتبر داریم که بگردی پیدا میشه. اون اجناس الکی رو هم برا بی سوادا یا ساده لوح ها گزاشتن.یکیشون میگه شما چنذ بار با این ایپی بازدید داشتی و برنده شدی:دی.همون جنسو سرچ میکنی ارزونترشم پیدا میکنی.خوب بعضیا کلاه برداری میکنن دیگه.حواس ما باس جمع باشه. اشکان سه شنبه 3 دی 1392 - 15:20:50 پاسخ 15 1 ای کاش شما فروشنده ها با هم هماهنگ بودید و برای فروشگاهتون فقط خرید نقدی رو فعال میکردید ! اگه همه با هم این کار رو بکنند کاربر هم مجبور به خرید میشه امیر عباس سه شنبه 3 دی 1392 - 15:22:48 پاسخ 24 4 من هم اعتراض دارم به پست بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:30:23 پاسخ 22 2 "ظاهرا در جلسه مشترک شرکت پست با فعالان بازار الکترونیک مقرر شد" کدام جلسه مشترک؟ کدام فعالان بار الکترونیک؟؟ فعالان بازار الکتروینک آیا 5 نفرن که توی جلسه شرکت می کنن و برای 15000 فروشگاه به صورت دیمی تصمیم گیری می کنن؟ کجان بقیه شرکت های واسط؟ شرکت هایی که همه اسمشونو میدونن! این شرکت ها چون میترسن هیچ حرفی نمی زنن و نزدن! قرارداد این شرکت ها با پست همانند قراداد ترکمنچای ه که به پست هر اختیاری داده! اصلا فردا بگن تعطیل! کیه که حرفی بزنه؟ کیه که جرات کنه حرفی بزنه؟ کیه که به فکر ما باشه؟ اونها فقط ب فکر جیب خودشونن و الان هم دارن به ریش ما می خندن! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:07:39 پاسخ 20 2 اگه یه پست خصوصی قوی بود خوب میشد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:08:21 پاسخ 14 3 هردم از این باغ بری میرسد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:11:27 پاسخ 20 2 ماموران پست تنبل شده اند. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:54:52 16 2 همه چیز هردمبیل است در این شرکت پست .... برین تحقیق کنین رئیس ادارت پست شهرستان ها چند درصدشون سواد کافی دارن، تحقیق کنین ببینین که ادارات پست شهرستان ها شدن ادارات خانوادگی ! همه فک و فامیل رو جمع کردن اداره پست راه انداختن... رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 16:21:07 پاسخ 16 1 پست با همان سیاست ۳۰ ساله پیش قصد درآمد زایی دارد. مثل ایمیل ملی و همین طرح چیزهایی که در دنیا به سادگی در اختیار مدیران سایت ها قرار میگیرد تا این صنعت رونق بگیرد اما پست شدیدا به فکر جیب خود و مدیرانش است. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:24:31 پاسخ 14 1 جالبه که شرکت های واسط تا الان ساکت بودن حالا تا دیدن که نخیر این تو بمیری ها از او تو بمیری ها نیست و حرف از خبرآنلاین و خبرگزاری هاست اومدن اعلامیه زدن که ما پیگیر هستیم و نماینده فرستادیم پست! لطفا اسم نمایندتونو بگین ما هم بدونیم ! چون تا جایی که ما اطلاع داریم از شرکت شما یعنی "پ پ" نماینده ای به پست نرفته ! سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 16:35:18 پاسخ 16 4 حیف که رئیس واحد تجارت الکترونیک پست بلد نیست با اینترنت کار کنه و بیاد این کامنتها رو بخونه البته اگر واژه اینترنت به گوش وی خورده باشد، لطفا یه ادم با سواد خدا شناس در شرکت پست که بلده سیستم خاموشو روشن کنه و به اینترنت وصل بشه بره این کامنتها رو برای مدیر واحد تجارت الکترونیک پست بخونه یا اینکه یه معلم خصوصی براش بگیرید اینترنت رو یادش بده بیاد خودش بخونه خدا یا پوستو ما جوونا رو کندن اینا هر روز یه مصیبت به هر دری میزنیم یه مانع براش ایجاد میکنند خداااااااااااااااااااااا بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:49:10 پاسخ 15 3 با سلام علاوه بر لغو قانون من درآوردی حذف پست سفارشی، استعفای مدیریت و مسئولان تجارت الکترونیک شرکت پست را نیز خواستاریم! والسلام. معظمی سه شنبه 3 دی 1392 - 16:49:24 پاسخ 15 3 به حمایت از فروشگاه های اینترنتی، مشاغل وابسته به ارسال پستی سفارشات و همچنین خریداران و پرداخت کنندگان نهایی هزینه های پستی، بر خودم واجب میدونم که به این سیاست غیرمنصفانه و یکسویه ی شرکت پست اعتراض کنم. امیدوارم مسئولین درک صحیحی از واژه مسئول داشته باشن و متوجه باشن که صندلی ریاست، جایگاه اعمال فشارهای اقتصادی بر قشری از جامعه نیست؛ بلکه فرصتی محدود برای خدمت رسانی به این جامعه هست و تصمیمات هدف داری که سبب تحمیل فشارهای غیر منصفانه به بخشی از جامعه و لطمه به اقتصاد خصوصی کشور صرفاً در جهت رشد اقتصاد بخش عمومی یک سازمان واحد بشه، تصمیمی از پایه غلط و برخلاف انسانیت و همچنین برخلاف سیر رشد اقتصاد الکترونیک در کشور هست. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:52:16 پاسخ 11 1 فروشگاه هایی که محصولاتشون بالای 50 تومنه اصلا اعتراض نمیکنند چون برای اونا تاثیری نداره در کشورهای عقب افتاده و کشورانی که مدیران فاقد دانش و البته وجدان کاری هستند مثل همونجایی که همه میدونند فقط اونایی که سرمایه کمتر دارند و درامد کمتر دارند در هر حالتی متضرر میشن و کسانی که سرمایه زیاد و درامد زیاد دارند نیز روز به روز بر درامدشان افزوده میشود همین امروز خیلی ها کلی فروش داشتند و کلی ارسال هر کسی به فکر خویشه ، با یکدیگر متحد بشیم و چند روز از ارسال سفارش خودداری کنیم ، سال گذشته بعلت قطعی گیت وی سرهم بندی شده یکهفته ده روزی کسی نمیتونست ارسال کنه فرض کنید الانم گیت وی قطعه بخاطر همکارانی که خرج تحصیلشون خرج زندگیشون از این راهه ، همانند مسئولین پست نباشید و وجدانتان را در نظر بگیرید بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:42:28 6 1 دوست عزیز یک هفته تعطیل بود ؟! حافظه ضعیفی دارید ... شرمنده البته حدود یک ماه تعطیل بود و نتونستیم جنسی بفروشیم علی سه شنبه 3 دی 1392 - 16:53:38 پاسخ 11 3 خیلی خوبه رسماً تجارت الکترونیک رو در ایران دارن نابود میکنن . بفرمایید اینم از اشتغال زایی . دوتا جوان که از سر ناچاری و بیکاری با زحمت فروشگاه اینترنتی زدن تا یه حداقل پولی در بیارن اونا رو هم دارن خیلی راحت بیکار میکنن. خدایا خودت به داد ما برس خسته شدیم دیگه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:00:25 پاسخ 10 4 متاسفم برای اداره پست امیدوارم پاسخگو باشن در برابر مردم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:04:40 پاسخ 13 2 جنس 6 هزار تومن هزینه ارسال هم 6 هزار تومن یعنی برگشت بخوره ، جنستو میشکنن و 6 هزار هم ازت میگیرن ! تنها راه پرداخت آنلاینه که اونم از 10 نفر یکی خرید آنلاین میکنه. فروشنده اینترنتی سه شنبه 3 دی 1392 - 17:17:39 پاسخ 18 4 با سلام بنده به شخصه بارها و بارها و بارها در طول سالیان فعالیت مشاهده نمودم که بسته های برگشتی باز شده و حتی محصولات از داخل ان برداشته شده اند و حتی در روزهای خاصی که مدارکش نیز موجود است کل کیسه سفارش ارسالی مفقود شده و نتیجه شکایات بنده به هیچ کجا نرسیده این درحالیست که پس از مدتی آن کیسه مفقود شده به عنوان مرسوله برگشتی هزینه پستی اش نیز دریافت شده است!! یعنی هم مرسولات به سرقت رفته هم هزینه پستی گرفته شده است! این موارد روز به روز افزایش میابد و جالبتر اینکه در کنار آن هزینه های پستی نیز روز افزون است! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:21:35 پاسخ 16 2 دوستان من امروز از طریق سایت بازرسی کل کشور شکایت کردم از اقدام پست و شکایتم مورد تائید قرار گرفت از سوی سازمان بازرسی کل کشور این بدان معناست که شرکت پست تخلف قانونی صورت داده لذا کلیه دوستان نسبت به طرح شکایت از طریق سازمان بازرسی کل کشور اقدام نمایند http://shekayat.bazresi.ir همچنین از خبر آنلاین بابت انعکاس این خبر تشکر میکنم لطفا خبر رو بالا نگه دارید سپاس بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:26:03 پاسخ 17 1 واقعا باید مجوز شرکت های خصوصی حمل کالا در ایران صادر بشه تا پست از این سیاست اشتباهش که هرکاری دوست داشت انجام بده چون فقط یکی هست تو ایران برداره و وقتی رقابت باشه هم خدمات میره بالا هم کیفیت میره بالا هم مشتری راضی هم فروشنده راضی خواهد بود هم باعث رشد و شکوفایی اقتصاد خواهد شد ولی حیف که از خصوصی سازی فقط اسمش رو داریم و در واقع از خصوصی سازی در ایران فقط این بقالی ها هست و آرایشگاه ها و.... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:37:57 پاسخ 15 2 سلام لطفا به مدیران پست بفرمایید این کارشون باعث بیکاری صدها نفر میشود بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:24:19 4 1 هزاران نفر و همجنین مرگ تجارت و خرید و فروش اینترنتی سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 17:46:18 پاسخ 8 73 واقعاً از این کار اداره پست لذت بردم. این فروشنده ها انقدر بی انصاف هستند که سی دی و دی وی دی های خش دار و ارزان قیمت میدن دست ملت (حتی فروشنده های معتبر!) و پول های آنچنانی بابتش میگیرن که این بلاها حقشانه سرشان بیاد. درود بر اداره کنندگان شرکت پست و به امید این که شاهد افزایش چنین قوانینی باشیم. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:04:12 30 3 دوست عزیزی که از بدبختی دیگران خوشحال میشی این هزینه ی پستی که الان 3 برابر شده رو خریدار پرداخت میکنه نه فروشگاه اینترنتی پس شما هم خیلی خوشحال نباش. بالاخره شما هم یه روزی مجبور میشی یه چیزی رو اینترنتی خرید کنی و باید 3 برابر هزینه پست بدی . براتون آرزوی موفقیت میکنم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:05:40 24 2 بدبخت اداره پست این پول را اضافی را از شما خریدار میگیره نه از فروشنده معظمی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:15:14 25 2 برادر فروشگاه های اینترنتی که پرداخت کننده هزینه های پست کالای فروخته شده نیستن! این جماعت خریدار هستن که باید نگران افزایش سه برابری خریداهاشون از فروشگاه های اینترنتی، ماهواره ای یا تلفنی باشن. در اغلب شهرستان ها امکان تهیه کتاب بصورت حضوری وجود نداره مگر کتابهای داستان و رمان. پس این مصرف کنندست که باید نزدیک به دو برابر قیمت پشت جلد کتاب پول پرداخت کنه تا اون کتاب به دستش برسه. و در دنیایی که ما زندگی میکنیم، هرچند گاهی افرادی مشابه مدیرعامل محترمی که تصمیمات کارشناسی نشده اتخاذ کرده وجود دارن ولی در مجموع این اشخاص قادر به نگهداشت توسعه تکنولوژی نخواهند بود و همین من و شمایی که امروز بی تفاوت از کنار این خبر میگذریم، به زودی باید هزینه این تصمیم رو از جیب پرداخت کنیم نه فروشنده! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:41:43 20 2 جیگر...این هزینه پست رو از شمای خریدار قرار هست بگیرن !!! سینا سه شنبه 3 دی 1392 - 19:26:16 16 3 لذتت وقتی بیشتر میشه که برای ی سی دی 3000 هزار تومنی که قبلا با پست سفارشی میومد 3000 تومن هزینه پست الان با پست پیشتاز باید 8000 تومن بدی آره دوست عزیز بخند حق داری چون از بلایی که داره سرتون میاد خبر ندارید سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 20:07:14 4 14 از زمانی که فروشنده ها جنس های بنجل می اندازن به مردم دیگه خرید اینترنتی انجا نمیدم. اما حاضرم 3 برابر هزینه پستی و... هم بدم اما چیزی که فروشنده ارسال کنه با کیفیت باشه. باز هم میگم مسئولان اداره پست دمتون گرم، فقط شما هستید که میتوانید این فروشنده ها را رام کنید. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:47:40 10 2 الحق که جیگری... علی سه شنبه 3 دی 1392 - 17:54:43 پاسخ 16 2 استعفای مدیریت و مسئولان تجارت الکترونیک شرکت پست را نیز خواستاریم محمد علی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:08:17 پاسخ 8 2 ای کاش حداقل خدمات رسانی خوبی هم داشتند، به راحتی هر بسته ای رو برگشت میزنن و هزینه پست رو میندازن به عهده فروشگاه دار، با این اوضاع قیمت پست هم که افزایش یافته پست پیشتاز رو به زور میخوان اعمال کنند که درآمدشون بره بالاتر! شاها سه شنبه 3 دی 1392 - 18:09:30 پاسخ 15 2 اگه پست یه رقیب داشت هیچ وقت اینجور نمیشد واقعا تاسف باره :( هادی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:15:30 پاسخ 13 2 از خبرآنلاین بابت پیگیری این موضوع ممنون هستم ولی توجه داشته باشید که فکر نکنم با کامنت دادن اینجا چیزی به گوش مسئولین پست برسه !دوستان به نظرم حداقل تو این یه مورد باید خود ما فروشگاه دارها همدل باشیم و یه حرکتی انجام بدیم, مثل تحریم کردن پست مثلا اگه همه باهم 2 روز سفارش ارسال نکنند یا کسانی که میتونند به نشانه اعتراض جلوی پست تجمع کنند شاید اینطوری به گوش آقایون برسه اعتراض ما! در ضمن اگه بتونیم از رسانه ها تلویزیونی مثل همین 20:30 پیگیر این موضوع باشیم فکر کنم سریعتر به نتیجه برسیم هادی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:24:34 پاسخ 14 2 خبر آنلاین عزیز ما که دستمون بجایی نمیرسه شما اگه میتونید تورو خدا پیگیری کنید این موضوع رو بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:25:44 پاسخ 18 3 صبح از خواب پا می شن و بعد می شینن با هم فکر می کنن که چه کنیم که یه کم بچزونیم این ملت رو؟ زیادی دارن خوش می گذرونن! باید یه حالی بگیریم ازشون که بفهمن ما هم هستیم .. مسعود سه شنبه 3 دی 1392 - 18:37:08 پاسخ 18 1 برای شرکت پست متاسفم برای این مملکتم که خیلی وقته متاسفم! تا خواستیم یه کاری کنیم شما هاااااااااااا نذاشتین مشکلتون با من چیه ؟ زورتون میاد ؟ حال نمیکنید باهام؟ خودتون با خودتون مشکل دارین؟ (خبر آنلاین اینبار نظر منو تایید نکنی با شریعت مداری و کیهان هیچ فرقی دیگه نداری برام!) بهرام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:52:20 پاسخ 11 1 من 3 تا فروشگاه اینترنتی دارم. و روشون نرم افزار میفروشم. این خبر واقعا منو شکه کرد. آخه چطور ممکنه مشتری واسه جنسی که 4000 تومن قیمتشه 6000 هزینه پستی بده. کارکرد نادرست ماموران پستی یه طرف که کالا رو به مقصد نمیرسونن و اگه هم برسه واقعا دیر میرسه، این از کار جدید پست. باید یه مدت ارسال نکنیم تا پست حالش جا بیاد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:24:21 12 2 رفیق جان نماد که بگیری 7 روز مشتری میتونه جنس دستش باشه بعد برگشت بزنه خب نرم افزار رو که 1 ساعت کپی میزنه و برگشت میده و موظف هستی پولش رو کامل عودت بدی !!! نماد هم یه ظلم دیگه از طرف این دولت هست ! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:02:59 پاسخ 9 3 اینقدر از پست بدم میاد بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:45:37 8 2 من دیگه بدم نمیاد... متنفرم... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:06:58 پاسخ 9 2 متاسفانه وزارت ارتباطات دچار بی برنامگی و ستیز با همه شده است sajjad سه شنبه 3 دی 1392 - 19:08:06 پاسخ 5 1 میخواستم بدونم پولی که وب مسترها از تبلیغ محصولات فروشگاه های اینترنتی به دست میارن حلاله یا نه؟ البته سوال من برای بالا بردن اطلاعات خودم در رابطه با وب مسترها و درآمدشون هست. بی نشان چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:28:00 4 0 وقتی خود کالا حلاله پس تبلیغ برای کالای حلال هم حلاله رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 19:19:46 پاسخ 12 1 تا اطلاع ثانوی شعار تک تک فروشگاه دارن در کلیه انجمن ها این است : موقتا تا مشخص شدن وضعیت پست، از ارسال سفارش با پست پیشتاز خودداری نمایید .( بهترین روش اعتراض ) طنز تلخ سه شنبه 3 دی 1392 - 20:24:51 پاسخ 9 2 چند مدت پیش ، یک بسته سفارش دریافت کردم . در کمال ناباوری دیدم بسته کامل باز بوده ! :||: یعنی هم پول زور هم این که .... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:03:37 پاسخ 3 31 شرکت پست در حال ارائه خدمات و سرویس های جدید است و نیاز به سرمایه داره و این کار هم در جهت تامین هزینه ها است. خبرآنلاین جان! شما هم شدی شریعت مداری و کیهان؟! نظرات را جابجا میکنی؟!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:28:33 پاسخ 3 21 با ورشکستگی و کم شدن تعداد فروشگاه های اینترنتی رقابت بین فروشگاه هایی که باقی مانده اند بیش میشه و این یعنی کیفیت خدمات آن ها افزایش پیدا میکنه. مطمئنن مسئولان پست از چیزهایی با خبرند که شما نمیدانید و اگر اعلام کنند متوجه خواهید شد چقدر مسئولان پست به فکر شماها هستند. خبرآنلاین لطفا بچاپ بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:42:03 4 2 ایشون یکی از همون پسرخوانده هایی که دوستمون گفت! پسرخوانده های پدرخوانده ای با نام پست! بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:54:06 5 1 دوست عزیز هر چه تعداد فروشگاه های بیشتر باشه رقابت بیشتر میشه نه اینکه هر چه تعداد کمتر بشه ، بعنوان مثال هر چه تعداد انواع برندهیا خودرو زیاد بشه کیفیت افزایش پیدا میکنه نه اینکه وقتی که یه پراید هست و چهار قلم پژو این وسط برخی ها هم قوه جوکشون فعال شده بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:54:22 5 0 دوست عزیز هر چه تعداد فروشگاه های بیشتر باشه رقابت بیشتر میشه نه اینکه هر چه تعداد کمتر بشه ، بعنوان مثال هر چه تعداد انواع برندهیا خودرو زیاد بشه کیفیت افزایش پیدا میکنه نه اینکه وقتی که یه پراید هست و چهار قلم پژو این وسط برخی ها هم قوه جوکشون فعال شده lkhnd چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:40:42 5 0 مقصود همون "بچاپ" بود، بقیه عرایض بهانه پیمان سه شنبه 3 دی 1392 - 21:46:23 پاسخ 11 2 بنده با شش سال سابقه فروشگاه اینترنتی و زن و بچه و قسط و وام ... از امروز سه شنبه بیکار شدم و هیچ کاری هم ندارم به جز همین فروشگاه اینترنتی که پست باعث فلج شدن کار و زندگی بنده شده و هیچ مقام و مرجعی هم جوابگوی مشکل و بیکاری ما نیست و معلوم نیست باید دردمون رو کجا باید بگیم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:02:27 پاسخ 10 2 خبرآنلاین لطفا با مسئولات پست صحبت کنین و گزارش کنین ببینیم چی میگن آیا اصلا خبر دارن که دارن هزاران نفر رو بیکار می کنن؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:11:31 پاسخ 7 2 این شرکت پست حکم پدرخوانده را دارد ! پدرخوانده های با 4 الی 5 پسر خوانده که کسی براشون مهم نیست و برای رسدن به سود بیشتر به هر کاری دست می زنن.... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:14:31 پاسخ 9 2 خبرآنلاین لطفا این موضوع را پیگیری کنید... به داد ما جوون ها برسید... کسب و کار ما در حال نابودی ست... امروز هیچ فروشی نداشتم... اخه به کی بگم این بدبختیو... این شد اشتغال زایی؟؟؟ به قول یکی از دوستان این اشتغال زدایی ه !!! بانیان این امر بدونن هزاران هزار نفر دارن شما رو هر لحظه نفرین می کنن! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:33:15 پاسخ 9 1 آیا مسئول وظیفه شناسی وجود داره تا به مشکلات ما رسیدگی کنه؟؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:58:42 پاسخ 6 2 از خبرآنلاین تقاضا داریم این خبر را تیتر صفحه اول کند تا شاید کسی به فکر بیفته..... سیدمهدی موسوی چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:49:17 پاسخ 8 1 بعنوان یک فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت مالیعرض می کنم به راحتی آب خوردن میشه چنان بلایی سر پست آورد که درس عبرت بشه تمامی این دوستانی که در حال کسب و کار اینترنتی هستند یک شرکت موازی مشترکا" راه بیاندازند ساختن و توسعه شبکه آن کار سختی نیست یا از شرکت های مانند دی اچ ال که خدمات ویژه داره تقاضا بشه این شاخه پستی ارزان را هم به فهرست سبد خدماتشان اضافه کنند مطمئن باشید کمتر از سه سال بعد پست ایران نابود میشه بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:42:33 3 1 دقیقا درسته! اما کجاست اون همت؟؟ از الان باید چنین فکری کرد... بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:42:18 1 1 درود بر شما بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:53:54 پاسخ 8 1 دوستانی اومدن گفتن شرکت پست در حال تامین هزینه خدمات جدیده! این دوستان که نمی دونم از کجا ساپورت میشن باید بدوننن که شرکت پست در همین سیستم های پسرفته! امروز خود که مربوط به ده ها سال پیش هست هم مونده و از پسش بر نمیاد! اونوقت سیستم های جدید؟؟ منظور مثلا ای بازاره؟؟ ای بازار که کلا شکست خوردس خودشون خبر ندارن. اگر پست می خواد سیستم جدید بزنه باید ده ها هزار نفرو از کار بیکار کنه؟؟ کدوم کارشناسی چنین حرف میزنه؟ لابد شما دیگه! به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم! کارمندان پست که پول آخر ماهشونو میگیرن خب باید بیان چنین حرف هایی هم بزنن. کار کمتر پول بیشتر! دیگه چی از این بهتر برای کارمندان پست؟ برو از خدا بترس عزیز... ابلیس چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:01:20 پاسخ 9 23 خیلی خوشحالم درب این سایت های به اصطلاح فروشگاه اینترنتی تخته بشه ، مٍثل قارچ دارن رشد می کنن و هرروز بی محتوا تر میشن و با تکیه به اصول ناجوانمردانه رنکینگ اینترنتی باعث هرز شدن فضای جستجوی اینترنتی شدن و یه مطلب یا موضوعی که سرچ کنی 100 صحفه اول فروشگاه های اینترنتی رو میاره ، و جدا از همه این قضایا جز تعداد انگشت شماری از این فروشگاه ها بقیه فروشگاه ها تو کار اجناس بنجل و تقلبی و فروش دی وی دی و سی دی هستند ، اینا آدمای طمع کاری هستند که از هر شیوه ای واسه بازار هدف استفاده میکنن ما که زورمون بهشون نرسید امیدوارم شرکت پست ورشکستشون کنه و تعطیل بشن این سایت ها کیخسروی چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:08:26 پاسخ 7 1 با سلام با سابقه ای که در فروشگاه اینترنتی دارم از سال 85 تا به امروز مشغول کار هستم ولی با انتشار و اجرای این عمل دیگر قادر به ادامه نیستیم نه تنها من بلکه بقه فروشگاهای دیگر هم قادر به ادامه نیستند از سوی دیگر هم مشتری قدرت خرید را نخواهد داشت با این هزینه های سنگین خواهشن هرچه سریعتر رسیدگی کنید این تصمیمات یک روزه به ضرر همه خواهد بود احمدرضا چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:10:38 پاسخ 6 1 آخرین خبر اینکه پست سفارشی تا اطلاع ثانوی دوباره فعال شد. تبریک فندق چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:57:48 پاسخ 9 0 پست سفارشی را خدا آزاد کرد ... بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:42:53 پاسخ 4 0 اطلاعیه پست ، پست سفارشی مجددا البته موقتا فعال شد به اطلاع همه کاربران فهیم و فروشگاه داران عزیز می رسانیم طی تماس تلفنی و دستور العمل جدید مجددا پست سفارشی فعال شد و به زودی سیستم های دیگر نیز این پست را فعال خواهند کرد. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:01:15 پاسخ 0 3 تبریککککککککککک !!!! بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:02:05 پاسخ 0 6 می تونن با تیپاکس بسته هاشون رو ارسال کنن آشنا چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:35:05 3 1 تیپاکس برای فروش کالا هایی با وزن پایین به صرفه نیست زیرا برای بسته های زیر 7 کیلو هزینه ثابت دارد و فقط در مراکز استان ها شبکه توزیع فعال دارد، لطفاً تنها در صورتی که اطلاع کافی در مورد خدماتی دارید راهنمایی بفرمایید. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:27:19 1 2 تیپاکس نزدیک به 130 شعبه در سراسر ایران داره همچنین یه شرکت وابسته به تیپاکس به نام شرکت پارت تندرو به تازگی تاسیس شده که کار خدمات شهری رو انجام میده.مثلا دارو،کتاب یا هر خرید یا خدمات دیگه رو در تهران تهیه میکنه و با شعبه تیپاکس برای مشتری در شهرستان میفرسته.یا کارهای دیگه ایی که شخص باید از شهرستان بیاد تهران انجامش بده مثل کارهای مربوط به وزارتخونه ها یا سفارت ها و دانشگاه ها و .... بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:24:56 پاسخ 6 0 روشون نمیشه وگرنه فردا اعلام میکردن سایتای فروش اینترنتی همه غیرمجاز و اقدام....... هستن یه نفر پنجشنبه 5 دی 1392 - 00:48:38 پاسخ 7 1 من فروشگاه دار نیستم اما من هم از خدمات پست ناراضی هستم تا حالا چند بار کتاب اینترنتی خریدم اما یه سری وقتی کتاب به دستم رسید جلد کتاب پاره بود بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:51:35 پاسخ 4 4 این فروشگاه دارها بعنوان بی نظارت ترین کلاه بردارها حقشون از این بدتر هست چون با امکانات مملکت کلاه سرمردم میذارن طلبکارم هستن. نمونش فروشگاه .....با مدیریت آقای ت اولا چیزی که تحویل میدن با چیزی که تبلیغ کردن زمین تا آسمون فرق داره و بعدم دیگه نه جواب تماس میدن ونه بر خلاف ادعاشون حاضر به عودت پول یا تعویض جنس میشن. بعد از کلی تماس وتهدید گفت پس بفرست. فرستادم تا الآن 6 ماه گذشته وحتی دیگه جواب تماس و ایمیل هم نمیده. عکسا و مدارک موجود و قابل ارائه هست.منکه آرزو میکنم دیگه کارشون درست نشه که بخوان دوباره مردم رو فریب بدن. ایشاللاه. بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 22:24:09 پاسخ 6 1 با این هزینه های پست دیگه کسی رغبت نمیکنه اینترنتی خرید کنه بخصوص برای خارج از تهران. حرف حساب دوشنبه 9 دی 1392 - 08:32:33 پاسخ 4 15 سلام به دوستان.اداره پست بهترین و در عین حال با تعهد ترین نیروها را در اختیار دارد فقط و فقط جهت انجام امور مردم.پس همیشه اینو در نظر بگیرید که حرف حق را بزنید و اینقدر نا حق نگویید. ا چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 21:28:55 پاسخ 0 0 دا خیرشون بده من دیگ نمیدوم ذاهی برای سرکیسه مردم مونده؟؟؟؟؟؟ بی نام چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 10:56:36 پاسخ 0 3 یعنی پست و اداره پست منو یاد خارج میندازه اه اه اه حالم بهم میخوره دیگه از پست اه.................. پورمهدی ابادی چهارشنبه 25 تیر 1393 - 09:48:53 پاسخ 2 1 من خودم پیشتاز سفارش دادم 14/04/93 امروز 25/04/93 هست بدست خریدار نرسیده به نظرم از طریق ماشینهایی که مسافر کشی میکنند بفرستیم بهتر و سریع تر باشد.سریع ترین پست پیشتازی ارسال که 9 روز بدست دریافت کننده برسه سفارشیش 1 سال طول میکشد. گیت فروشگاهی چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 14:33:25 پاسخ 4 0 وقتی خود کالا حلاله پس تبلیغ برای کالای حلال هم حلاله چاپ کارت ویزیت پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 09:06:45 پاسخ 2 0 این وسط فقط خریداران متضرر میشوند حسن صادقی شنبه 24 مرداد 1394 - 12:47:59 پاسخ 4 0 روشون نمیشه وگرنه فردا اعلام میکردن سایتای فروش اینترنتی همه غیرمجاز و اقدام....... هستن اشرافی پنجشنبه 9 مهر 1394 - 20:49:54 پاسخ 2 0 کلا سود رو باید به پست بدیم erfan سه شنبه 22 دی 1394 - 14:05:48 پاسخ 5 0 فقط داره حداقل 15 هزار خانواده 50 هزار نفر رو که مستقیم در ارتباطن و بیش از یک میلیون نفر که به صورت غیر مستیم از کارتن سازی ، پاکت سازی ، چاپ،عمده فروش ،بازاریاب و ... رو بیکار میکنه علی فاتحی سه شنبه 22 دی 1394 - 20:57:48 پاسخ 3 1 هزینه پست زیاد هزینه و دردسر گرفتن نماد خیلی زیاد گیر دادن به مدیر فروشگاههای اینترنتی خیلی خیلی زیاد درآمد کم باور کنید اینم نون مردم رو آجر کردنه بهزاد شنبه 26 دی 1394 - 03:46:57 پاسخ 0 0 در ایران همینطوریه با ساز و دهل میگن نماد میدیم و .... بعد اون یکی میاد حوصله ساماندهی نداره میاد تعلیق میکنه / پست میبینه بازارش کساده قیمت افزایش میده و ..... من هم بیکار شدم فروشگاهم بیخود بسته شد . لطفا بررسی شود و گزارشی از وزیر صنعت و تجارت الکترونیک منتشر کنید وحید پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 01:22:46 پاسخ 0 0 من میخواستم چون بازار کسب وکارمغازه خوب نیس فروش اینترنتی هم انجام بدم که دیدم دوستان چقدر شاکی هستن متوجه شدم که اینکاربکنم باید درامدمغازم روهم بدم به پست اخرشم ورشکست دوست خودم کارمند پسته متأسفانه همیشه کلی قبض رو تحویل نمیده چندتا بسته هم دستشه همیشه که انگاربی پدرمادره وخودش استفاده میکنه خب اگه رسیدگی مسؤلاش باشه هیچوقت یک مأمورتحویل این دزدی هارو نمیکنه کاش گرونی مساوی با کیفیت باشه همیشه هرچی میخوان گرون کنن مثال اروپارو میزنن مثل جریمه خودرو اما نمیگن چه خیابونهایی دارن وچه اسفالتی ومزایایی دولتشون در عوض میده سمیه چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 12:25:17 پاسخ 4 0 یه کتاب می خواستم که قیمتش 2800 تومن بود، با هزینه ارسال پستی 11000 و به صورت پیک موتوری 9000 تومن باید می پرداختم..... خسته نباشن واقعاً... دزدی چیه پس؟ رامین چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 12:14:23 پاسخ 2 0 واقعا این چه وضع مملکت هستش یکی نیست رسیدگی کنه؟ صبا چهارشنبه 23 تیر 1395 - 14:19:57 پاسخ 4 0 من تصمیم داشتم یک کتاب 7200 ای بخرم. حسای کردم هزینه ی پست پیشتازش از اصفهان تا کرمانشاه 9 و خورده ای میشه.ولی سفارشی 3 و خورده ای.دیگه مجبورم نخرمش. واقعا برای پست متاسفم.به چه حقی مردم رو از پست سفارشی محروم می کنن؟ لیل جمعه 5 شهریور 1395 - 13:35:17 پاسخ 3 0 متاسفانه بسته های پستی رو باز میکنن ودید میزنن و با یه چسب ناجور می چسبونن و تحویل متقاضی میدن این توهین به ملته اخه یه خرید از فروشگاه داخلی اونم قیمتش ده هزارتومان انقدر شما رو به وحشت میاندازه. کالایی که کلا توضیحش رو پاکت هست فقط می مونه دیدن رنگش و جنس که اگه دید نزنن می میرن.... پست ما امن نیست... ارسال دیدگاه نام پست الکترونیک آدرس وب سایت و یا وبلاگ قوانین ارسال نظر خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصیه می‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید. نظر شما 0/700 آخرین مطالب وزیر ارتباطات از ادغام دو شرکت آسیاتک و های وب خبر داد یک هفته با آی‌تی ایران از تبعات طرح هنوز اجرانشده رجیستری تا انعقاد ۱۰۰ قرارداد پژوهشی در حوزه فضا پست اینستاگرامی آذری‌جهرمی درباره طرح رجیستری شما نظر بدهید/ برای بهتر اجرا شدن طرح رجیستری موبایل چه باید کرد؟ نحوه برخورد با گوشی‌های مسافری در طرح رجیستری چگونه است؟ رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ آنچه در حوزه تلکام انجام شده قابل ستایش است وزیر ارتباطات مچ اپراتورها را گرفت/ اجرای فازنخست رجیستری/ درآمد چند برابری فروشندگان اینترنت موبایل آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور حضور رایتل در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ جدیدترین مطالب وب TITLE خرید انواع ماگ ویژه ماه‌های سال - دیجی کالا TITLE پیشنهاد‌های شگفت انگیز دیجی‌کالا را از دست ندهید! TITLE تا 40% تخفیف انواع ماگ برای تمامی سلیقه‌ها - دیجی‌کالا وبگردی روز رستاخیر و پایکوبی ارواح ده شهری که باید در سال 2018 ببینید تست و بررسی فنی خودرو پژو 207i ایران خودرو + درگ برگشت تمامی سفارشات مربوط به منطقه پستی 19 تهران [بایگانی ... forum.shopkeeper.ir/archive/index.php/t-26871.html 2/9/2013 · با سلام خدمت همکاران محترم و فروشگاه داران اینترنتی عرض کنم ... و سفارشات برگشتی خود از ... فروشگاه اینترنتی بندرکالا bandarkala.blogfa.com فروشگاه اینترنتی بندرکالا - فروشگاه اینترنتی ... عدم کسر هزینه سفارشات برگشتی از وبمستران . فروشگاه اینترنتی مرکزی - dvbshz.blogfa.com www.dvbshz.blogfa.com فروشگاه اینترنتی مرکزی ... عدم کسر هزینه سفارشات برگشتی از وبمستران پورسانت بسیار بالای ... Images of سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی bing.com/images Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی Image result for سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی See more images of سفارشات برگشتی از فروشگاه اینترنتی هشدار سرقت مرسولات برگشتی [بایگانی] - انجمن فروشگاه های ... forum.shopkeeper.ir/archive/index.php/t-33620.html 6/30/2013 · هشدار به تمامی فروشگاه دارها از این به بعد سفارشات برگشتی خود را حتما چک کنید تا مورد ی که ... راه حلی برای ارسال دوباره سفارشات برگشتی که به دلایلی ... https://forum.persiantools.com/threads/راه-حلی-برای... با عرض سلام با توجه به دلایل مختلف برای سفارشات برگشتی ... از فروشگاه ... سفارشات اینترنتی ... ir-shop.ir - خبر : انواع سفارشات در این فروشگاه ir-shop.ir/خبر-1212-انواع+سفارشات+در+این... کلاً سفارشات در فروشگاه اینترنتی ... سفارشاتی هستند که خریدار قبل از ... سفارشات برگشتی : ... لجیتو | انبارداری | بسته بندی | توزیع | خرید و فروش پستی logito.ir از یک فروشگاه اینترنتی کوچک تا یک عرضه کننده بزرگ کالا، متناسب با ... کاهش برگشتی سفارشات; رهگیری سفارشاتnew www.466.ir برای رهگیری سفارشات خود، شناسه ... برای اطلاع دقیق از وضعیت سفارش میتوانید با ... برگشتی ... پارس پیک - Pars Peik - ارائه سرویس پرداخت در محل (خرید ... parspeik.ir/overview ارسال پیامک ، یکی از امکانات بسیار مفید و راهبردی پارس پیک در پروسه خرید و فروش اینترنتی ... نحوه ارسال سفارشات و سوالات متداول | بادکنک ها badkonakha.com/اخبار-سایت/نحوه-ارسال... تمامی سفارشات از طریق پست ... اسمی از فروشگاه شما و یا ... این حالت، برگشتی بالا به علت ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback خانه های ایرانی چه چیز کم دارند؟ معرفی بهترین آتلیه کودک٬بارداری و نوزاد تهران . (ویژه ی والدین) خریدی ساده از آمازون در ایران بهترین قیمت بلیط هواپیما فراخوان کمک به مادری که سرطان خون دارد نداشتن رابطه چه اختلالاتی می تواند در انسان بوجود آورد؟ قدرت قوی‌ترین و ضعیف‌ترین گذرنامه‌های جهان را بشناسید عکس‌ + زیباترین کوه‌های جهان مرتفع‌ترین صخره دریایی جهان +عکس ۱۰ کشوری که به راحتی ویزا نمی‌دهند | ایران هم هست! این داستان ۱۰۰ سال دیگر خوانده‌ می‌شوند با بی ام و X2 آشنا شوید+عکس با گروه نرم افزاری پیوست آشنا شوید ابتدا در وبسایت ما ثبت نام نموده و پروفایل حساب کاربری خود (اطلاعاتی از قبیل شماره همراه) را تکمیل نمایید. از طریق داشبورد حساب کاربری خود وارد صفحه ثبت سفارش شوید. اطلاعات سفارش مورد نظر خود از قبیل نوع ، لینک سفارش، تعداد، فایل ضمیمه و غیره را وارد کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش منتظر تماس واحد فروش شرکت پی دی ای برای اعلام قیمت و شرایط سفارش خود باشید. برای دریافت فایل آموزشی نحوه ثبت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید. دانلود فایل راهنمای خرید اینترنتی ثبت سفارش چگونه میتوانم در سایت شما سفارشی را برای خرید ثبت کنم؟ شما در قسمت فارسی سایت به نام خود حساب کاربری بسازید و همیشه میتوانید با این حساب کاربری وارد پنل شوید. آیا میتوانم توسط شرکت شما از سایتهای متفرقه خرید کنم؟ بله حتما، لطفا لینک مربوط به کالا را در قسمت ثبت سفارش قرار دهید تا بررسی لازم انجام پذیرد. آیا میتوانید خرید های مرا یکجا برای من ارسال نمایید؟ بله در این صورت شما می توانید با تجمیع کردن سفارشات خود در هزینه حمل صرفه جویی نمایید. سفارش خرید دارم برای هدیه و می خواهم سر موقع دریافت کنم ، آِیا امکان این کار وجود دارد؟ بله، لطفا در زمان ثبت سفارش به مسئول ثبت اعلام نمایید که زمان رسیدن بسیار مهم میباشد سفارش خرید دارم ولی به زبان انگلیسی مسلط نیستم، آیا امکان دارد شما برای من کالای مورد نظر مرا پیدا کنید؟ بله، این شرکت مفتخر است تا با تمام توان خود به مشتریان بهترین سرویس را ارائه نماید برای خرید نیازهای خودم وب سایت خاصی را نمی شناسم، آیا شما می توانید به من کمک کنید؟ بله، شما میتوانید از وب سایتهای معرفی شده در صفحه ما تمام مایحتاج خود را انتخاب نمایید می خواهم هزینه های خرید را به حداقل برسانم، پیشنهاد شما چیست؟ برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان شما میتوانید از وب سایتهای مستقر در کشور امارات خریداری نمایید تا در هزینه و زمان صرفه جویی شود چگونه میتوان کیفیت کالای خریداری شده را تضمین نمود؟ لطفا برای ثبت هر سفارشی، نقطه نظرات مشتریان در آن سایت را مطالعه فرمائید، معمولا هر سایتی یک رتبه بندی دارد، که هرگاه اینترنتی رو به حداقل برسونیم؟
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور گوشی اندروید را روت کنیم چطور گوشی اندروید را روت کنیم چطور گوشی اندروید را روت کنیم چطور گوشی اندروید را روت گونه یک دستگاه اندروید را روت کنیم توسط : سید هادی شریفیدر: اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۴ ابزار رایگان روت کردنkingo android windows شرایطی را تقریبا برای تمام گوشی های اندروید هوشمند فراهم می سازد تا بتوانند از محیط بسته آن به طور ناگهانی رهایی یابند ، در اینجا با نحوه استفاده از این ابزار تا حدودی آشنا می شوید. Rooting معادل اصطلاح خلاصی و رهایی از زندان میباشد. وسیله ای برای باز کردن قفل سیستم عامل تا شما بتوانید برنامه های تایید نشده توسط گوگل را نصب کنید.سیستم عامل را به روز رسانی کنید ان را جایگزین سیتم عامل کنید پردازنده را over lock کنید و به همین ترتیب نیز در مورد هر چیزی ان را تنظیم کنید. Root Android Root Android البته برای کاربر Rooting صداها شبیه والبته میتواند که شبیه به یک فرایند ترسناک باشد.از اینها گذشته Rooting در اطراف هسته نرم افزار گوشی هوشمند شما ممکن است که مانند یک دستور غذای فاجعه آمیز باشد.کافی است شما حرکتی اشتباه انجام دهید تا گوشی در نهایت به یک پاره آجر تبدیل شود. خوشبختانه ابزاری برای ویندوز وجود دارد که باعث می شود Rooting با یک کلیک انجام بشود:kingo android root مقالات برتر : بررسی دلایل تمام شدن سریع حجم اینترنت | رازهایی از هک مودم وایرلس که هکرها دوست ندارند بدانید! این برنامه رایگان است و براساس آزمایشهای اولیه من درمقابل یک تلفن همراه عالی virgin این واقعا مانند یک جاذبه است ، (قبل از اینکه این کار را ادامه دهید مطمین شوید که لیست سازگاری را چک کرده اید در نظر داشته باشید که هر چند به صورت عالی بروی ان کار نمیکرد اما ابزار هیچ مشکلی با ان نداشت)در اینجا نحوه شروع و اغاز به کار این برنامه اورده شده است. گام نخست:kingo android root را دانلود و نصب کنید Root Android Root Android گام دوم: حالت اشکال زدایی USB را در روی گوشی خود فعال کنید اگر این برنامه در اندروید اجرا بشود تب تنظیمات را بزنید گزینه developer و بعد تیک box usb debugging را بزنید.(ممکن است که شما نیاز داشته باشید که گزینه developer را روشن کنید قبل از اینکه کاری انجام بدهید)برروی اندروید ۴٫۲ و پس از ان تب تنظیمات تلفن گزینهdeveloper و بعد از ان گزینه اشکال زدایی USB را بزنید.سپس تب ok را برای تایید تغییر تنظیمات بزنید. گام سوم:برنامه روت اندروید را برروی کامپیوتر خود اجرا کنید.سپس از طریق کابل همگام سازی ان با با موبایل خود اتصال برقرار کنید.بعد از چند لحظه پنجره ای ظاهر میشود که اتصال شما را به دستگاه نشان میدهد. مترجم : پریسا بیگدلی تگ ها : Rooting اندروید دستگاه اندروید روت سیستم عامل اشتراک 0 توییت اشتراک 0 اشتراک 0 اشتراک 0 مطالب پیشنهادی از سراسر وب پیشنهاد توسط لباس زنانه فرانسوی نف نف برای اولین بار در دیجی استایل » دانلود Geostorm 1.0 – بازی ماجراجویانه خارق العاده اندروید + مود + دیتا » دانلود The Sun: Origin 1.0.1 – بازی اکشن خارق العاده “تشعشع خورشید” اندروید + مود + دیتا » دانلود Shooty Skies – Arcade Flyer 2.250.8198 – بازی آرکید “خلبان کوچک” اندروید + مود » دانلود Farm Heroes Super Saga 0.64.12 – بازی پازل “حماسه سوپر قهرمانان مزرعه” اندروید + مود » دانلود iSlash Heroes 1.6.3 – بازی فوق العاده “برش کاری نینجا” اندروید + مود » دانلود Rooms of Doom 1.1.9 – بازی آرکید “اتاق های سرنوشت” اندروید + مود » دانلود Aquapolis. Free city building 1.36.10 – بازی ساخت شهر آبی اندروید + مود » دانلود Survivors: The Quest 1.7.600 – بازی نجات بازماندگان اندروید + مود » دانلود Sugar Smash 3.38.110.710201634 – بازی پازل “سر و صدای آب نبات ها” اندروید + مود لینکدونی ( مطالب خواندنی از سراسر وب ) » بررسی لپ‌تاپ گیمینگ ریزر Blade 2017؛ قهرمان سبک وزن - 284 بازدید » بررسی ایرفون شور Shure SE846؛ هزار دلار موسیقی درون گوش شما! - 223 بازدید » بررسی کامل گلکسی نوت 8 سامسونگ؛ بازگشت پادشاه - 284 بازدید » ضبط صدا با Parrot – Voice Recorder اندروید - 214 بازدید » تجربه جنگ جهانی اول با Noblemen: 1896 اندروید - 241 بازدید » پیشرفت تمدن‌ها Through the Ages اندروید - 211 بازدید » ایجاد پسورد ایمن با Shuffle – Random Generator اندروید - 188 بازدید » بازی نقش‌آفرینی تیغ آهنین Iron Blade Medieval RPG اندروید - 235 بازدید » واترمارک گروهی تصاویر با Batch Watermark Pro اندروید - 194 بازدید » معرفی FITAPP Running Walking Fitness اندروید - 335 بازدید darkwings بالهای تاریک (قسمت اول) دومین بازی مستقل برتر در سال 2015 / کاندید بهترین داستان ، گرافیک و صداگذاری در سال 2016 / کاندید بهترین بازی موبایل در جشنواره TGC 2017 / کاندید بهترین بازی ماجراجویانه سال در جشنواره بازی های تهران / دریافت نام سینمایی ترین بازی رایانه ای ایران از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و ... قیمت : رایگان دانلود رایگان hasht بازی بیلیارد ایرانی هشت بازی رایگان بیلیارد ایرانی هشت امکان بازی یک به یک با کاربران ایرانی امکان بازی با دوستان خود همراه با مسابقات (تورنامنت های) میلیونی درون بازی به صورت ماهیانه و چندین امکانات جذاب دیگر امکان نصب بر روی سیستم عامل اندروید دارای مجوز رسمی از بنیاد بازی های رایانه ای قیمت : رایگان ... دانلود اپلیکیشن Framaroot Android Framaroot 1.9.3 – روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc ! 413,688 چهارشنبه 21 خرداد 1393 5,429 نظر کاربردی , نرم افزار اندروید در این پست از فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی Framaroot برای سیستم عامل اندروید را داریم که توسط ان و بدون برنامه های اضافی می توانید گوشی اندرویدی خود را روت کنید! ابتدا بهتر است با روت و فواید آن آشنا شوید. برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در نهایت به معرفی و روش کار این برنامه ی فوق العاده می پردازیم. به طور کلی روت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندروید می باشد که شامل یک سری عملیات مختلفی است که دسترسی کاربران به فایل های سیستمی اندروید جهت تغییرات را امکان پذیر می سازد. هنگامی که گوشی اندرویدیتان را برای بار اول روشن می کنید، در قسمت تنظیمات می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید ولی این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده ی گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است در صورتی که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دوست دارید را انجام بدهید. Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc ! برخی از فواید روت کردن گوشی های اندرویدی : 1 – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می توان به مواردی همچون بیشتر برنامه های گذر از تحریم، تیتانیوم بکاپ، لینک2اس دی، تسکر و …اشاره کرد. در این گونه موارد نیاز به روت برای گوشی اندرویدی شما احساس می شود! 2 – در گوشی اندرویدی شما بیشتر برنامه های موجود بدون استفاده هستند و شما نیازی به آن ها ندارید، شما نمی متوایند این برنامه های پیش فرض را همانند برنامه های نصبی حذف کنید؛ ولی با روت کردن گوشیتان قادر خواهید بود که به راحتی نرم افزارهای پیش فرض را حذف کنید و از شر ان ها خلاص شوید ! چگونه گوشی خود را روت کنیم؟ +دانلود www.yjc.ir/fa/news/4926139/...خود-را-روت-کنیم-دانلود ... گوشی خود را روت ... و از روت در آمده است چطور می ... بخواد ک گوشی و روت کنیم ... چگونه گوشی اندرویدی را روت کنیم (آموزش مرحله به مرحله و ... howcanu.com/tech/چگونه-گوشی-اندرویدی-را-روت... در این مقاله قرار است روش روت کردن گوشی اندروید را ... را روت کنیم ... چطور میشه روت کرد ... چگونه گوشی اندروید خود را از روت خارج کنید؟ https://zoomtech.ir/remove-root-on-your-rooted-android روت را از گوشی اندرویدی ... گوشی روت کنیم مینا خارج کنم به ... چگونه گوشی اندروید خود را از ... چرا و چگونه دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم ؟ - آی تی رادار itradar.ir/آموزش-روت-کردن-دستگاه-اندرویدی چرا و چگونه دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم ... چطور می تونم گوشی ... اندروید میاد—- را روت ... چگونه یک دستگاه اندروید را روت کنیم https://zoomtech.ir/چگونه-یک-دستگاه-اندروید... ابزار رایگان روت کردنkingo android windows شرایطی را تقریبا برای تمام گوشی های اندروید هوشمند فراهم ... چگونه اندروید را آپدیت کنیم - روزتاب www.rooztab.com/fa/63 ... چگونه گوشی اندروید را ... چطور اندروید را ... چگونه اندروید را روت کنیم ، روت ... چگونه بازی های اندروید را بدون روت هک کنیم roidfinde.rozblog.com/post/9/چگونه-بازی-های... ... را بدون روت هک کنیم ... در خود گوشی چطور باید روت ... روت کردن گوشی آندروید Android ... آموزش روت کردن گوشی اندرویدی از طریق خود گوشی با iroot ... tarfandha.net/root-your-android-device_with_iroot چراکه دستگاه سعی میکند گوشی شما را روت ... چطور لپ تاپمان را ... را در اندروید فعال کنیم ... طریقه روت کردن گوشی های اندروید(چگونه گوشی آندرویدی خود را ... win9.persianblog.ir/post/217 طریقه روت کردن گوشی های اندروید(چگونه گوشی آندرویدی خود را روت کنیم؟) نویسنده: پرویز ... چطوری اندروید گوشی را 7 کنیم | دانلود رام اندروید 7 ... newdownload96.blog.ir/post/چطوری-اندروید-گوشی-را... چگونه اندروید را آپدیت کنیم / ارتقا اندروید گوشی ... چطور تقویم اندروید ... اندروید را روت کنیم. Some results have been removed 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback 3 – سازندگان گوشی با خریداری و قراردادن انواع مختلف چیپست و پردازنده های اندرویدی سرعت خاصی را که مدنظرشان است برای پردازنده تعیین می‌کنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و کارایی دستگاه بهینه باشد. بعضی اوقات نیاز می شود که این سرعت را خودتان کمی افزایش دهید، چرا که دستگاه بعضی اوقات کند شده و همچنین توانایی پردازنده دستگاهتان بیش از سرعتی است که سازنده برایش در نظر گرفته است را ندارد ، پس در این گونه موارد نیز نیاز به روت احساس می شود. 4 – اندروید به خودی خود، دارای امکانات شخصی سازی زیادی است اما اگر دوست دارید که به صورت بی نهایت اندرویدتان را شخصی سازی کنید گوشیتان را روت کنید و کارهایی همچون تغییر اندازه نوار پایین صفحه و … را به راحتی برروی گوشیتان اعمال کنید. 5 – اگر دوست دارید کاستوم رام دلخواهتان را برروی موبایل خود تجربه کنید نیاز به روت احساس خواهد شد و شما با نصب آن ها از جمله AOKP قادر خواهید بود که کنترل‌های Pie، تغییرات در صفحه قفل و نوتیفکیشن‌ها، تم‌های مختلف، نوتیفکیشن شناور Halo، تغییر در نوار ابزار و دکمه‌ها و بسیاری تغییرات و امکانات ریزی را به موبایل خود هدیه دهید! 6 – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به گونه ای که وقتی گوشی خود را روت کنید و یک ریکاوری کاستوم بر روی آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و یا رام های پورت شده از دستگاه‌های جدید و کاستوم رام‌های متفاوت را نصب کنید و همواره آخرین نسخه از اندروید را با امکانات جدید آن در اختیار داشته باشید. روش روت کردن گوشی اندرویدی خود با برنامه ی Framaroot : – نرم افزار فوق را از کادر سبز رنگ پایین همین صفحه دریافت کرده و نصب نمایید. – برنامه ی فوق را از لیست برنامه های نصب شده اجرا نمایید تا با تصویری مطابق با تصویر زیر روبرو شوید : (برروی تصویر کلیک کنید تا آن را با سایز اصلی مشاهده کنید) Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc ! – با کلیک برروی دکمه ی Install Superuser در لیست باز شده، برروی یکی از دو گزینه های اولی یعنی (Install Superuser و Install SuperSU) کلیک کنید . Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc ! – پس از کلیک برروی یکیاز موارد گفته شده، با تصویری روبرو خواهید شد که نمایش دهنده ی نصب موفقیت آمیز برنامه روت می باشد. – گوشیتان را ریستارت کنید، هم اکنون گوشی اندرویدی شما روت شده است !!! توجه داشته باشید که : با روت کردن گوشی اندرویدیتان، گارانتی آن از بین می رود و البته می توانید با همین برنامه گوشیتان را آن روت کنید ! برای مشاهده ی لیست گوشی هایی که این برنامه بخوبی برروی ان ها کار کرده و تست شده به ادامه ی مطلب بروید … تغییرات نسخه ی v1.9.3: * رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه لیست گوشی هایی که این برنامه برروی آن ها تست شده است : AT&T Galaxy Note 2 SGH-I317 High لباس زنانه فرانسوی نف نف برای اولین بار در دیجی استایل انواع پوشاک کوتون ترکیه هم‌اکنون در دیجی استایل انواع پوشاک کوتون ترکیه هم‌اکنون در دیجی استایل معرفی راهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهد معرفی راهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهد کشف داروى ضد سفیدى مو در ایران دنیا را متعجب کرد کشف داروى ضد سفیدى مو در ایران دنیا را متعجب کرد کفش‌های محبوب اسکچرز هم‌اکنون در دیجی استایل کفش‌های محبوب اسکچرز هم‌اکنون در دیجی استایل عظیم ترین رودخانه ساخت دست بشر!!! عظیم ترین رودخانه ساخت دست بشر!!! 69 Comments نقل ۲۵ بهمنماه ۱۳۹۵ در ۳:۴۴ ب٫ظ از نظر من روت کنید بدبخت شدید چون روت یا باعث هنگ گوشیء یا باعث خاموش و روشن شدن گوشیءویا باعث سوختن گوشیتون میشه… خودتون رو تو دردسر اصلا نیندازید روت گوشیء همراه که ازش استفاده میکنید اصلا خوب نیست حتی از گوشیء فروشی ها هم بپرسید.موفق باشید. zahra ۹ بهمنماه ۱۳۹۵ در ۷:۳۰ ب٫ظ من نمییییتونم گوشیموروت کنم کمکم کنید zahra ۹ بهمنماه ۱۳۹۵ در ۷:۲۹ ب٫ظ سلام من بلدنیستم گوشیموروت کنم لطفاکمکم کنید ناشناس ۷ شهریورماه ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ من گوشیم رو بدون اینکه برنامه روت رو نصب کنم روت کردم حالا چیکار کنم محمد حسین ۲۸ خردادماه ۱۳۹۵ در ۵:۱۸ ق٫ظ اره دانیال حجاری ۱۹ بهمنماه ۱۳۹۴ در ۹:۳۳ ق٫ظ سلام حالت Debug mode رو فعال کردید تو گوشی؟ sajjad ۱۸ بهمنماه ۱۳۹۴ در ۹:۳۷ ب٫ظ سلام من وقتى کوشیم رو به کامبیوتر وصل میکنم صفحه اى که باید کوشى به برنامه کینک روت وصل شه وصل نمیشه و میاد retry جیکار باید بکنم seo ۲۵ دیماه ۱۳۹۴ در ۹:۳۵ ب٫ظ دوستان گرامی من می خوام گوشیم رو آپدیت و روت کنم نمی دونم مشکلی پیش میاد یا نه بنظرتون ارزشش رو داره این کار را انجام بدم؟ seo ۲۵ دیماه ۱۳۹۴ در ۹:۲۴ ب٫ظ من می خوام گوشیم رو آپیدت و روت کنم ولی می ترسم یک موقع آپدیت درست حسابی نباشه و دردسر بشه بنظرتون اینکار رو انجام بدم گوشیم بهم نمیریزه؟ ساکو ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ من میخوام گوشیمو روت کنم تا۹۰درصد میره بعدش error میزنه علی رضا ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۴ در ۴:۲۲ ب٫ظ یعنی اگه من تبلتمو روت کنم برنامه هایی که گوگل تایید کرده رو میتونم نصب کنم مثل gangester Vegas که بهم اجازه نصبو نمیده میتونم نصب کنم seyed shobeyr ۴ شهریورماه ۱۳۹۴ در ۲:۲۶ ب٫ظ تشکر ازدرج مطالب کوتاه ومفید سایت شما.سربلند باشیددرین سربالایی ایام. مهران ۱۲ مردادماه ۱۳۹۴ در ۵:۳۲ ب٫ظ سلام من وقتی میزنم تا گوشیمو روت کنه مینویسه root failed الان من چیکار کنم لطفا جواب بدین ممنون. مدل گوشیم هست huawei y300-0000 مهران ۱۷ تیرماه ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ چون کمپانی و سازنده ها گوشی ها را برای کاربران معمولی میسازند و دسترسی های ان محدود است ولی روت کردن باید میشود اپشن های تنظیمات و دسترسی های گوشی از جمله برنامه های کاربردی زیاد شوند البته روت کردن بیشتر بکنیم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


فالورو واقعی ایستاگرام از کجا بخرم فالورو واقعی ایستاگرام از کجا بخرم فالورو واقعی ایستاگرام از کجا بخرم فالورو واقعی ایستاگرام از کجا بخرم فالورو واقعی خرید فالوور ایرانی دلیل شما برای اینکه می خواهید تعداد فالوور های پیج Instagram یا سایر شبکه های اجتماعیتان افزایش پیدا کند، چیست؟ هر شخص یا کسب و کاری که در اینستاگرام به دنبال راهی برای افزایش دنبال کننده می باشد، در اندیشه بدست آوردن منافعی از قبل این دنبال کنندگان است. کسب درآمد از نمایش تبلیغات در صفحه اینستاگرام یا معرفی یک محصول یا خدمت برای افزایش فروش. یا دلایل دیگری که در نهایت منجر به حصول منفعت مالی برای آن کسب و کار می شود. آیا خرید فالوور راهکار مناسبی است؟ در ادامه پنج دلیل برای شما مطرح می کنم که خرید فالوور نه تنها کمکی به افزایش درآمد شما نمی کند، بلکه محبوبیت صفحه اینستاگرام شما را نیز بخطر می اندازد. فالوورهای خریداری شده، برند شما را نمیشناسند تعداد فعلی فالوورهای صفحه اینستاگرام شما (اگر بصورت ارگانیک افزایش پیدا کرده باشد و از طریق خرید فالوور تعداد آنها را زیاد نکرده اید) دلایلی داشته که هر دنبال کننده بنا به شناختی که از برند شما دارد، صفحه اینستاگرام شما را دنبال می کند. شاید قبلا مشتری شما بوده و با توجه به حس وفاداری که شما در او ایجاد کرده اید، تمایل به دنبال کردن صفحه شما در این رسانه اجتماعی دارد و قصد دارد تا از جدیدترین محصولات یا خدمات شما، از طریق فالوو کردن صفحه برندتان در شبکه های اجتماعی مطلع باشد. دنبال کنندگان خریداری شده، هرگز دلیل اینکه چرا فالوور صفحه شما هستند را نمی دانند. آنها فقط تعداد دنبال کنندگان شما را زیاد نشان می دهند. از این رو تقریبا احتمال اینکه با شما تعامل ایجاد کنند و تبدیل به مشتری شما شوند، صفر است. خرید فالوور تعامل ایجاد نمی کند زمانی که از طریق مرور هشتگ ها در Instagram، تصاویر را مشاهده می کنیم، ۹ تصویر در بالای همه تصاویر قرار دارد. و بالای این ۹ تصویر نوشه شده: TOP POSTS. آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چطور این تصاویر در این قسمت قرار می گیرند؟ فرض می کنیم شما یک آرایشگاه زنانه دارید و یک استایل جدید آرایشی را در خدمات خود ارائه می کنید. از یکی از مشتریانتان که او را بر اساس این استایل آرایش کرده اید، تصویری با استفاده از هشتگ #نیو_استایل (نام آن استایل) در پیج اینستاگرام خود منتشر می کنید. آیا تمایل ندارید که تصویر شما در قسمت TOP POSTS و در بین ۹ تصویر این قسمت قرار بگیرد؟ می دانید چه فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت؟ زمانی که شما از خرید فالوور برای افزایش دنبال کنندگان صفحه Instagram استفاده می کنید، هنگامی که تصویر مذکور را منتشر کنید، با توجه به اینکه فالوورهای خریداری شده، نسبت به شما شناختی نداشته و تصاویر شما برایشان اهمیتی ندارد، این تصویر را نادیده می گیرند و حتی آن را لایک هم نمیکنند. اینستاگرام، الگوریتم فوق العاده هوشمندی دارد. با توجه به نسبتی که بین تعداد فالوور و تعداد لایک وجود دارد، Instagram متوجه میزان محبوبیت صفحه شما شده و از اینکه شما بصورت غیر ارگانیک تعداد فالوورهای پیج اینستاگرامتان را افزایش داده اید، مطلع می شود. و تصاویر شما بعضا حتی در لیست های پائینی تصاویر موجود در یک هشتگ خاص هم ظاهر نمی شود و نشان دهنده این موضوع است که دنبال کنندگان، صرفا فالوور صفحه اینستاگرام شما هستند و به تصاویر شما واکنش نشان نمی دهند. از طرف دیگر،از محبوبیت برند شما زمانی که دنبال کنندگان واقعی،شاهد تعداد فالوور زیاد و تعداد لایک کم هستند، کاسته می شود و بعضا از دنبال کردن شما منصرف می شوند. افزایش فالوور یا افزایش فروش؟ کدام مهم است؟ مطمئن باشید هنگامی که اقدام به خرید فالوور می کنید، فروش محصول یا خدمات شما افزایش پیدا نمی کند. هدف شما از افزایش فالوور چیست؟ چه دلیلی دارد که شما می خواهید تعداد فالوور های پیج اینستاگرامتان را افزایش دهید؟ چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟Reviewed by Admin on May 20Rating: اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است. به عنوان مثال شما میتوانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن فالوور خیلی حیاتی است. شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. فالوور اینستاگرام فالوور اینستاگرام خوب آیا اینستاگرام واقعا مهم است؟ بله- اگر شما از اینستاگرام به درستی استفاده کنید به موفقیت در تجارت شما کمک میشود. و میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به تجارت خود سوق دهید و شهرت شرکت خود را میان در میان مشتریان افزایش دهید. خیلی از تجارت ها موفقیت های بسیاری را از اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنند. شما نیز میتوانید افزایش و رشد چشم گیری از طریق شبکه اجتماعی دریافت کنید. شما میتوانید فالوور های زیادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن دیگران- پست کردن تصاویر زیبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زیر عکس دیگران و تگ کردن عکس ها به دست بیاورید. این استراتژی ها به شما کمک میکند تا فالوور خود را افزایش دهید ولی این روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزایش میدهند. شما ممکن است به هدفتان برای رسیدن به تعداد خیلی زیاد از فالوور در یک بازه زمانی نرسیده باشید. بهترین استراتژی که شما میتوانید از آن بهره برداری کنید تا تعداد فالوور های زیادی را داشته باشید خرید فالوور میباشد. صرف نظر از اینکه شما به تازگی اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید یا تعداد کمی فالوور دارید این بهترین استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خریدار فالورو واقعی ایستاگرام از کجا - جستجو - تیتر یاب titryab.com/search/فالورو+واقعی+ایستاگرام+از... فالورو واقعی ایستاگرام از کجا از بین کلیه محتوا، اطلاعات و اخبار سایتهای مرجع جستجو و نتایج ... فالوور واقعی اینستاگرام - جستجو - تیتر یاب titryab.com/search/فالوور+واقعی+اینستاگرام فالوور واقعی اینستاگرام از بین کلیه محتوا، اطلاعات و اخبار سایتهای مرجع جستجو و نتایج آن به ... چگونه میتوان صفحه خصوصی را در اینستاگرام هک کرد؟! www.irnab.ir/1238/hack-private-page-on-instagram آموزش واقعی ... سلام،من دو روزه که اینستام بسته شده یعنى من اینستا فالورو ... من اپ ایستاگرام ...ی میکنید به شما کمک میکند تا محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید. مردم زمانی که میبینند شما فالور های زیادی دارید ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد عکس های شما جالب است. وقتی شما فالوور اینستاگرام میخرید شما فالوور های خود را سریع افزایش میدهید. محدودیتی در خرید تعداد فالوور های اینستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد فالوور ۱۰۰ تا ایی و بعضی از پکیج های خرید فالوور ۱۰۰۰ تایی ارائه میشود. این بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکیج های مختلفی موجود میباشد. زمان خرید فالوور دقت کنید که از جایی معتبر و شناخته شده خرید کنید. دلیل اهمیت اینستاگرام : برای اینکه شما به اهمیت اینستاگرام پی ببرید میبایست ابتدا متوجه پروسه ایی که توسط آن مشتریان بالقوه تجارت شما را پیدا میکنند شوید. بگذارید از نگاه مشتریان به قضیه نگاه کنیم. فرض کنید فردی به نام Ted مشتاق خرید ساعت است ولی تا به حال به علت پیدا نکردن ساعت با قیمت مناسب ساعتی خریداری نکرده است. Ted در اینستاگرام با #ساعت به جستجوی ساعت های مختلف میگردد او در جستجو هایش افراد زیادی که ساعت های مختلف بر دست دارند را مشاهده میکند. او شیفته یکی از ساعت هایی که در عکس مشاهده میکند میشود بلافاصله بر روی عکس کلیک میکند و توضیحات عکس را میخواند. در توضیحات اسم شرکت و مشخصات شرکت تولید کننده ساعت را میبیند. سپس تصمیم میگیرد که پروفایل اینستاگرام شرکت تولید کننده را مشاهده کند. وقتی وارد صفحه پروفایل اینستاگرام شرکت ساعت میشود تحت تاثیر قرار میگیرد. صد ها عکس از افراد مختلف که ساعت های مختلف شرکت را به دست کرده اند مشاهده میکند. ساعت ها صد یا یا هزاران لایک دارد، هر ساعت قیمت مدل و توضیحات مربوط با هر مدل رادارد. او متوجه میشود که قیمت ها در رنج مورد نظر اوست. اینستاگرام در او اشتیاق خرید ساعت را بیشتر میکند. او وب سایت شرکت سازنده ساعت را مشاهده میکند(لینک سایت در بالای پروفایل اینستاگرام شرکت سازنده است) و او سریعا خرید را از سایت انجام میدهد. همانطور که میدانید اعتبار در شبکه های اجتماعی حیاتی است. پروفایل محبوب اینستاگرام شما میتواند موفقیت های بیشتری را برای تجارت شما به ارمغان بیاورد. اینستاگرام محیط جذابی دارد که بیشتر کاربران آن جوان هستند. اگر شما تصاویر جذابی داشته باشید که محصولات و سرویس شما را نمایش بدهد مشتریان بالقوه شما تحت تاثیر قرار میگیرند. اینستاگرام راه دیگری برای نمایش تجارت شما میباشد و مشتریان از حالت دفاعی که در زمان خرید به خود میگیرند فاصله میگیرند و حس اینکه چیزی به آنها فروخته میشوند را ندارند. چون اینستاگرام فروش به معنی واقعی فروش را به آنها نمیدهد. زمان گذاشتن برای ساختن پروفایل اینستاگرام میتواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. و فروش قابل توجه ایی را با ترکیب ترافیک ناشی از اینستاگرام برای مشتریانی که به واسطه آن به وب سایت مراجعه میکنند به ارمغان می آورد. ولی ایجاد فالوور ها و محبوبیت دادن به پروفایل اینستاگرام راحت نیست. شما باید استراتژی ها و روش های متفاوت زیادی را به کار ببرید و رشد دادن این فالوور ها کار طاقت فرسا و طولانی میباشد تمامی شرکت های بزرگ و کوچک به سرعت متوجه فواید و سود آوری خرید فالوور و لایک شده اند. چرا که این راه یک مسیر کوتاه و مییانبر برای این موفقیت در این شبکه اجتماعی است و شما نیز این را به عنوان یک انتخاب باید در نظر بگیرید و در کنار ان ما به شما پیشنهاد میکنیم که پروفایل خود را هم به روش طبیعی هم به روش مصنوعی (خرید فالوور) با هم پیش ببرید تا رشد پروفایل را به بالاترین حد خود برسانید و تاثیر آن را در تجارت خود ببنید. پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وبسایت لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید: نه − 8 = قطعا کسب سود و درآمد. آیا فالوور خریداری شده، تجربه ای از خدمات و محصولات شما دارد؟ آیا برند شما را می شناسد؟ خود شما اگر با برندی آشنایی کافی نداشته باشید، به مشتری آن برند تبدیل می شوید؟ آیا محصولات آن را خرید می کنید؟ اگر بخواهیم منطقی جواب دهیم، قطعا پاسخ من و شما منفی است. فروشی صورت نخواهد گرفت. تازه فرض را بر این میگذاریم که فالوور های خریداری شده، فالوور فیک اینستاگرام نیستند و فالوور واقعی هستند و در اینستاگرام فعال. پس توجه داشته باشید که اگر هدف شما بازاریابی و افزایش فروش از طریق اینستاگرام است، خرید فالوور هرگز کمکی به شما نخواهد کرد. آیا ۱۰۰ مشتری که برند شما را می شناسند و تجربه خرید و استفاده از محصولات و خدمات شما را دارند و به خواست خودشان و با تمایل، دنبال کننده پیج اینستاگرام شما هستند و زمانی که شما تصویر محصولی جدید را در پیج منتشر می کنید، درباره آن از طریق کامنت از شما سوالاتی میپرسند و تصویر را لایک می کنند و در نهایت درصدی از آنها اقدام به تهیه محصول شما می کنند، بهتر است یا اینکه ۱۰ هزار فالوور که حتی یکبار هم از شما خرید نکرده اند و نسبت به محصولات شما بی تفاوت هستند؟ خودتان پاسخ دهید … فالوور هایی که خرید می کنید، وفادار نیستند خرید فالوور = عدم وفاداری به محض اینکه اولین مطلب را بعد از اینکه خرید فالوور را انجام دادید و تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام شما افزایش پیدا کرد، در صفحه خود منتشر کنید، شاهد ریزش خواهید بود. به یکباره چندین دنبال کننده پیج شما را آنفالو می کنند. این یعنی چه؟ آیا پول خود را دور نریخته اید؟ تا کی می خواهید اصرار به خرید فالوور داشته باشید!؟ دوباره فالوور می خرید؟ دوباره آنفالو می کنند. شک نکنید. از افرادی که تجربه خرید فالوور را داشته اند سوال کنید. آیا تجربه خوبی از اینکه دنبال کننده خریده اند، کسب کرده اند؟ خرید فالوور یعنی دور ریختن پول، یعنی مسکّن. یعنی اینکه شما اصولی از فعالیت حرفه ای در شبکه های اجتماعی نمی دانید. یعنی برای پرستیژ برند خود احترام و ارزشی قائل نیستید. آیا کیفیت برایتان اهمیت دارد یا کمیت؟ اینکه پیج اینستاگرام شما تعداد دنبال کنندگانش بصورت غیر ارگانیک زیاد باشد، چه سودی برای شما دارد؟ آیا اگر در پیج خود، یکبار برای شخص یا کسب و کاری تبلیغ کنید، دفعه دومی هم درکار هست؟ خیر، چون بازخورد مناسبی از پیج شما نگرفته که بار بعدی هم درکار باشد. پیج Instagram شما بعنوان spam شناخته می شود خرید فالوور = اسپم شدن در اینستاگرام آیا تمایل دارید صفحه شما اسپم شود؟ یعنی اینستاگرام به آن اهمیتی ندهد و آن را به سایر کاربران این شبکه اجتماعی پیشنهاد نکند. پس فالوور بخرید. خریدن فالوور چه ایرانی و چه غیر ایرانی، باعث اسپم شدن صفحه Instagram شما می شود. پول خود را درست هزینه کنید. من کورش نیکزاد هستم و از ابتدای شروع بکار اینستاگرام، در حال فعالیت در این رسانه اجتماعی می باشم. اینها تجربیات من بود که با شما به اشتراک گذاشتم. اگر این مقاله را کاربردی می دانید، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، دکمه های اشتراک را در صفحه قرار داده ام. ایستاگرام از کجا بخرم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور در سایت خود تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین انجام بدهیم چطور در سایت خود تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین انجام بدهیم چطور در سایت خود تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین انجام بدهیم چطور در سایت خود تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین انجام بدهیم چطور در سایت خود تبلیغات اینترنتی و چگونه با کمترین بودجه کمپین بازاریابی آنلاین خود را آغاز کنیم؟ ۱۳۹۵-۰۲-۲۰ بدون دیدگاه پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۶، هر شرکت ۳۰% از بودجه خود را به بازاریابی آنلاین اختصاص دهد. پیشرفت و هجوم ابزارها و پلتفرم‌های رایگان، تولید محتوا و رساندن آن به دست مشتریان را بیش از پیش آسان ساخته‌اند. این در حالی است که انجام این کار به مهارت خاصی در شبکه نیازمند نبوده و هرکسی با اطلاعات اندکی از وب، قادر به انجام آن خواهد بود. بنابراین ما تصمیم گرفتم در این مطلب به آموزش بازاریابی آنلاین و نکات مهم در آن بپردازیم. اما با این وجود مارک‌ها و برندهای بزرگ میلیون‌ها دلار را برای این‌کار در نظر می‌گیرند و محتوای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا کانال‌های دیگری به دست عموم مردم می‌رسانند. اما اگر کسب‌وکار شما هنوز جوان و نوپا است و قادر به پرداخت چنین هزینه‌هایی برای بازاریابی آنلاین نیستید، بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. خوشبختانه با امکانات و ابزارهای امروزی، محدودیت‌های مالی شما را متوقف نخواهند ساخت. زیرا پیش از این نیز افرادی مانند برایان دین و چندلر پیچ با حداقل سرمایه موفق به راه‌اندازی کسب‌وکار خود شده‌اند. در کشور ما نیز شمت به آسانی این کار را انجام دهید. بازاریابی کم هزینه تنها کاری که باید انجام دهید، این است که سعی کنید به صورت رایگان مشتریان را به سمت وب‌سایت خود جذب کرده و در ادامه و پس از کسب درآمد، با سرمایه‌گذاری بیشتر سرعت رشد خود را افزایش دهید. در این مطلب ۵ تکنیک جذب مشتریان به همراه ابزار رایگان را معرفی و بررسی خواهیم کرد. آموزش بازاریابی آنلاین ۱) برای یافتن مشتریان ایده‌آل خود، از تحقیقات بازاری استفاده کنید برای استفاده هرچه بهتر از سرمایه اندک خود، ابتدا باید یک استراتژی بازاریابی برای خود اتخاذ کنید. زیرا شما نمی‌توانید با این بودجه بر روی تمامی پلتفرم‌های جدید و متنوع تمرکز کرده و یا کمپینی به راه اندازید که با اهداف کسب‌وکار شما مغایرت داشته باشد. اولین قدم بازاریابی، شناخت مشتریان حال (و آینده) کسب‌وکار شما است. برای شناخت بیشتر مشتریان، می‌توانید این سوال‌ها را از خودتان بپرسید: مشتریان من در چه بازه سنی قرار دارند؟ مشکل اصلی آن‌ها در چیست؟ شغل و درآمد سالیانه آن‌ها چقدر است؟ چه وب‌سایت‌هایی را بیشتر دنبال می‌کنند؟ با پاسخ به این سوالات درخواهید یافت که مشتریان شما می‌توانند از اقشار بسیار متنوعی باشند و انگیزه‌های خرید هر یک با دیگر گروه‌ها متفاوت خواهد بود. پس می‌توان نتیجه گرفت که نمی‌توان بر روی همه آن‌ها تمرکز کرد. زیرا این کار مانع از پیشرفت خواهد شد. در این قسمت به سراغ گام بعدی می‌رویم… یعنی ابزار ایجاد یک شخصیت مخاطب با استفاده از ابزار persona persona نتیجه گیری معمولا زمانی که یک کمپین بازاریابی اینترنتی اجرا می‌شود،تمام کانال‌ها و منابع موجود جهت معرفی محصول و خدمات جدید بکار گرفته می‌شود. کانال‌های مانند: تبلیغات کلیکی ،ایمیل مارکتینگ، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی از جمله سرویس‌های هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی شما در مورد ویژگی‌های جدید کسب و کارتان صحبت می‌کنید و کاربران را از طریق کانال‌های نامبرده به صفحه فرود هدایت می‌کنید، باید بدانید که ترافیک ورودی از چه منبعی ارجاع و نرخ تبدیل بیشتری داشته است تا در کمپین بعدی بینش بهتر و منابع درست را انتخاب کنید و اگر کد UTM در نظر گرفته نشده باشد این کار مشکل خواهد بود. جهت اینکه بتوانید همواره کمپین‌ تبلیغات اینترنتی خود را بهبود ببخشید باید بتوانید آنها را ردیابی و آنالیز کنید. یکی از روش‌هایی که برای این‌ کار وجود دارد استفاده از کد‌های UTM (Urchin tracking module) است که به شما اجازه سفارشی کردن آدرس لینک را می‌دهد تا بتوانید منبع ترافیک ورودی خود را تشخیص دهید. درواقع به URL اصلی شما رشته‌های را اضافه می‌کند تا امکان ردگیری هر صفحه به راحتی امکان پذیر باشد. نمونه یک کد UTM : http://example.com/?utm_source=google&utm_medium=search&utm_campaign=campaign_1 فقط موقعی که از یک کد UTM استاندارد و صحیح استفاده کنید می‌توانید منبع ترافیک را تشخیص و شروع به بهینه سازی نرخ تبدیل و بهبود کمپین تبلیغاتی خود کنید. تبلیغات بنری : استفاده از پارامترهای UTM در تبلیغات بنری به شما کمک می کند تا درک بهتری از میزان اثر بخشی کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. چگونه UTM ایجاد کنیم ؟ شما می‌توانید UTM خود را به سادگی و رایگان از طریق گوگل URL builder ایجاد کنید.(برای دسترسی به این ابزار به وی پی ان نیاز دارید.) UTM-BUILDER google کارهایی که باید انجام شود شامل مراحل زیر است که برای هر کدام چند مثال ارایه می دهیم : وارد کردن آدرس صفحه فرود در قسمت “Website URL” http://balayekhat.ir https://anetwork.ir/rss-campaign http://landing.anetwork.ir/takeoff نام منبع ورودی ترافیک برای اینکه بدانید کاربران از کجا وارد صفحه فرود شده اند را در campaign source مشخص کنید. برای مثال از طریق سایت خاص یا یک خبرنامه ایمیلی utm_source=blogad utm_source=email-welcome نوع رسانه را در بخش campaign medium مشخص کنید. برای مثال بنر تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی utm_medium=banner utm_medium=ppc و در نهایت یک نام برای کمپین تبلیغاتی خود در بخش campaign name وارد نمایید. توجه کنید که یک نام منحصربفرد را انتخاب کنید تا پیگیری کمپین (Track) راحت‌تر باشد. utm_campaign=50b-game utm_campaign=rss-feed-launch utm_campaign=newsletter-16mordad بخش‌های “Campaign Term” و “Campaign Content” به صورت اختیاری و جهت ارایه اطلاعات بیشتر می‌توانند کمک کنند. برای مثال در هنگامی که در یک سایت دو بنر دارید و هر کدام در بخش‌های مختلفی قرار داده شده‌اند می‌توانید Term=header و Term=footer را برای هر UTM جدا در نظر بگیرید و برای آنالیز عملکرد هر بنر استفاده کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در نهایت با کلیک بر روی “GENERATE URL” کد UTM شما ساخته می‌شود که با کپی کردن و قرار دادن این کد در ایمیل،بنر،شبکه‌های اجتماعی و دیگر روش‌های تبلیغاتی، می‌توانید کمپین خود را ردگیری (Track) کنید. utm-baneer-create-google نمونه کد UTM که شامل آدرس صفحه فرود و منبع ارجاعی ،نوع رسانه و نام کمپین می‌باشد چند نکته در هنگام ایجاد کد UTM یک استاندارد و قرارداد نامگذاری برای ایجاد UTM در نظر بگیرید. چرا که ممکن است بعد از مدتی دارای تعداد زیادی از این کدها باشید و اگر درست نام گذاری و مدیریت نشوند باعث سردرگمی و کارایی خود را از دست می دهند. برای کمک به حل این مشکل می توانید فایل UTM tagging به عنوان نمونه دانلود کنید. همینطور که مشخص است یک کد UTM آدرس طولانی دارد و نمی‌شود آن را به راحتی در یک ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای کاربران نمایش داد و البته از لحاظ تجربه کاربری هم شاید جالب به نظر نرسد. برای رفع این مشکل می‌توانید لینک را در قالب یک متن قرار بدهید یا از سرویس‌های مانند bit.ly یا Google URL shortener برای کوتاه‌ ‌کردن لینک‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید کد UTM نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس است . برای مثال پارامتر EMAIL با email به عنوان دو کمپین متفاوت تلقی می‌شود. از حروف کوچک برای نام‌گذاری پارامترها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید هر کسی با کلیک بر روی لینک شما می تواند اسامی و پارامترهای که قرار گرفته است را ببیند بنابراین در تکمیل کردن فیلدها و اطلاعاتی که ارایه می‌شود دقت کنید. در هنگام ساخت UTM آدرس صفحه فرود شما هیچ تغییری نمی کند و لازم نیست در این مورد نگران باشید.همچنین از لحاظ فنی تاثیری در سرعت سایت و سرور برای شما ایجاد نمی کند. همینطور که گفتیم در نظر گرفتن پارامترها کاملا اختیاری و توسط شما تعیین می شود اما سعی کنید تنها پارامترهای که نیاز دارید را برای UTM تنظیم کنید. لازم نیست هیچ تنظیمات خاصی را در گوگل آنالیتیکس ایجاد کنید. توجه کنید که برای هر کمپین و هر کانال یک تگ UTM تنظیم کرده باشید و از نام‌های منحصربفرد استفاده کرده باشید. مقالات مرتبط : آنچه که باید در مورد کد های UTM Tracking بدانید کسب موفقیت چشمگیر به وسیله آنالیز دقیق و ویرایش به موقع کمپین analytics.track شروع ردگیری کمپین تبلیغاتی با فرض اینکه شما قبلا کدهای گوگل آنالیتیکس را در وب‌سایت خود قرار داده‌اید و در واقع سایت شما در حال مانیتور است می‌توانید گزارش‌ هر کدام از کمپین‌ها را مشاهده کنید. آدرس UTM به صورت خودکار توسط آنالیتیکس ردیابی خواهد شد و هر پارامتر به صورت جدا و دسته بندی شده به شما نشان داده خواهد شد. البته به یاد داشته باشید گاهی اوقات ممکن است ۲۴ ساعت طول بکشد تا اولین اطلاعات دریافت و ثبت شود ، بنابراین اگر بلافاصله بعد از اجرای کمپین آماری مشاهده نشد نگران نباشید و کمی صبر کنید. برای مشاهده اطلاعات کمپین‌ها بعد از ورود به حساب گوگل آنالیتیکس مسیر زیر را دنبال کنید: Acquisition > Campaigns > All Campaigns utm code tracked-min در این قسمت گزارشی از تمام کمپین‌های شما وجود دارد که می‌توانید با کلیک روی هر کدام اطلاعات کامل‌تری را دریافت کنید. تست قبل از اجرای کمپین بهتر است قبل از اجرای کمپین خود کد UTM که ساخته‌اید را تست و از مانیتور شدن وب‌سایت توسط گوگل آنالیتیکس مطمین شوید. برای این کار کافی است کد UTM خود را در مرورگرتان وارد کنید و از طریق آن صفحه فرود خود را ببینید.سپس در همین حال به گوگل آنالیتیکس مراجعه کنید و مسیر زیر را دنبال کنید : Google Analytics > Real Time > Traffic Sources analytics-realtime-min می توانید از قسمت medium و source اطلاعاتی که از کد UTM انتظار داشته‌اید را بررسی کنید. نتیجه گیری استفاده از UTM در کمپین‌های تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا بینش بهتری از ترافیک ورودی داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از UTM یک معدن طلایی از رفتار مخاطبان خود بدست بیاورید و در بهبود تعامل و فروش محصول و خدمات خود از آنها بهره ببرید. بازنشر مطالب آکادمی ای‌نتورک فقط با کسب اجازه قبلی و بدون تغییر در محتوا و لینک ها مجاز است. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری خواهد شد. HubSpot با ایجاد سه شخصیت برای مشتریان خود توانست هزاران مقاله و مطلب در مورد مشتریان خود ایجاد کرده و آن‌ها را بهتر بشناسد. علاوه بر تولید محتوای مناسب و مربوط، انجام این کار باعث خواهد شد که شما قسمت‌های مختل وب‌سایت خود را نیز مطابق با سلیقه مشتریان‌تان طراحی کرده و تجربه کاربری بهتری خلق کنید، روشی که HubSpot نیز از آن استفاده کرد. بازاریابی با بودجه کم سرانجام این شرکت توانست به میزان ۳۰% فروش وب‌سایتی خود را فزایش دهد. اگر شما نیز خواهان رسیدن به چنین نتیجه‌ای هستید، شخصیت مخاطب خود را شکل دهید. این ابزار رایگان بوده و شما می‌توانید توسط آن، به دقت مشتریان خود را شناسایی کنید. برای این کار، کافی است که به تعدادی از سوالات پرسیده شده، پاسخ دهید. پس از این کار، در کمتر از ۱۵ دقیقه ایمیلی مانند زیر از persona دریافت خواهید کرد. شناخت شخصیت مشتری2 پس از شناسایی شخصیت مخاطبان خود، حتی قادر خواهید بود تا نقش آن‌ها را در هر یک از مرحله حیات کسب و کار خود مشخص کنید. (مانند شکل زیر) شناسایی شخصیت مشتری همچنین یکی دیگر از بخش‌های مهم تحقیقات بازاریابی، به تحقیقات در مورد کلیدواژه‌ها تعلق دارد. اگر می‌خواهید ترافیک وب‌سایت خود را به صورت رایگان افزایش دهید، به دنبال کلیدواژه‌های داغ هر هفته باشید. ۲) در تولید محتوای خود از اصل۲۰/۸۰ استفاده کنید امروزه محتوا تبدیل به یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی آنلاین شده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که وبلاگ‌هایی که در هر ماه بیش از ۱۶ پست منتشر می‌کنند، به میزان ۳.۵برابر بیش از وبلاگ‌هایی که در حدود ۳ الی ۴ پست منتشر می‌کنند، موفق به دریافت ترافیک و بازدید می‌شوند. نمودار افزایش بازدید اما اگر شما قصد انتشار روزانه مطالب خود را دارید، با چالش بزرگی مواجه خواهید شد. زیرا ممکن است از منابع کافی برای انتشار پست‌های خود برخوردار نباشید. برای حل این مشکل، بهتر است تعداد محتوای تولیدی خود را کاهش داده و در عوض کیفیت آن‌ها را بالا ببرید. برایان دین از بزرگ‌ترین طرفداران این استراتژی است. با این که او هر ماه فقط یک مطلب منتشر می‌ساخت، اما برای همین مطلب حدود ۲۰ ساعت زمان صرف می‌کرد و محتوایی فوق‌العاده به وجود می‌آورد. او تنها برای نوشتن ۲۰ ساعت وقت صرف می‌کرد، زمان های تحقیق ، ترویج و … باعث می‌شد تنها بتواند یک مطلب در ماه منتشر کند.) تولید محتوای باکیفیت در ادامه وی حدود ۸۰% از کل زمان خود را صرف ترویج و تبلیغ این مطلب خود می‌کرد. ترویج محتوا همچنین به جای انتشار مطالب جدیدتر، ترجیح می‌داد تا مطالب قدیمی‌تر خود را به روز رسانی کرده و با مباحث داغ روز مرتبط‌تر سازد. به این ترتیب برایان توانست پس از انتشار ۳۲ مطلب، به ترافیکی معادل ۱۰۰ هزار بازدید در ماه دست پیدا کند. نمودار افزایش بازدیدSign in AllImagesVideosNews|My saves 41,200 results بازاریابی اینترنتی - تبلیغات اینترنتی https://takmarketing.com درباره بازاریابی و تبلیغات اینترنتی. سرویس‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در زمان ... استراتژی های بازاریابی-قانون ۸۰ | ۲۰ در فروش: چطور بهترین ... https://www.ratanet.com/fa/blog/I/28 طراحی وب سایت فروش آنلاین; ... در تبلیغات اینترنتی و شیوه‌های دیگر بازاریابی خود با ... بازاریابی اینترنتی بدون بودجه! با هزینه کم بیشترین مشتری ... https://takmarketing.com/marketing/internet-marketing-without-budget تبلیغات اینترنتی. ... انتخاب میکنند و بازاریابی در شبکه‌های ... سایت خود را در زمینه ... چطور در 14 قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ – بخش دوم https://www.ibazaryabi.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d... در بخش دوم از مطلب دو بخشی با ... بازاریابی اینترنتی. ... نخبگان بازاریابی و تبلیغات ... چگونه محصولات خود را در تلگرام بفروشیم؟ - تبلیغات شبکه های ... https://linestore.ir/چگونه-محصولات-خود-را-در... نکته جالب اینجاست که هزینه تبلیغات در ... و در هیچ کتاب بازاریابی ... سایت اینترنتی خود ... چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ - آترین وب atrinweb.com/چگونه-کسب-و-کار-اینترنتی-راه... ... باید انجام بدهیم ... های بازاریابی و تبلیغات در ... کسب و کار اینترنتی در سایت ... بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ - مدیر آموزش https://modireamoozesh.ir/blog/what-is-internet-marketing-and-what... بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد بازاریابی ... که در وب سایت خود ... تبلیغات آنلاین چیست؛ انواع، عناصر مهم و نمونه‌های موفق آن ... https://damadam.ir/news/... تبلیغات آنلاین چطور به ... در وب سایت خود کفش ... اجتماعی، بازاریابی محتوا و کمپین ... بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی faratabligh.blogfa.com/category/2/تبلیغات-و-بازاریابی جهت کسب اطلاعات در باره کلیه محصولات معرفی شده در این وبلاگ با شماره زیر تماس بگیرید 09390858526 ... آموزش کسب و کار اینترنتی|کسب و کار آنلاین futurebusiness.blogfa.com/category/7 تحقیقات دیگری نشان می‌دهد که استراتژی تخصیص بیشتر زمان خود به ترویج پست‌های منتشر شده، در طول ۳ماه میزان ترافیک شما را تا ۸۹% افزایش خواهد داد. تاثیر سئو بر بازدید علاوه بر تخصیص ۸۰% از زمان خود به ترویج پست‌ها، نباید از قانون ۸۰-۲۰ غافل شوید و از ۲۰% زمان باقی‌مانده خود، به نحو احسن برای تولید محتوای قدرتمند و خارق‌العاده استفاده کنید. پست‌های شما نبایند لزوما متنی باشند. استفاده از نمودارها، تصاویر و ساختن ویدبازاریابی آنلاین انجام بدهیم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


در فروشگاههای اینترنتی چگونه سیمکارت بفروشیم در فروشگاههای اینترنتی چگونه سیمکارت بفروشیم در فروشگاههای اینترنتی چگونه سیمکارت بفروشیم در فروشگاههای اینترنتی چگونه سیمکارت بفروشیم در فروشگاههای farsibiz_charge نیاز شخصی‏ یا بزرگی بازار، ایده کسب درامد با فروش شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول و سایر شارژ کارت ها از طریق اینترنت را در ذهن خیلی ها متبلور می کند. برخی هم که خودشان به چنین درامدی از اینترنت فکر نکردند، از طریق تبلیغاتی که دیگران می کنند با این نوع کسب و کار آشنا می شوند. از این رو ایمیل های متعددی درباره راه اندازی فروشگاه شارژ کارت دریافت می کنم، که می پرسند آیا این کار سود آور است یا خیر؟ در این پست می خواهیم پاسخی برای این سئوال بیابیم. ۱- ایده کسب و کار اینترنتی یک سایت راه اندازی می کنیم.farsibiz_charge_idea افراد وجه را با کارت های شتاب از طریق اینترنت پرداخت کرده و کد شارژ کارت را دریافت می کند. همه کار ها هم، بدون حضور ما و کاملا خودکار انجام می شود. به به،نمونه یک ماشین پول سازی ایده آل برای کسب درامد پایدار! ۲- برآورد اندازه بازار امروزه افراد بسیاری از تلفن های همراه اعتباری ایرانسل، همراه اول، تالیا و اخیرا رایتل استفاده می کنند. آمارهای سال farsibiz_charge_market۹۱، تعداد کابران تلفن های اعتباری را حدود ۷۰ میلیون نفر اعلام کرد. با فرض این که هر کاربر ماهیانه یک شارژ ۲۰۰۰ تومانی بخرد، اندازه کل بازار، ۱۴۰ میلیادر تومان در سال است! حالا فرض کنید که هر کاربر ماهیانه یک شارژ ۵۰۰۰ تومانی بخرد، آن وقت اندازه کل بازار :)) ۳- موارد فنی اولین مسئله این است که سایت را چگونه راه اندازی کنیم؟farsibiz_charge_technical اگر برنامه نویسی بلد نباشیم باید با پرداخت هزینه به یک شرکت یا فرد خبره صاحب فروشگاه شارژ کارت بشویم. نیازمند یک هاست مطمئن هم هستیم. خلاصه مباحث فنی می تواند خیلی ها را از ادامه راه منصرف کند. خبر خوب این که شرکت های باهوشی هستند که با دریافت چند صد هزار تومان ناقابل همه این امکانات را به ما می فروشند. ۴- برآورد درآمد، هزینه و سود هزینه راه اندازی سایت حداقل ۲۶۰ هزار تومان است. (اگر از شرکت هایی که فروشگاه شارژ کارت ارائه می کنند تهیه کنیم اگر بخواهیم برنامه نویسی کنیم بیشتر است)farsibiz_charge_cost هزینه اتصال به اینترنت حدودا ۱۲۰ هزار تومان در سال است. پس حداقل هزینه ما ۳۸۰ هزار تومان در سال خواهد بود. سود فروش هر کارت حدود ۱۰۰ تومان است. پس برای رسیدن به نقطه سر به سر یعنی فقط پوشش هزینه ها باید ۳۸۰۰ عدد کارت در سال بفروشیم یعنی روزی حدودا ۱۱ عدد کارت. نرخ خرید از سایت ها حدود ۱ درصد است یعنی از هر ۱۰۰ نفر که به سایت می آیند ۱ نفر خرید می کند پس سایت ما اگر روزانه ۱۱۰۰ نفر بازدید کننده داشته باشید در حالت خوشبینانه، هزینه های ما را پوشش می دهد. برای کسب ۱۰۰ هزار تومان سود در ماه لازم است تا ۱۰۰۰ عدد کارت در ماه بفروشیم. و این یعنی ۳۳۰۰ بازدید روزانه دیگر. بنابر این برای رسیدن به سود ۱۰۰ هزار تومان در ماه نیازمند سایتی با بازدید حداقل ۴۴۰۰ نفر در روز هستیم. ۵- رقبا شاید تا ۶ سال پیش این بازار بکر بود.farsibiz_charge_competition ولی امروزه علاوه بر فروشگاه های شارژ کارت که توسط افراد راه اندازی می شود، باید با سایت همه ی بانک های دولتی و خصوصی، سایت همراه اول و سایت ایرانسل و خود شرکت هایی که فروشگاه شارژ کارت ارائه می دهند، رقابت کنیم. اگر عبارت “شارژ کارت” را جستجو کنیم، گوگل بیش از ۱۵ میلیون صفحه به عنوان نتیجه نشان می دهد. حالا از خود بپرسیم “با وجود این همه حق انتخاب، چرا باید یک نفر شارژ کارت خود را از سایت ما بخرد؟” ۶- جمع بندی و نتیجه گیری بازار فروش کارت شارژ ایرانسل و همراه اول به اندازه کافی بزرگ است.farsibiz_charge_conclusion ولی تعیین درآمد وابسته به بازار قابل دسترسی است، بنابر این سئوال این است که ما چقدر از این بازار بزرگ می توانیم سهم داشته باشیم؟ برای راه اندازی فروشگاه شارژ کارت نیازی به دانش فنی نیست. ولی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و جذب بازدید کننده باید دانش فنی داشته باشم. بنابراین یا باید خودمان متخصص سئو باشیم و یا از افراد خبره بهره بگیریم که هر دو صورت هزینه بر است. در نهایت هر کسب و کار اینترنی نیازمند به ترویج و تبلیغ است و ترویج و تبلیغ نیازمند هزینه. از این رو به نظر می رسد که فروش اینترنتی کارت شارژ به عنوان یک کسب و کار اینترنتی مستقل، نمی‌تواند سودآور باشد. ولی به عنوان یک مدل درآمدی برای سایت هایی که پر بازدید هستند، می تواند خیلی خوب عمل کند. پس اگر صاحب یک سایت با بازدید زیاد هستید، از این روش برای کسب سود بیشتر بهره بگیرد. ولی فراموش نکنید که باید حتما با نیازهای بازار هدف سایتان سازگار باشید. لطفا، نظرات و تجریبات خود را، به خصوص دوستانی که فروشگاه شارژ کارت دارند یا فروشگاه ساز تهیه کردند، در ادامه بنویسید. برای مطالعه بیشتر: – می‌خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم، از کجا شروع کنم؟ – هنر اصلی کارآفرین اینترنتی چیست؟ – پنج مفهوم مهم در کارآفرینی اینترنتی درباره سید رضا علوی مدرس و مشاور کارآفرینی ‹ فاز چهارم راه اندازی کسب و کار اینترنتی– قسمت سوم (ترویج سایت) هدیه ی فارسی بیز › پست شده در ایده و فرصت کسب و کار اینترنتی, روش های کسب درآمد از اینترنت, مدلهای کسب و کار, کار در منزل با برچسب: راه اندازی کسب و کار اینترنتی, کارافرینی اینترنتی, کسب درآمد از اینترنت 20 نظر برای “درآمد اینترنتی با فروش کارت شارژ” داوود گفت: ۱۳۹۲/۰۲/۱۷ در ۱۱:۰۰ ممنونم استاد. مطلب خوبی بود و من رو از این فکر کلا بیرون آورد. موفقتر باشید. پاسخ دادن احسان گفت: ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ۲۳:۰۹ سلام. مطالب بسیار آموزنده و مفیدی می نویسید. من خیلی علاقه مند به راه اندازی یک کسب کار اینترنتی هستم و برای همین مطالب سایت شما برای من خیلی کاربردی است. سپاسگذارم. پاسخ دادن خشایار گفت: ۱۳۹۲/۰۲/۲۳ در ۰۱:۰۳ من عرض سلام وخسته نباشید تشکر میکنم ازمقالات خوب شما جناب مهندس من سالهاست که درزمینه شارزفعالیت دارم لازم به ذکراست که فروش شارزالکترونیکی به بالاترین سطح درجند سال اخیررسیده از۵سال قبل شروع ودرحال حاضرروبه رشداست تاجایی که از۷درصىددرسال قبل به۳۶درصددرحال حاضررشد داشته این میزان همواره درحال افزایش هست علتش رونق وتوسعه اینترنت وسرعت وخطای کمتر درسیستم بانکی است سود حاصل ازکارت شارز۳درصد میباشد ودر سایتهای من که اختصاصا درهمین زمینه اندازهر۱۰بازدید۸تا منجربه خرید میشود زیرامشتری به نیت خریدوارد میشودنه بازدید پاسخ دادن مهدی گفت: ۱۳۹۲/۰۲/۲۷ در ۲۱:۰۸ سلام من هم موافق نظر شما هستم و فکر می کنم بهترین راهکار برای درآمد اینترنتی این است که ابتدا فکر کنیم که چه خدمات یا اطلاعات مفیدی را می توانیم ارائه کنیم و اگر در این کار موفق بودیم سایت ما بازدید کننده پیدا خواهد کرد بازدیدکننده هم می تواند منبع درآمد باشد. پاسخ دادن بهار گفت: ۱۳۹۲/۰۳/۱۶ در ۱۶:۱۷ سلام من عاشق اینترنتم کسی هست نظری برای راه اندازی کسب وکار داشته باشه ؟ مرسیbahar_ommid@yahoo.com پاسخ دادن امیر گفت: ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ در ۱۱:۰۴ مطلب بسیار جالبی بود، من به تولید نرم‌افزار سفارشی اعتقاد دارم و خودم با هزینه معقول این تولید را انجام می‌دهم چه برای خودم و چه برای مشتری‌هایم. فکر می‌کنم اگر کسی به اندازه کافی در تولید نرم‌افزار مهارت داشته باشد و از اصول آن پیروی کند می‌تواند با هزینه معقول‌تر نرم‌افزار سفارشی تولید کند. مسلماً هزینه آن برابر ۲۶۰ هزار تومان نخواهد شد شاید تا ۲۰ برابر گران‌تر! ولی نتیجه نهایی برای صاحب وب سایت خیلی متفاوت‌تر و بهتر از خرید یک بسته نرم‌افزاری است که به خاطر قیمت پایین (سهل الوصول برای همه) و ویژگی‌های تکراری‌اش (برای همه) اجازه رقابت نمی‌دهد. پاسخ دادن امیر گفت: ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ در ۱۱:۰۸ موضوع مهم دیگری را فراموش کردم! برای مثال من به عنوان تولید کننده نرم‌افزار مایلم به جای فروش چیزی که تولید کرده‌ام در کار شریک شوم. مثلاً درصدی از فروش به من و تیمم تعلق پیدا کند در عوض مسائل فنی و پشتیبانی آن را به عهده می‌گیرم. البته در مورد یک سایت معمولی فروش شارژ، شاید شریک شدن معقول نباشد چون بیشتر کار به صورت ماشینی انجام می‌شود. اما برای کسب و کارهای دیگری که نیازمند یک پروسه انسانی هستند چطور می‌توان شریک شد؟ یک فرد فنی با یک فرد غیر فنی چطور می‌توانند در یک کار شریک شده و هر دو بهره‌مند شوند؟ درصد سود و درآمد هر یک به چه صورت مشخص شود؟ پاسخ دادن م.آ گفت: ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ در ۱۵:۱۹ تشکر از شما پاسخ دادن درج آگهی فروش سیم کارت در سایت رند رایگان است ؛ از اینکه تصمیم دارید شماره خود را در اولین و معتبرترین پایگاه کشوری خرید و فروش سیم کارت بفروشید به شما تبریک می گوییم. فقط با صرف چند دقیقه زمان و طی 3 مرحله ساده ، سیم کارت شما در سایت به هزاران خریدار عرضه خواهد شد. فروش سیمکارت در سه گام توصیه می کنم به نکات زیر توجه نمایید : 1. بخش قوانین و مقررات سایت را به دقت مطالعه نمایید. 2. نکات و راهنمایی های مفیدی برای فروش سریع تر و بهتر سیم کارت (مثل قیمت گذاری مناسب ، بروز رسانی به موقع و ... ) در سایت قرار داده ایم که مطالعه آن را در بخش راهنمای فروش سیم کارت به شما توصیه می کنیم. 3. از امکانات ارزش افزوده سایت جهت بهتر دیده شدن سیم کارت خود و افزایش ضریب احتمال فروش آن استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید فقط با پرداخت 1000 تومان ، 35% ضریب بازدید شماره خود را افزایش دهید. جهت اطلاع از همه این امکانات و تعرفه های سایت بخش تعرفه های سایت را مطالعه نمایید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید وارد سایت شوید ورود اگر عضو نیستید ثبت نام کنید ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ در ۱۱:۲۳ سلام شیوه تحلیلتون برایم جالب بود. فقط میخواستم بدانم از کجا معلوم می شود که نرخ خرید به بازدید ۱ درصد است؟ البته توی کامنت های قبلی دیدم یکی از دوستان که در این زمینه فعالیت میکند گفته نرخ خرید به بازدید ۸۰ درصد است که اگر واقعیت داشته باشد تفاوت فاحشی با آنچه شما گفته اید دارد. یکی از دوستان من که شش ماهی است وارد این کار شده مدعی است که به نقطه سر به سر رسیده و سود کرده است. ممنون میشم اگر بتونید راهنمایی کنید تا من بتوانم یک تصمیم درست بگیرم که آیا وارد این بازار بشوم یا نه؟ پاسخ دادن سیم کارت - simcart.com www.simcart.com مرکز و مرجع خرید سیم کارت و فروش سیم کارت ایرانسل سیم کارت همراه اول سیم کارت رایتل سیم کارت ... وب سایت رند | خرید و فروش سیم کارت - سیم کارت رند - تلفن ... https://www.rond.ir خرید و فروش سیم کارت، تلفن ثابت و دامنه، سیم کارت رند، آی سیم، همراه اول، رایتل، ایرانسل ... سیم کارت های فروشی کاربران - خرید سیم کارت | mobile.ir ... https://www.mobile.ir/simcard/index.aspx خرید و فروش انواع سیم کارت نو و دسته دوم با امکان درج آگهی رایگان فروش سیم کارت، خرید و فروش ... Images of خرید و فروش سیم کارت bing.com/images Image result for خرید و فروش سیم کارت Image result for خرید و فروش سیم کارت Image result for خرید و فروش سیم کارت Image result for خرید و فروش سیم کارت Image result for خرید و فروش سیم کارت See more images of خرید و فروش سیم کارت خرید سیم کارت | فروش سیم کارت | سیم کارت | مای رند myrond.com خرید سیم کارت، فروش سیم کارت رند همراه اول، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا و قیمت ... فروش سیم کارت همراه اول sim.mci.ir خرید سیم کارت و شماره دلخواه دائمی و اعتباری با پیش شماره های 912، 919،910 از طریق سایت و پرداخت ... نمایندگی همراه اول|خرید سیم کارت همراه اول|فروش سیم کارت ... 0912sim.ir اولین سایت خرید و فروش آنلاین سیم کارت همراه اول،نمایندگی مجاز همراه اول ،سیم کارت ایرانسل ... سیم کارت | سیم کارت رند | خرید سیم کارت | فروش سیم کارت https://www.simkala.com سیم کارت همـــراه اول، سیم کارت دائمی، فروش سیم کارت اقساطـــی، قیمت گذاری سیم کارت، مرکز ... رند سنتر - مرکز خرید و فروش سیم کارت رند rondcenter.com معتبرترین مرکز خرید و فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول،سیم کارت ایرانسل و سیم کارت ... جستجوی سیمکارت رند رند رند سیم کارت ایرانسل همراه اول ... www.simcart.com/ViewNumber.aspx جستجو سیم کارت ایرانسل همراه اول رایتل تالیا رند رند ... رند هزاری و ... خرید سیم کارت - سیم ... سیم‌کارت 4G اعتباری | ایرانسل https://irancell.ir/Portal/home/?25328/سیم-کارت-اعتباری با خرید سیم‌کارت اعتباری، اعتبار مورد نیازتان را نقدا خریداری کنید و سپس تماس بگیرید ... Related searches for خرید و فروش سیم کارت خرید سیم کارت 912 خرید و فروش سیم کارت همراه اول قیمت سیم کارت به روز خرید سیم کارت همراه اول قیمت سیم کارت 0912 ثبت نام سیم کارت 0912 فروش سیم کارت همراه اول ثبت نام سیم کارت همراه اول 1 2 3 4 5 Related searches خرید سیم کارت 912 خرید و فروش سیم کارت همراه اول قیمت سیم کارت به روز خرید سیم کارت همراه اول قیمت سیم کارت 0912 ثبت نام سیم کارت 0912 فروش سیم کارت همراه اول ثبت نام سیم کارت همراه اول سید رضا علوی گفت: ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ در ۰۹:۳۱ سلام از تماس شما سپاسگزارم نرخ خرید در اینترنت از سایت های معمولی حدود ۱ درصد است در سایتهای که نرخ تبدیل خوب است به ۳ درصد هم می رسد این یک آمار تجربی است که بین افراد حرفه ای متداول است عمدتا کسانی که کارهای سئو انجام می دهد درباره سودآور بودن هم نگفتیم نیست نگفتیم بازار کوچک است بلکه همانطور که در پست آمده است فروش شارژ می تواند یک مدل درآمدی باشد نه یک کسب و کار مستقل این طور بپرسم اگر یک سایتی باشد که فقط فروش شارژ داشته باشد و هیچ چیز دیگری در ان نباشد و اگر این سایت در صفحه دوم نتایج گوگل قرار گیرد یعنی یازدهمی سایتی که با جستجوی عبارت شارژ ایرانسل می آید آن وقت چه تعداد بازدید کننده خواهد داشت؟ چند نفر از آنها مشتری هستند؟ با توجه به این هم رقیب قدر چرا باید از این سایت بخرند؟ چه مزیتی نسبت به سایت خود ایرانسل دارد؟ چه مزیتی نسبت به سایت بانکها دارد؟ چه مزیتی نسبت به سایت …. که فروشگاه ساز شارژ را با ۱۰ سال سابقه فروش دارد؟ و …. اگر بتوان برای این سئوالات پاسخ پیدا کرد پاسخی که به اندازه کافی مشتری بیاورد آنوقت می تواند یک کسب و کار مستقل و سودآور باشد در غیر این صورت خیر امیدوارم که توضیحات کافی بوده باشد درصورت نیاز سئوالات بیشتری بپرسید شاد و تندرست باشید پاسخ دادن ای شارژ رایانمهر گفت: ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ در ۱۷:۴۰ سلام دوستانی که می خواهند در خصوص راه اندازی فروشگاه شارژ آنلاین اطلاعات بیشتری کشب نمایند می توانند به وبلاگ زیر سر بزنند : http://www.peyline.mihanblog.com ضمن اینکه توضیحات کامل در این خصوص موجود است تفاوتها و مزیتها نیز ذکر شده . به دلیل اینکه این بازار گسترده و دارای سود فراوانی است همه سیستمها و نمایندگی ها وارد این تجارت پر سود شده اند و سیستمهای همکاری در فروش هم راه اندازی نموده اند که هر کدام معایب و مزیتهای خاص خود را دارد و بعضا هم فقط دارای معایب هستند ! به نظر من و با توجه به تجربه شخصی ۳ ساله خود در این بازار بهترین شرکت در این خصوص رایانمهره که اطلاعات پنلهای نمایندگی این شرکت به طور کامل در این وبلاگ موجود هست : http://www.peyline.mihanblog.com موفق و پیروز باشید … 🙂 پاسخ دادن محمد گفت: ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ در ۱۳:۰۷ سلام ممنون ولی حیف دیر دیدم. من سایتم رو را اندازی کردم. اگه میشه بهم کمک گنید لااقل تا پایان سال درامد راه اندازی شو۳۶۰ دربیارم . ممنون http://www.jcell.ir ۰۹۱۵۷۳۰۰۷۹۹ پاسخ دادن وحید کریملو گفت: ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ در ۲۱:۳۰ ممنون با اطلاعات خوبتون-من سایتی دارم که حدود ۵۰۰۰ بازدید روزانه داشته و ۲۰۰۰ آی پی وارد سایت من میشند-این سایت در عرض یک سال تاسیس شده و ارتباط داره با عکس کامیون و اطلاعات فنی اون ها-میخواستم برای سایتم فروشگاه شارژ راه بیندازم فکر کنم میتونم تو این کار موفق باشم این طور نیست؟ آدرس سایت من irtransit.ir پاسخ دادن سید رضا علوی گفت: ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ در ۰۹:۳۷ سلام از محبت شما سپاس گزارم بله، به نظر من هم می تواند مدل درآمدی برای سایت تان باشد. موفق باشد. پاسخ دادن نمایندگی فروش شارژ گفت: ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ در ۱۸:۰۳ من خودم یه مدتیه نمایندگی سایت شارژ گرفتم و ۲ برابر هزینه راه اندازی رو در اوردم (به دلیلی این که من پشت کنکوری هستم وقت ندارم رو سایتم بزارم) فعلا اونو رها کردم در کل بازار خیلی داغیه و با کمی پشتکار به درامد قابل توجهی میرسی اطلاعات بیشتر سایت http://www.taksh.ir در ضمن دعا کنین مهندسی نرم افزار دانشگاه شیراز قبول شم پاسخ دادن امیر حسین گفت: ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ در ۰۰:۰۸ توانید هم به عنوان فروشنده، کالاهای خود را برای فروش ثبت کنید و هم به عنوان خریدار در سایت فعالیت نمایید. مشخصات کالا پس از ثبت در اختیار ادمین سایت قرار خواهد گرفت لذا با ثبت کالا توسط شما، آن کالا بلافاصله نمایش داده نخواهد شد اما به محض تایید توسط ادمین و براساس اولویتهای سایت، کالای شما در معرض نمایش عمومی درخواهد آمد. در صورتی که شما بیش از یک کالا برای فروش دارید و قصد دارید به صورت دائمی از بالزین برای فروش اسفاده کنید، می توانید برای دریافت تالار با ما تماس بگیرید. در تالار حراج می توانید بدون نیاز به تایید ادمین کالاهای خود را در معرض نمایش قرار دهید و همچنین با امکانات بیشتری وضعیت مالی و تراکنش های خود را مدیریت نمایید جهت دریافت تالار به صفحه تماس با ما مراجعه کنید برای خرید کالا دو روش وجود دارد یا کالا در معرض حراج قرار دارد که در این حالت به بالاترین پیشنهاد فروخته خواهد شد و یا در معرض فروش مستقیم قرار دارد که با پرداخت مبلغ کالا مستقیما خریداری خواهد شد. در حال حراج، خریدار برای ثبت پیشنهاد باید مبلغی را به عنوان وجه التزام خرید پرداخت نماید و سپس مجاز به شرکت در حراج و ثبت پیشنهاد خود است چنانچه خریدار برنده حراج باشد و از پرداخت مبلغ کالا انصراف دهد وجه التزام پرداختی وی ضبط می گردد. چگونه می توانم یک کالا را خریداری کنم؟ برای خرید کالا ابتدا باید ثبت نام نمایید پس از ثبت نام و ورود مشخصات خود می توانید با پست الکترونیک و کلمه عبوری که برای خود تعیین کرده اید وارد سایت شوید. پس از ورود به سایت می توانید کالای مورد نظر خودرا جستجو و انتخاب کرده و با کلیک روی آن وارد صفحه جزئیات آن کالا شوید چنانچه این کالا در وضعیت فروش مستقیم باشد می توانید مسقیما با پرداخت مبلغ آن را خریداری نمایید ولی اگر کالا در وضعیت حراج باشد، با زدن دکمه ثبت پیشنهاد اقدام به ثبت پیشنهاد قیمتی خود نمایید. توجه کنید که برای ثبت پیشنهاد ابتدا باید مبلغی که در قوانین و مقررات سایت تعیین شده است را به عنوان وجه التزام پرداخت نمایید. چنانچه در حراج برنده نشوید وجه التزام مذکور به حساب اعتبار شما بازگشت داده خواهد شد و شما می توانید در هر زمان برای دریافت آن در پیشخوان کاربری، بخش مالی، درخواست استرداد وجه ثبت کنید. کالای خریداری شده خود را چگونه دریافت کنم؟ داداش دمت گرم از فکر این مسخره بازی بیرون امدم پاسخ دادن عصر 98 گفت: ۱۳۹۳/۰۴/۰۶ در ۱۵:۴۲ ممنون پاسخ دادن کسب درآمد گفت: ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ در ۰۹:۴۲ خوبه ممنون پاسخ دادن امیر گفت: ۱۳۹۳/۰۵/۲۷ در ۱۲:۳۰ سلام میشه با ایده پردازی خلاقانه سایتی بر این اساس بالا آورد که حداقل پس از مدتی سود هم داشته باشه . بالشخصه ایده این کارو داشتم و پارسال بیش از ۳ ماه زمان گذاشتم و تبدیل به طرحش کردم . کلی جدول و محاسبه و ویرایشهای زیاد تا یک طرح قابل اتکا بدست آمد . ( البته بدیهیه که پس از راه اندازی هم باید با توجه به آنچه در واقعیت اتفاق میفته آماده واکنش و اصلاحاتی بود منتها اگر این اصلاحات اساسی و بنیادین باشه دلیلی جز ضعف طرح اولیه نداره و به سختی میشه کسب و کار رو نجات داد و احتمال شکست میره بالا. بنابراین در هنگام ایده پردازی و سپس طراحی باید بسیار دقیق و حساب شده به این کار مبادرت ورزیم و همه جوانب را تا آنجا که امکان دارد بسنجیم و پیش بینی درآمد را در پایین ترین حد ممکن انجام دهیم). مسائل اساسی که ما باهاش روبرو هستیم عبارتند از : ۱- بازاری بزرگ و مصرفی ( که می بایست جامعه هدف خودمان را در این بازار با روشهایی تخمین بزنیم) ۲- نحوه و جریان فروش : هر ۳ اپراتور عمده شارژهای خودشان را %۵ زیر قیمت فروش نهایی به خریداران عمده واگذار می نمایند (البته برخی اپراتورها قیمت تکی شارژ را در سایت خودشان به کاربرانی که از سایتشان شارژ می خرند به قیمت عمده حساب می کنند) خریداران عمده گاهی توسط مغازه خودشان بصورت فیزیکی، شارژ را به مشتریان ارائه می دهند و گاهی از طریق سایتی که در اختیار دارند و یا همزمان به هر ۲ طریق و همچنین به مغازه داران خرد و یا سایتهای کوچک که خرید کمی دارند حداکثر تا %۳٫۶ زیر قیمت فروش نهایی واگذار می نمایند. ۳- مزیت رقابتی سایت و سبک فروش ما که در بردارنده جامعه هدف ما و استراتژی انتخاب شده است. ( در اینجا مزیت رقابتی ما نسبت به رقبا فروش ارزانتر شارژ حتی از خود اپراتورهاست : یعنی بخش عمده ای از شارژ قابل فروش با تخفیف بیش از %۵ تا حداکثر%۹ ارائه می گردد. زیانی که در اینجا ثبت می شود از منابع درآمدی دیگر سایت جبران می شود) ۴- شیوه های اطلاع رسانی و ترویج و تبلیغ سایت بگونه ای که به صورت موثر باطلاع جامعه هدف برسد. (منظور از جامعه هدف در اینجا نه تمام کسانی که نیاز به شارژ دارند و می خواهند آن را بصورت الکترونیکی خرید کنند بلکه کسانی است که علاقمندند از طریق پروسه تعریف شده ما که در برگیرنده یکی دو علاقمندی هیجان انگیز آنهاست این خرید را انجام دهند ) ۵- ایجاد سرعت و شتاب لازم در روند جذب تصاعدی و افزایشی خریداران در بازه پیش بینی شده با تکنیک های طراحی شده موسوم به ویروسی امیدوارم توانسته باشم در این مجال کم به دوستان در جهت ایده پردازی (ترکیب و سنتز ایده ها) اندک کمکی کرده باشم. موفق باشید. پاسخ دادن ماریا گفت: ۱۳۹۳/۰۹/۲۲ در ۱۵:۵۹ انواع شارژ اعتباری ایرانسل، همراه اول ، رایتل و تالیا را ارزانتر از نمایندگی ها بخرید با نصب برنامه اندروید بر روی گوشی های هوشمند خود هر لحظه بخواهید شارژ در اختیار دارید .. تمام در آمد حاصله ازاین سایت صرف نیازمندان می شود … http://maria021.1000charge.com پاسخ دادن پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * پست الکترونیک * وب سایت ورود به سایت پست الکترونیک رمز مرا به خاطر بسپار نوشته‌های تازه عید سعید قربان بر همگان مبارک تغییرات در سایت سال نو مبارک! با شرکت در استارتاپ ویکند به آلمان و کیش بروید! میلاد رسول اکرم بر همگان مبارک! حرف حساب! شجاعت یعنی هیچوقت اجازه ندهید ترس هایتان بر روی تصمیم تان تاثیر بگذارند. — آرتورکاستلر Next quote » آخرین دیدگاه‌ها بهنام در کسب و کار اینترنتی چیست؟ الهام مداح در بازار اینترنتی چیست؟ خسرویان در بازار اینترنتی چیست؟ baranbehfar در مزایای کسب و کارهای اینترنتی businessplus.ir در چگونه گوگل شویم؟ (تحلیلی بر عوامل موفقیت کارآفرینی اینترنتی) اینترنتی چگونه سیمکارت بفروشیم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


مالیات کسب و کارهای اینترنتی وفروشگاه ها چگونه محاسبه میشود مالیات کسب و کارهای اینترنتی وفروشگاه ها چگونه محاسبه میشود مالیات کسب و کارهای اینترنتی وفروشگاه ها چگونه محاسبه میشود مالیات کسب و کارهای اینترنتی وفروشگاه ها چگونه محاسبه میشود مالیات کسب و کارهای اینترنتی وفروشگاه ها چگونه محاسبه مالیات کسب و کارهای اینترنتی ساماندهی شود! زمان انتشار: سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ به گزارش وب 24 و به نقل از ایران: اداره مالیات در نامه‌ای به تمام کسب و کارهای اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند ابلاغ کرد باید وضعیت مالیاتی خود را مشخص کرده و مالیات خود (از جمله مالیات بر ارزش افزوده) را از زمان صدور نماد اعتماد الکترونیکی بپردازند. در پی این ابلاغیه انجمن کسب و کارهای اینترنتی در نامه‌ای به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به قوانین سختگیرانه اداره مالیات در پرداخت مالیات‌ها بخصوص مالیات بر ارزش افزوده اعتراض کرد و خواستار تعیین مالیات با سازو کار و شرایط متناسب با کسب و کار اینترنتی شد. مالیات سایت های اینترنتی اعتراض به سنخیت نداشتن مالیات «کسب و کارهای اینترنتی در ایران نوپا است و برای ادامه فعالیت و رشد نیاز به حمایت و ارائه تسهیلات مانند تخفیف و حتی معاف از مالیات دارد و نباید با مانع تراشی رشد کسب و کارهای اینترنتی را متوقف کنیم بنابراین باید اداره مالیات کشور ساز و کار مناسب و متفاوتی از کسب و کارهای فیزیکال برای پرداخت‌های مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی خرد در نظر بگیرد.» رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی با بیان مطلب فوق به «ایران» می‌گوید: انجمن به دریافت مالیات از کسب و کارهای اینترنتی بخصوص آنها که به صورت شرکتی فعالیت می‌کنند اعتراضی ندارد، بلکه اعتراض این صنف به مالیات تعیین شده برای کسب و کارهای اینترنتی خرد است. اداره مالیات کشور هیچ گونه ساز و کار مناسبی را برای پرداخت‌های مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی خرد در نظر نگرفته به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در سال ها اخیر بسیار رواج پیدا کرده و افراد زیادی از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی ، کسب و کار خود را به صورت آنلاین آغاز کردند. پرداخت مالیات، شامل فروشگاه های اینترنتی نیز می شود و این سوالی است که مدتی ذهن صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را به خود مشغول کرده و باید گفت اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی کاملا قطعی است. بر مبنای قانون، تمام افرد حقوقی باید مبلغی از درآمد خود را به عنوان مالیات به اداره دارایی کشور پرداخت نمایند. از دو سال اخیر اداره مالیات در نامه‌ای به تمام کسب و کارهای اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند ابلاغ کرد باید وضعیت مالیاتی خود را مشخص کرده و مالیات خود (از جمله مالیات بر ارزش افزوده) را از زمان صدور نماد اعتماد الکترونیکی بپردازند. از زمانی که طراحی فروشگاه اینترنتی رواج پیدا کرده است بسیاری از صاحبان فروشگاه های محلی بر این باورند که این فروشگاه ای اینترنتی موجب کاهش فروش آنها شده اند به ویژه در بازار کالاهای دیجیتال و موبایل. بر اساس قوانین مرکز دارایی، فروشگاه های اینترنتی باید از زمان دریافت نماد الکترونیک، مالیات خود را پرداخت نمایند. اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی بر مبنای درآمد کسب شده توسط این فروشگاه ها است و هر فروشگاه اینترنتی باید به تناسب درآمد کسب شده به پرداخت مالیات بپردازد. انتهای پیام/است. الفت نسب می‌افزاید: انجمن نامه‌ای را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال کرده است تا این مرکز برای تعیین ساز و کار پرداخت مالیات متناسب با شرایط کسب و کارهای اینترنتی با مسئولان اداره مالیات کشور وارد مذاکره شود، چرا که پرداخت مالیات کسب و کارهای اینترنتی مانند کسب و کار فیزیکی محاسبه شده است در صورتی که کسب و کار اینترنتی و کسب و کار در بازار با هم از نظر روش و ساختار کاملاً متفاوت هستند. محمد فروغی که مدیر یک فروشگاه اینترنتی (گوشی شاپ) است نیز به «ایران» می‌گوید: کسب و کارهای اینترنتی نیز باید مالیات بپردازند و هیچ کس در صنف ما مشکلی با پرداخت مالیات به دولت ندارد ولی باید میزان مالیاتی را بپردازد که با کسب و کار و درآمد آنها سنخیت داشته باشد. فروغی می‌افزاید: بهتر است برای تعیین میزان مالیات کسب و کارهای اینترنتی، اعضای انجمن کسب و کار اینترنتی و مسئولان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با مسئولان اداره مالیات در این باره گفت‌و‌گو و مذاکره کنند و مطابق با شرایط این صنف ساز و کارهای مالیاتی در نظر بگیرند. تفاوت کسب و کار اینترنتی با کسب و کار فیزیکال «گویا افرادی که در سازمان اداره مالیات مشغول به فعالیت هستند هیچ گونه شناختی نسبت به کسب و کارهای اینترنتی ندارند.» رضا الفت نسب، دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی با بیان مطلب فوق به «ایران» می‌گوید: کسب و کارهای اینترنتی تأمین کننده و تولیدکننده جنس هایی که می‌فروشند، نیستند بلکه بیشتر کارگزار هستند. به عبارتی تأمین کننده بیشتر اجناس کسب و کارهای اینترنتی، فرد حقیقی و یا شرکت حقوقی دیگری است و هیچ ارتباطی به دارنده کسب و کار اینترنتی ندارد. دارندگان سایت کسب و کار اینترنتی بیشتر رابط بین تولید کننده و تأمین کننده اجناس و کالا‌ها هستند و فرد خریدار کالا را از تأمین کننده و یا تولید کننده تحویل می‌گیرد. الفت نسب می‌افزاید: برای سایتی که رزرواسیون رستوران‌ها را انجام می‌دهد، مالیات سنگین 9 درصدی مطابق با کسب مالیات و کسب و کارهای اینترنتی | مجله حسابداری و حسابرسی accpanel.ir/5291/مالیات-و-کسب-و-کارهای... مالیات و کسب و کارهای اینترنتی : مالیات شامل همه درآمدها از جمله درآمدهای تجارت الکترونیک ... انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی www.eanjoman.ir کسب‌وکارهای اینترنتی به دنبال تعامل مالیاتی . بحث مالیات کسب و کارهای اینترنتی پس از ... کسب و کارهای اینترنتی هم مشمول مالیات هستند www.eghtesadnews.com/بخش-اقتصاد-در-رسانه-ها-67... سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرح واگذاری نظارت بر ... Images of مالیات کسب و کارهای اینترنتی bing.com/images Image result for مالیات کسب و کارهای اینترنتی Image result for مالیات کسب و کارهای اینترنتی Image result for مالیات کسب و کارهای اینترنتی Image result for مالیات کسب و کارهای اینترنتی See more images of مالیات کسب و کارهای اینترنتی کسب‌وکارهای اینترنتی به دنبال تعامل مالیاتی www.tejaratdaily.com/big-business/technology/4590... بحث مالیات کسب و کارهای ... حالا پس از گذشت چند ماه عضو هیات مدیره کسب و کارهای اینترنتی ... مالیات کسب و کارهای اینترنتی www.accpress.com/news/tag/مالیات-کسب-و-کارهای... وزیر اقتصاد گفت: از کسب و کارهای اینترنتی به مفهوم تجارت الکترونیک مالیات دریافت نمی‌کنیم. کسب‌وکارهای اینترنتی به دنبال تعامل مالیاتی https://www.par30shop.ir/thread160.html 10/10/2017 · سارا رشادی‌زاده: نگاهی به چالش‌های حوزه کسب و کارهای اینترنتی نشان می‌دهد، پس از آموزش کسب و کار اینترنتی - مالیات ebusiness1366.blogfa.com/tag/مالیات در پی این ابلاغیه انجمن کسب و کارهای اینترنتی در نامه‌ای به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به ... مالیات به سراغ کسب و کارهای اینترنتی هم رفت www.bartarinha.ir/fa/news/459745/... 54% · 2.9K reviews مالیات به سراغ کسب و کارهای اینترنتی هم رفت. سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ... اخذ مالیات از فروشگاه‌های اینترنتی - صبحانه آنلاین ... https://sobhanehonline.com/fa/news/97967/... دلیل این انتقاد‌های انجمن کسب و کارهای اینترنتی به چگونگی اجرای قانون اخذ مالیات از سوی ... مالیات | انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی mesenf.ir/?tag=مالیات در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان کسب و کارهای اینترتنی از طرح‌های معافیت مالیاتی ... Some results have been removed 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback و کارهای فیزیکی تعیین کرده‌اند درصورتی که این سایت غذایی نمی‌فروشد و فقط رستوران انجام رزرو را به این سایت واگذار کرده است بنابراین چطور می‌تواند فاکتور فروش غذا را به اداره مالیات تحویل دهد. محمد فروغی دارنده فروشگاه اینترنتی تلفن همراه نیز درباره در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده کسب و کارهای اینترنتی می‌گوید: معمولاً کسب و کارهای اینترنتی انبار کالا ندارند و معدود کسب و کار اینترنتی وجود دارد که دارای سرمایه زیادی باشد و بتواند اجناس را در انبارهای خود نگه داشته و به فروش برساند بنابراین چطور می‌توان برای تمام کسب و کارهای اینترنتی مالیات بر ارزش افزوده، آن هم مطابق بازار در نظر گرفت. فروغی می‌افزاید: بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نقش کارگزار را دارند و بیشتر از طریق کسب و کار اینترنتی به دنبال شناسایی کالاهای تولید کننده‌ها، وارد کننده‌ها و توزیع‌کننده‌ها هستند بنابراین وقتی کالایی انبار می‌شود و به فروش می‌رسد و آنکه به عنوان کارگزار عمل می‌کند باید پرداخت مالیات هر کدام دارای مختصات مخصوص به خود باشد. مازیار فرمانی مدیر عامل یک شرکت خصوصی (نوپاد) با بیان اینکه اداره مالیات کشور باید بیشتر درباره کسب و کارهای اینترنتی تحقیق و نظارت کند، به «ایران» می‌گوید: اداره مالیات باید محاسبه مالیات‌های بخش کسب و کارهای اینترنتی را از کسب و کارهای فیزیکی تفکیک کند مالیاتی که برای کسب و کارهای اینترنتی در نظر گرفته‌اند شبیه کسب و کارهای فیزیکال است و این در صورتی است کسی که مغازه‌ای دارد فروش، پرداخت، ارسال و تحویل جنس آن با کسب و کار اینترنتی متفاوت است و همین تفاوت‌ها است که باعث می‌شود مالیات متفاوتی نیز در نظر گرفته شود. کسب و کار اینترنتی نیازمند حمایت دولت «صنعت کسب و کارهای اینترنتی نوپا است و به مثابه نهالی در حال رشد است که به مرحله میوه دادن نرسیده است بنابراین باید مدت زمان دیگری را نیز به این کسب و کار فرصت دهند تا این نهال ثمر دهد.» اسماعیل رضایی مسئول کسب و کار اینترنتی (مرجع زبان ایرانیان) با بیان مطلب فوق به «ایران» می‌گوید: دولت باید میزان عادلانه‌ای از مالیات را برای کسب و کارهای اینترنتی در نظر بگیرد که با درآمد آنها همخوانی داشته باشد و از عهده پرداخت آن برآیند. اگر قرار باشد در مسیر کسب و کار اینترنتی موانع زیادی ایجاد شودامکان ادامه فعالیت را از افراد می‌گیرد و چه بسیار فعالان جوانی که در وسط راه دلسرد شده و از ادامه کار باز می‌مانند. محمد فروغی فعال در کسب و کار اینترنتی نیز معتقد است باید تمهیداتی فراهم شود که کسب و کارهای اینترنتی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند حتی باید مانند خیلی از کشور‌ها معافیت‌های مالیاتی برای این قشر در نظر بگیرند چرا که در این حوزه بیشتر جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و کارآفرینان فعال هستند و سرمایه و درآمد آنچنانی ندارندکه بتوانند از عهده پرداخت‌های مالیاتی سنگین برآیند. الفت نسب دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه اداره مالیات باید تعریف درستی از پرداخت‌ها برای کسب و کارهای اینترنتی ارائه دهد، می‌افزاید: برخی از کشورها برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته‌اند بنابراین پیشنهاد می‌کنیم دولت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی حداقل تخفیفی را در نظر بگیرد و میزان مالیات را از 9 درصد به 4 یا 5 درصد کاهش دهد. مازیار فرمانی مدیر عامل یک شرکت خصوصی که دارای فروشگاه اینترنتی است می‌گوید: مگر دولت به فکر زمین سبز و هوای پاک و هوشمند‌سازی شهر نیست؟ در نظر گرفتن مالیات سختگیرانه مردم را به سمت رفت و آمد در شهر سوق می‌دهد و خرید از فروشگاه‌های مجازی از رونق می‌افتد و بر آلودگی هوا و ترافیک افزوده می‌شود. این فعال فناوری با بیان اینکه آمارهای خوبی در بحث خریدهای اینترنتی دریافت نشده است چرا که کاربرانی که برای خرید به فروشگاه‌های اینترنتی رجوع می‌کنند چند درصد ناچیز از آنها ممکن است منجر به خرید شود می‌گوید: با اعمال مالیات سختگیرانه برای فروشگاه‌های اینترنتی نه تنها بر هزینه‌های این فروشگاه‌ها می‌افزاییم بلکه باعث دور شدن خریداران از فروشگاه‌ها و کسب و کارهای مجوز دار اینترنتی می‌شویم و بیشتر خریداران جذب فروشگاه‌ها و کسب و کارهای غیر مجاز اینترنتی خواهند شد که بدون پرداخت مالیات کالای خود را ارزانتر از فروشگاه‌های قانونمند عرضه می‌کنند. وی می‌افزاید: قوانین دست دولت را در زمینه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی باز گذاشته است بنابراین دولت باید سوبسیدی را در این باره برای کسب و کارهای اینترنتی در نظر بگیرد. نظرات (1 نظر) محمدی ۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰ ۰ باسلام به همه دوستان متأسفانه هیچگونه اطلاع رسانی مستقیم به صاحبان کسب کار اینترنتی دارای اینماد در خصوص پرداخت مایات صورت نگرفته است و هم اکنون تعداد زیادی از دوستان که سایت‌های نوپا دارند (و مدت زمان چند سال تا معرفی کارشان در سطح وب وقت لازم است و فعلاً از جیب می‌خورند) یکباره با اخطار سازمان مالیات روبرو شده و سرخورده‌اند. به نظر من سازمان امورمالیاتی می‌بایست یک سیستم آنلاین مالیات بر تراکنش طراحی کند تا ضمن کاهش استرس مؤدیان و صاحبان مشاغل جوان، مبلغ مالیات هر تراکنش به صورت سیستمی محاسبه و أخذ گردد و به حساب دولت واریز شود. یعنی نصب یک ماژول یا پلاگین رسمی أخذ مالیات بر ارزش افزوده و منطبق بر نوع کسب و کار آنلاین! به همین راحتی! اکثر صاحبان وبسایتها افراد جوان دانش آموز یا دانشجو هستند که برای گذران زندگی و تحصیل سایت میزنند و نباید حساب آنها را با صاحبان انبار کالا و مغازه یکی دانست! حتی آنها که فکر و یا ایده خود را بفروش میرسانند، هنرمندانمیشود
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰

چگونه تعداد ممبرهای کانالهای خود را زیاد کنیم  چگونه تعداد ممبرهای کانالهای خود را زیاد کنیم  چگونه تعداد ممبرهای کانالهای خود را زیاد کنیم  چگونه تعداد ممبرهای کانالهای خود را زیاد کنیم چگونه تعداد ممبرهای کانالهای خود را زیاد کنیم

معرفی تلگرام و آمار رشد آن در ایران Go to Bing homepage Go to Bing homepage Sign in AllImagesVideosNews|My saves 3,390 results چگونه اعضای کانال تلگرام را افزایش دهیم؟ www.asriran.com/fa/news/468446 اگر در گروههایی عضو هستید مطالب کانال خود را با ... زیاد نباشند چون ... را تایید نمی کنیم و ... روش های افزایش ممبر کانال تلگرام - کانال تلگرام | لیست ... www.ctelegram.com/روش-های-افزایش-ممبر-کانال... ... بتوانند تعداد اعضاء کانال را ... چگونه اعضاء کانال خود را در ... را تجربه کنیم. چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟ - نوتیف notif.ir/how-to-increase-the-channel-members-in-the-telegram-2657.html را وارد اعضاء کانال کنیم ... چگونه اعضاء کانال خود را در ... اگر تعداد اعضاء فیک زیاد باشد ... چگونه اعضای کانال تلگرام را افزایش دهیم؟ fararu.com/fa/news/272851 مخالفان همه‌پرسی جاده بغداد به کرکوک را بستند; نتایج رسمی همه‌پرسی اقلیم کردستان اعلام شد افزایش ممبر فیک در تلگرام :: فاخته fakhteh.blog.ir/post/افزایش-ممبر-فیک-تلگرام ... ایجاد کنیم و یا چگونه در ... از کانالهای ... تلگرام تعداد ممبرهای خود را ... آموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام www.sarzamindownload.com/contents/2657 5/5 · 71 ratings حال برای حذف کاربران بر روی نام آنها انگشت خود را ... تعداد زیاد این کار را ... چگونه جلوگیری ... ادرس کانالهای تلگرام :: نفس های سرکش daghdaghe23.blog.ir/post/آدرس-کانال-تلگرام ابتدا کانال خود را در ... آدرس بهترین و مشهورترین کانالهای را در این ... مطلب زیاد ... روش افزایش ممبر کانال تلگرام | LinkedIn https://www.linkedin.com/pulse/روش-افزایش-ممبر... ... تلگرام خود اضافه کنیم. ... چگونه اعضاء کانال خود را در ... پنجم تعداد کل ممبرهای شما ... چند روش ساده رایگان برای افزایش ممبر کانال تلگرام :: تا نهایت tanahayat.blog.ir/post/افزایش رایگان ممبر... ... را برای شما بازگو می کنیم ... باید تعداد اعضای کانال خود را ... تعداد ممبرهای ... کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامی (بروزرسانی ... aratis.ir/1811/کسب-درآمد-از-کانال-تلگرام ... کانال خود را از میان ... تعداد کانالهای تا ۵ هزار ... آراتیس را به‌روز کنیم. ... Some results have been removed 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback تلگرام یک پلتفرم رایگان، فوق‌العاده سریع و ساده است که توسط میلیونها فرد در سراسر جهان از طریق دستگاه‌های موبایل قابل استفاده است. تلگرام یک سرویس پیام‌رسانی است که مشابه واتس‌آپ (WhatsApp) و ویچت (WeChat) با تمرکز بر سرعت و امنیت عمل می کند. نرم‌افزار تلگرام یک منبع باز است و به طور پهلو به پهلو رمزگذاری شده بدان معنا که همه داده‌هایی که از طریق تلگرام ارسال یا فرستاده می‌شود نمی‌توانند توسط ISP شما، مدیر شبکه یا اشخاص ثالث دیگر کشف رمز شوند. افزایش ممبر کانال تلگرام سرعت رشد شبکه های اجتماعی در ایران بسیار بالا بوده است به طوریکه رشد استفاده از این شبکه‌ها در سال‌های اخیر در کشور بسیار عجیب است. چنانچه طبق بررسی‌هایی که در مورد شبکه اجتماعی تلگرام شده است نشان می‌دهد که حدود 100 هزار کانال توسط ایرانی‌ها ایجاد شده است، همچنین طبق آمارها در طول یک شبانه‌روز بیش از یک میلیون و 200 هزار مطلب در فضای کانال تلگرام تولید می‌شود. بنابراین همانطور که دیده می‌شود تعداد بازدید از این مطالب بسیار بالاست و نیز برخی از کانال‌ها دارای اعضای بسیار بالایی هستند. اهمیت تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی امروزه کاربران بسیاری برای یافتن اطلاعات خود و نیز صرفه‌جویی در زمان به سراغ شبکه‌های اجتماعی و نیز اینترنت می‌روند. از زمانی که تلویزیون به عنوان رسانه پر مخاطب جای خود را به شبکه‌های اجتماعی داد نوع تبلیغات هم تغییر کرد. شما دیگر نمی‌توانید فقط خودتان را تبلیغ کنید و مخاطب را مجبور به تماشا کنید. الان شما نیاز دارید تا دیگران محتوای تبلیغات شما را به اشتراک بگذارند تا بیشتر دیده شوید. بنابراین باید با یک پیام تبلیغاتی غیر مستقیم بتوانید افراد زیادی را تحریک کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. همچنین باید نیاز مخاطب خود را شناخته و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا کرد. با روش‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌توان روند رو به رشدی را در رونق کسب و کار ایجاد کرد. در واقع شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم و اساسی در بازاریابی آنلاین و نیز بهینه‌سازی سایت‌ها می‌باشند. در نتیجه باید محتوایی تولید شود که هدفی داشته باشد و این هدف به مخاطب انتقال داده شود. روش‌های افزایش ممبر در تلگرام یکی از مهمترین دغدغه‌های صاحبان کانال افزایش اعضا در این شبکه اجتماعی موبایلی است. جند روش اساسی برای افزایش ممبر کانال تلگرام وجود دارد که در اینجا به برخی روش‌های اثبات شده اشاره می‌کنیم: تولید محتوای مفید، جذاب و آموزشی: برای کانال بهترین روش جذب مخاطب تولید محتوای با ارزش است؛ چنانچه مخاطبان کانال تشویق شوند تا در گروه‌های دیگری که عضو هستند محتوای شما را نشر دهند و افرادی که این پیام را می‌خوانند راغب شوند که به عضویت در کانال شما درآیند. بنابراین باید مطالب یا عکس‌هایی که در کانال خود می‌گذارید لینک کانال را در زیر آن قرار دهید تا با Forward شدن مطالب در گروه‌‌های دیگر لینک هم فرستاده شود تا میان اعضا پخش شود. در نتیجه می‌توان با بازاریابی ویروسی محتوای خود را گسترش دهید و با تولید محتوای مفید و جذاب افراد تشویق شوند اطلاعات ارزشمندی را که دریافت می‌کنند در محیطی فرا رسانه‌ای منتقل کنند. کانال خود را تبلیغ کنید: یکی دیگر از روش‌های پربازده برای افزایش اعضا در تلگرام، تبلیغ در کانال رقیبان و نیز کسب و کارهای مکمل شماست. با مقدار کمی سرمایه‌گذاری می‌توانید افراد زیادی را جذب کنید بدین صورت که در کانال‌هایی که در حوزه کسب و کار شما هستند آنها را پیدا کنید؛ به این دلیل که اعضای این کانال‌ها علاقه بیشتری به محتوای شما دارند و امکان جذب اعضای جدید را بیشتر می‌کند. بنابراین از آنها درخواست کنید که یک پست از کانال شما را در کانال خود منتشر کنند و به این ترتیب می‌توانید کانال‌تان را به اعضای آنها معرفی کنید. با کانال‌های مختلف تبادل کنید: تبادل با کانال‌های پربازدید یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن کانال خود را تبلیغ کنید. برای انجام تبلیغ، برخی مدیران کانال‌ها با تعداد اعضای زیاد هزینه‌ای را دریافت می‌کنند تا کانال شما را در کانال خود تبلیغ کنند. بنابراین در این روش به ازای بازدید از کانال‌تان به تبلیغ گیرنده مبلغی را پرداخت می‌کنید. در روش دیگری که مبادله لینک انجام می‌شود و معمولا کانال‌هایی با تعداد اعضای مشابه این کار را (تبادل لینک) را انجام می‌دهند بدین صورت است که با توافق صورت گرفته شما تبلیغ کانال مقابل را در کانال خود می‌گذارید و به ازای آن فرد مقابل کانال شما را تبلیغ می‌کند. لازم به ذکر است برای انجام تبادل لینک اینکار باید در دفعات کم انجام گیرد تا باعث کاهش کیفیت کانال و یا ناراضی شدن اعضا نشود و نیز جذابیت کانال حفظ شود. با رسانه‌های مختلف از جمله ایمیل، اینستاگرام و وبسایت‌ها ارتباط ایجاد کنید: برای افزایش اعضای کانال خود آدرس کانال خود را در وبسایت‌های اینترنتی منتشر کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده نمایید. امروزه فعالیت کاربران ایرانی در شبکه روش های رایگان افزایش اعضا و ممبر واقعی کانال تلگرام ایجاد یک کانال در تلگرام کار بسیار ساده ای است و پر کردن محتوای کانال هم کار سختی نیست و هرکسی از عهدۀ آن برمیاید. کار دشوار از اینجا شروع میشود که چگونه اعضا یا ممبر کانالهای خود را افزایش دهیم؟ حتما میدانید وقتی شما کانال خود را ایجاد میکنید و هیچ عضوی ندارد تلگرام به شما اجازه میدهد که 200 نفر اولِ کانالتان را با شماره هایی که درگوشی دارید اضافه کنید. روش های افزایش اعضا و ممبر واقعی و ایرانی کانال تلگرام راهکارهای ساده ای دارد که بسیاری از آنها نیز رایگان هستند. باید اعتراف کرد که پس از ایجاد یک کانال تلگرام نخستین و مهمترین دغدغه ی مدیران کانالها افزایش تعداد اعضا و ممبرهای واقعی کانالشان است. نیاز به گفتن نیست که اساساً هرچقدر تعداد اعضای یک کانال تلگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار و موفقیت آن کانال و استقبال بیشتر کاربرانش است. بعنوان مثال یک کانال باهدف تجاری ، مثلاً فروش محصولات را درنظر بگیرید. هرقدرکه تعداد اعضای این کانال بیشتر باشد قطعاً کار فروش و بازاریابی برای مدیر این کانال ساده تر و با انژی کمتر صورت میگیرد و یقیناً فروش آن بیشتر است. پس میتوان نتیجه گرفت که برای کانالهای تلگرامی هم مانند دیگر رسانه ها ، تعداد اعضا بسیار مهم است و حرف اول را میزند.ضمناً گاهی هم به دلایل مختلف ممکن است کاهش اعضا یا ریزش برای کانالها اتفاق بیفتد که البته برای مدیران با تجربه کاملاً قابل پیشگیری است. پس علاوه بر جذب عضو برای کانالها ، حفظ و نگهداشتن اعضا ، و درواقع ایجاد وفاداری ممبرها هم چالش مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اینکار هزینه ، انرژی وزمان زیادی از مدیر کانال را صرف میکند. در این مقاله تلاش ما براین است که مهمترین و عمومی ترین روش های افزایش اعضا و ممبر را برای شما بازگو کنیم. افزایش اعضای کانال تلگراماجتماعی اینستاگرام بسیار بالاست به طوریکه برخی کاربران دارای چندین میلیون فالوور در صفحات اینستاگرام خود دارند. بنابراین استفاده از این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ می‌تواند مفید باشد. همچنین به دلیل پویایی این نوع شبکه اجتماعی می‌توانید با این کاربران ارتباط بر قرار کنید. علاوه بر این می‌توانید با قرار دادن لینک کانال خود در ایمیل اعضای بیشتری را جذب کنید. به طور کلی باید روش‌های تبلیغ کانال در رسانه‌ها و ابزارهای مختلف بررسی شود تا متوجه شوید کدام یک از آنها نقش بیشتری را در افزایش تعداد اعضا در کانال تلگرم دارند. تبلیغات به صورت اس ام اس برای مخاطبین هدف: به منظور اطلاع رسانی مخاطب هدف می‌توان از بازاریابی اس ام اس استفاده کرد. به این طریق که با مشخص کردن بازار هدف خود، پیام خود را به افراد ارسال کنید. اما در ارسال اس ام اس که به طور مؤثر واقع شود باید به مواردی توجه کنید؛ به عنوان مثال زمان نامناسب در ارسال پیامک باعث کاهش راندمان تبلیغات شما می‌شود. همچنین متن پیامک تبلیغاتی خود را به طور کوتاه و جذاب انتخاب کنید تا خواننده همه آن را در زمان کم بخواند. هنر نگه‌داشتن اعضای کانال: یکی از مورادی که باید برای افزایش تعداد اعضای کانال رعایت کنید جذاب بودن کانال است. بدین صورت که کانال باید بگونه‌ای مفید و گیرا باشد که اعضای قبلی کانال در آن یاقی مانده و نیز در صورت افزایش افراد جدید به کانال راغب به ماندن در آن باشند. لازم به یاد آوری است که همه کانال‌ها می‌توانند افرادی را به کانال خود جذب کنند اما آنچه که مهم است نباید اعضای کانال کم شوند و بنابراین اعضای کانال باید همراه رو به رشد باشد به این دلیل که سوداوری یک کانال ارتباط مستقیمی با تعداد اعضای آن دارد. بهترین روش عملی شدن این امر تولید محتوای ارزشمند است که باعث رشد تعداد ممبر کانال خواهد شد. در ادامه ذکر این نکته مهم است که بدانید برای افزایش تعداد اعضای کانال استفاده از روش‌های غیر معمول مانند ربات‌ها و نرم‌افزارهایی که ایجاد ممبر مجازی می‌کنند استفاده نکنید به این دلیل که لطمه زیادی به اعتماد نسبت به شما می‌زند، قابل تشخیص است و ارزشی ندارد و در بیشتر مواقع باعث هدر رفتن زمان و پول شما می‌شود. همچنین تبلیغات ناخواسته درگروه‌های مختلف ایجاد نکنید. روش‌هایی که در این مقاله برای افزایش ممبر در کانال تلگرام ذکر شد همه کاملا استاندارد و مؤثر هستند و اجرای صحیح آنها باعث افزایش اعضای کانال شما خواهد شد. بنابراین از فکر کردن به راه‌های میانبر و روش‌های غیر معمول اجتناب کنید.
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم چگونه فالورهای خود را زیاد کنیم با این ترفند ها می توانید تعداد فالوئر های خود افزایش داده و بر محبوبیت خود بیافزایید. به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر می خواهید در اینستاگرام follower های خود را زیاد کنید بخوانید. همه ما دلمان می خواهد در اینستاگرام فالور های زیادی داشته باشیم. برای این کار راه های زیادی موجود است که می توان از آنها استفاده کرد. برنامه هایی که در اینستاگرام فالور جمع آوری می کنند اکثرا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند و بر اساس Exchange یا مبادله کار می کنند. به این معنی که شما به ازای دنبال کردن دیگران به کسب امتیاز می پردازید و این امتیاز را در کسب فالوربرای خود مصرف می کنید. مشکلی این روش این است ؛ افرادی که برای کسب امتیاز شما را فالو می کنند، از حساب های جعلی یا fake استفاده می کنند.یعنی در واقع حساب های کاربری بی اعتبار شما را دنبال می کنند. اما راه بهتر و منطقی تری هم برای این کار وجود دارد که در ادامه به آموزش آن می پردازیم: • فالوئر سریع 1. شروع به لایک کردن عکس ها کنید. یکی از سریع ترین راه ها برای کسب فالور، لایک کردن عکس ها می باشد. صفحه اینستای خودرا حرکت دهید و هر عکسی را که می بینید را لایک کنید.در این صورت افرادی که شما را فالو نمی کنند، وقتی متوجه شوند تصاویرشان را لایک می کنید، شمارا فالو خواهند کرد. 2. هشتگ های معروف را جست وجوکنید بعد از پیدا کردن آنها عکس هایشان را لایک کنید.برای مثال #like4like #like4follow 3. از طریق تصاویر با مردم ارتباط بر قرار نمایید. فقط لایک کردن کافی نیست. شما باید با افراد ارتباط بر قرار کنید.برای آنها نظر بگذارید، با دیگر افراد تبادل نظر کنید.... اینکه شما نمی توانید برای تمام عکس هایی که لایک می کنید، کامنت بگذارید امری بدیهی است،‌اما تا آنجا که می توانید روابط خود را با دیگران تقویت کنید . 4. فعال باشید و مرتب پست بگذارید. برای مثال روزی 1 تا 10 پست ارسال نمایید.برای دریافت لایک و فالور باید فعال باشید. حساب هایی که فعال نیستند معمولا بعد از مدتی فالور های خودرا از دست می دهند.اما مراقب باشید که اسپم نکنید. بیشتر از تصاویری که توسط خودتان تهیه شده استفاده کنید. 5. در زمان مناسب پست ارسال نمایید. اگرزیبا ترین، جذابترین و بهترین عکس را در زمانی که کسی آنلاین نیست، ارسال کنید احتمالا دیده نخواهد شد.پس بهترین زمان را برای ارسال تصاویر شناسایی کنید. در مورد فالور های خود و خطوط فکری آنها تفکر کنید.خیلی از مردم صبح هنگام قبل از حرکت به سمت محل کار یا مدرسه حساب اینستای خود را بررسی می کنند. پس زمان را مدیریت کنید تا بیشترین بازخورد را داشته باشید. همچنین می توانید از نرم افزارهای خاصی چون Statigram استفاده کنید.با این نرم افزار زمانی که بیشترین تعداد کاربر در اینستا حضور دارند پیدا کرده واز این طریق بهترین زمانرا برای ارسال پست تشخیص دهید. 6. فریاد (ShoutOut) کنید. یک تکنیک بسیار مناسب برای کسب فالوئر، فریاد زدن می باشد. این کار معمولا به صورت مبادله یا Exchange انجام می شود، بدان معنا که ابتدا شما حساب شخص را فریاد می کنید و او نیز در مقابل این کا را برای شما انجام می دهد. • حساب کاربری شما ترفندی برای افزایش فالور اینستاگرام 1. حساب کاربری خود را هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره موبایل تأیید کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات وارد شوید و مراحل Verify Account را انجام دهید 2. اطلاعات کافی و جذاب برای بازدی صفحه اصلی تبلیغات و تماس درباره وحید مجیدی طراحی وب سایت و سئو نمونه کارها ابزارهای آنلاین جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید چگونه در اینستاگرام follower جمع کنیم؟ اینستاگرام در حال حاضر به ۲۵ زبان روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس است و احتمالا هر یک از ما اگر عضو فعال آن هم نبوده باشیم، نامش را شنیده‌ایم. در روزگاری که هر یک لایک بیشتر، به معنای یک فرصت تازه برای سخن گفتن است، این‌که بتوانیم در مرحله اول هزار دنبال‌کننده داشته باشیم هیجان‌انگیز است. برای رسیدن به این عدد در مرحله اول چه باید کرد؟ چگونه در اینستاگرام follower جمع کنیم؟ لبِ کلامِ استراتژی حضور در شبکه‌های اجتماعی این است: اجتماعی باشیم. این حرف سهل و ممتنع است، چرا که همان قدر که برای اجتماعی بودن در جامعه‌ نیازمند یافتن راه‌ها و تمرین‌کردن معاشرت‌ها هستیم، در شبکه‌های اجتماعی هم وضع به همین منوال است. این که چطور حضوری داشته باشیم که در شان ما باشد و البته با دهان باز کردنمان، گوش‌ها به سمت آن بچرخند هنر کسی است که او را اجتماعی می‌نامند. خوش مشرب بودن، بی‌محلی نکردن به دیگران، رعایت هنجارهای جامعه آنلاین و مانند آن همه در شبکه‌های اجتماعی هم از ملزومات حضور به حساب می‌آیند. در این مطلب کوشیده‌ایم بخشی از راه‌هایی که می‌توان برای جذب فالوئر (دنبال کننده) در اینستاگرام رفت مرور کنیم. در این‌جا مواردی را فهرست کردیم که ارتباطی با خود عکسی که می‌گیرید ندارد. بدیهی‌ست که اگر عکس خوبی بگیرید و هیچ کدام را به موقع، انطور که باید منتشر نکنید، راه را به خطا رفته‌اید. هزار دنبال‌کننده برای اینستاگرام این روزها در بازار آزاد اینترنت ایران قیمت دارد.. این کار از طریق دریافت پول توسط صفحه‌های پر مخاطب و اجاره یک عکس و لینک به صورت تعدادی یا زمانی چند ساعته ممکن است ولی اینستاگرام، خود این روش را ممنوع می‌داند و چندان هم روش اخلاقی و حرفه‌ای نیست… اگر می‌خواهید راه و رسم جلب دنبال‌کننده‌ را اخلاقی و مطابق هنجار جلو بروید، اولین راه، لایک کردن عکس‌هایی‌ست که می‌پسندید. این که به کسی بگویید که عکسش را پسندیده‌اید، چیزی از شما کم نمی‌کند. برای دیدار از عکس‌های زیبا به بخش Explore بروید. و روی عکس‌های محبوب کلیک کنید. هر کتاب از آن‌ها را که پسندیدید لایک کنید. این کار مثل این است که در یک میهمانی به کسی با نگاهتان بگویید‌ که از حضورش خوشحالید و کارهایش را پیگیری می‌کنید. قطعا حس خوبی از شما در آن محیط به جا خواهد گذاشت که می‌تواند منجر به دنبال کردن شما توسط افراد شود. مرحله بعد، جستجوی عکس‌ها بر اساس نام اشخاص، مکان‌ها یا موضوعات مورد علاقه است. عکس‌هایی که از پل طبیعت گرفته شده باشندمی‌تواند برای مثال اگر به مناظر تهران علاقه دارید جذاب باشد. اگر پاتوق شما کافی‌شاپ خانه هنرمندان است، نام آن را جستجو کنید و عکس‌هایی که از روی میزهای کناری شما گرفته‌شده اند را بیابید و در صورتی که پسندیدید، لایک کنید.هشتگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید. این روزها رسانه‌های زیادی به صورت مرتب به معرفی هشتگ ها می‌پردازند. کامنت گذاری را شروع کنید. با گذاشتن هر نظر پای عکس‌های دیگران، در واقع به او می‌گویید که کارهایش واکنش جدی شما را بر می‌انگیزد. اگر در همان میهمانی به فردی بگویید: «چه لباس قشنگی پوشیده‌ای»،‌ حتم بدانید که حس خوبی در او بر خواهید انگیخت،‌مگر آنکه بیهوده بخواهید به هر سمت رفته و به همه همین طور ابراز احساسات کنید. برای این کار کافی‌ست کامنت کوتاهی بگذارید و از روی دل سخن بگویید، لازم نیست انشا بنویسید تا توقع داشته باشید بر دل کسی بنشیند. درست است که ۹۰ درصد اینستاگرام را عکس‌ها احاطه کرده‌اند اما هنوز هم کلمه، قدرت و توان خود را حفظ کرده است. زیر عکس‌های بامزه، خلاقاته و بی‌همتای خودتان هم حتما یک شرح مناسب بنویسید. این شرح مناسب به هیچ وجه قرار نیست طولانی باشد. نوشته‌هایتان باید مخاطب را وادار به عکس‌العمل کند. برای مثال اگر عکسی از سگ و یا گربه خانگی منتشر کرده‌اید، بنویسید که اگر دوست دارید عکس حیوانات خانگی دوستانتان را هم در هشتگ #سگ یا #گربه ببینید. با این کار دوستانتان را وادار می‌کنید به گرفتن عکس و انتشار آن بیندیشند. بعضی از اکانت‌های اینستاگرام در روز تعداد زیادی عکس منتشر می‌کنند. هیچ وقت در این کار افراط نکنید، مزاحمت برای مخاطب، همین تعداد هواداری که دارید را هم خواهد پراند. عکس نگذارید که فقط عکس گذاشته باشید. اینستاگرام یک طرفه نیست. کمی در روز وقت بگذارید تا عکس‌های دیگران را هم ببینید و از احوال فالوئرهایتان خبر داشته باشید. خروس بی محل نباشید. زمان درست آپدیت کردن را بدانید. شما ممکن است بهترین، جذاب‌ترین و بامزه‌ترین عکس جهان را هم گرفته باشید اما زمانی آن را منتشر کنید که کسی آنلاین نیست. بدانید که بیشترین مخاطب شما در چه ساعاتی آنلاین است. مثلا زمانی بود که در اینستاگرام آپ کردن در روز جواب بهتری می‌داد اما آن‌هایی که این ماه گذشته ۱۲ شب عکس می‌گذارند، سخن از نتایج خیره‌کننده آن می‌گویند. این قاعده این روزها صدق می‌کند اما ممکن است چند ماه دیگر، زمین بازی عوض شود و مثل روال جهانی شود، در جهان بر اساس نتایج به دست آمده، ساعت رونق ۵ تا ۶ عصر است که بیشترین کاربران مشغول اینستاگرام بازی هستند، درست برخلاف تهران که این ساعت، همه در ترافیک به سر می‌برند و اعصابشان احتمالا خرد شده و دهانشان به ناسزا باز است! ابزارهایی در اینترنت هستند، که ساعت رونق مخاطبانش ما را می‌توانند به شما اطلاع دهند خدمات اینستاگرامی برای فارسی زبانان - چگونه فالوور های پیج ... instafollow.mihanblog.com/post/5 خدمات اینستاگرامی برای فارسی زبانان - چگونه فالوور های پیج اینستاگرام مان را افزایش دهیم؟ 20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام https://modireweb.com/increase-followers-on-instagram ... بازگشت زیاد سرمایه را ... که چگونه شهرت آنلاین خود را ... اجتماعی را بیان می‌کنیم. چگونه در اینستاگرام follower جمع کنیم؟ | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/جمع-کردنfollower-در... به بخش تنظیمات رفته و دسترسی اینستاگرام خود را به ... کنیم؟, چگونه در ... فالورهای دوستان ... چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ | نت‌استارت https://www.netstart.ir/7978/چگونه-از-طریق... دوستان خود را ... اگر اینستاگرام به جعلی بود لایک یا فالورهای ... چگونه با مشتری صحبت کنیم ... فالورهای اینستاگرام خود را 1000 تایی کنیم www.farsimode.com/1395/04/30/فالورهای-اینستاگرام... چطور فالورهای اینستاگرام خود را 1000 تایی کنیم روش افزایش فالورهای ... خود را زیاد ... چگونه از ... افزایش Follower و Like در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی www.mehrdad32.ir/2117/instagram-free-followers-and-like آیا می‌خواهید برای اکانت اینستاگرام خود به‌صورت نامحدود و رایگان فالور جمع کنید؟ آموزش کامل اینستاگرام | فارنت farnet.ir/1392/07/41410/instagram-ultimate-guide-everything-you... فالو کردن تعداد کاربران زیاد برای ... چگونه می‌توانم تعداد فالورهای خود را ... کنیم؟ چگونه ... چگونه هدف خود را در زندگی پیدا کنیم www.coca.ir/how-to-find-your-passion چگونه هدف خود را در ... از خوردن زیاد ... ویدیوی یوتیوب را شروع کردید. فالورهای شما کم ... فالورهای خود را در اینستاگرام 1000 تایی کنید + آموزش www.beytoote.com/computer/tarfand-i/falvvrhay-instagram1-training.html اگر می خواهید در اینستاگرام تعداد فالورهای خود را ... چگونه این عکس ها را ... خود را حفظ کنیم ... چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ https://modireweb.com/how-to-promote-our-business-with-instagram در این مقاله به شما می گوییم که چگونه شهرت آنلاین خود را ... کنیم شما آن بخش را ... فالورهای ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback . تکنیک دیگری که می‌تواند برای شما مخاطب بیاورد این است که به دیگران اهمیت بدهید. اگر کسی شما را منشن کرد، نسبت به منشن او واکنشی واقعی داشته باشید. اگر احساس کردید چیز خاصی برای فرد خاصی جالب است نام او را زیر عکس منشن کنید. هرگز کسی را بی ارتباط با عکس مورد نظر تگ نکنید و با فعالیت خود، ترحم نه، بلکه توجه برانگیزید. بعضی از اکانت‌های محبوب، به خاطر عکس‌های خوبشان همیشه مورد توجه هستند. عکس خوب گرفتن از واجبات است اما خط سیر داشتن فعالیت اکانت شما می‌تواند خود منجر به جلب مخاطب شود. این که از یک تم پیروی کنید جذاب است. همیشه عکس‌های غذا روی صفحه شما منتشر شوند، یا اغلب عکس‌های سیاه سفید بگیرید یا امضای خود را پیدا کنید. «لی‌لی چی می‌خونه» هر روز از کتاب‌هاش عکس می‌گیرد و منتشر می‌کند. شما هم سعی کنید راه خود را پیدا کنید. در آن صورت مخاطبتان می‌داند با چه چیزی در صفحه شما طرف است، چرا باید شما را به دیگران توصیه کند و دیگران هم راحت‌تر مجاب می‌شوند تا مشتری شما شوند. نام کاربری خوبی انتخاب کردن، باعث می‌شود افراد راحت‌تر به شما اطمینان کنند و چهره موجه‌تری از خود به جای بگذارید. اگر دسترسی اینستاگرام درباره خود شماست، نام شما در این میان نقش بزرگی بازی می‌کند. در غیر این صورت خوب است به محتوایی که منتشر می‌کنید مربوط باشد. از انتخاب نام و نشانی‌های عمومی بی هویت خودداری کنید تا به هویت شما در این فضا احترام گذاشته شود. بخشی که به نام bio در صفه پروفایل وجود دارد، اگرچه زیاد دم دست نیست اما برای افراد کنجکاو دنبال کردن شما عنصر مهمی به شمار می‌رود. روی وجهه‌ای از شخصیت خود که می‌خواهید تاکید کنید فکر کنید و جمله‌ای در این رابطه بنویسید. این که می‌خواهید مثلا روی عکاس بودن خود تاکید کنید یا آن‌که به همه بگویید یک فرد خوشحال هستید، از روزمرگی‌هایتان عکس می‌گیرید یا عکس‌هایتان در جهت توضیح حرفه‌آی خاص مثل آشپزی، صنایع دستی یا مانند آن است. یک‌پارچه کردن همه فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم سود دارد و هم ضرر. ضرر آن این است که هویت شما را در شبکه‌های مختلف یک شکل می‌کند و این از نظری برای حضور حرفه‌ای چندان مناسب نیست. این‌که در فیس‌بوک و توییتر و اینستاگرام یک شخصیت یک شکل را نشان دهید می‌تواند برای عده‌ای خوشایند نباشد اما اگر شغلتان کار رسانه‌های اجتماعی نیست می‌توانید با این کار، از وقت بهترین بهره را ببرید. به بخش تنظیمات رفته و دسترسی اینستاگرام خود را به شبکه‌های دیگر متصل کنید. با این کار وقتی عکسی در اینستاگرام می‌گذارید در توییتر هم توییت کرده‌اید و در فیس‌بوک استتوس گذاشته‌اید، وبلاگ تامبلر و آلبوم فلیکر خودتان را هم به روز کرده اید. من شخصا این کار را زیاد توصیه نمی‌کنم و در روز وقت زیادی برای به روز رسانی متفاوت دسترسی‌ها می‌کنم اما تصمیم با خودتان! عکس‌ها را تگ کنید. عکسی گرفته‌اید از مرکز خریدی در شمال شهر یا قهوه‌خانه‌ای در جنوب شهر، می‌خواهید روی بخشی از عکس تاکید کنید. یا عکس‌خانوادگی‌ای را منتشر کرده‌اید از میهمانی آخر هفته که بهتر است نام افراد را روی آن تگ کنید تا هر کس مشخص باشد که چه دسترسی‌ای دارد و کیست. از تگ مربوط به آن شخص یا شیء استفده کنید و او را تگ کنید. این کار را همزمان با هشتگ زدن هم انجام دهید. مثلا عکسی دونفره در غروب گرفته‌اید. می‌توانید نام خود و شریکِ تصویرتان را تگ کنید و در زیر عکس هم در بخش کامنت‌ها، از هشتگ #غروب استفاده کنید. برای هشتگ زدن هم بهتر است به جای اختراع هر روزه آن، از هشتگ‌های مرتبط مشهور استفاده کنیم. مثلا هشتگ #روزانه‌ های یک_زوج_خوشبخت_در_غروب_مهتابی_رامسر هیچ دردی را دوا نخواهد کرد، اما هشتگ های #غروب #آفتابی #رامسر همه افرادی را که به دنبال عکس های غروب، عاشقانه و رامسر هستند به سوی عکس شما خواهد کشاند. با رعایت این مسائل به شما قول می‌دهم بعد از مدت کوتاهی بتوانید رشدی در عدد فالوئرهایتان تجربه کنید که شما را به فعالیت بیشتر امیدوار می‌کند. اما آیا هزار دنبال‌کننده عدد خوبی‌ست؟ برای پله اول عالی‌ست، اما تازه آغاز کار است. برای رسیدن به عدد ۱۰ هزار دنبال‌کننده چه فکری دارید؟ پیشنهاد جانبی: شبکه‌ای در ایران در حال گسترش است که داخلی است و توسط همان گروهی که شبکه‌های آپارات و کلوب را مدیریت می‌کنند تاسیس شده است. این سایت نمونه‌مشابه و بینابینی اینستاگرام و پینترست است. اگر حال و حوصله داشته باشید تا همزمان همان عکس‌ها و منطق را در یک شبکه دیگر هم انجام بدهید، تجربه من می‌گوید از لنزور می‌توانید نه به اندازه اینستاگرام ولی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید جواب بگیرید. روزی حداکثر نیم ساعت وقت گذاشتن، در ازای یافتن هواداران تازه ارزشش را دارد. منبع:روزنامه کلید خرید هاست لینوکس ارزان جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید QR Code for چگونه در اینستاگرام follower جمع کنیم؟ نویسنده : نیلوفر معماریان محمدی ارسال شده : 6 اردیبهشت 1394 در : اخبار فناوری اطلاعات و عمومی تعداد نظرات : 25 دیدگاه آدرس کوتاه شده این پست : http://www.xn--mgbguh09aqiwi.com/?p=6675 د کننده ها، در صفحه خود قرار دهید. کاربران میل دارند اطلاعات مختصری از شما بدانند پس در حد امکان اطلاعات خود را به آنها دهید. 3. یک نام کاربری مناسب و ساده انتخاب کنید. نام کاربری ساده آسان تر به ذهن سپرده می شود و زمانی که شخصی می خواهد شما را به دیگران معرفی کند خیلی سریعتر این کارا انجام می پذیرد.عکس کاربری مناسب برای صفحه خود انتخاب کنید.برای مثال اگر صفحه شما در مورد بدن سازی می باشد،باید از تصاویر مرتبط با آن استفاده کنید. 4. قسمت بیوگرافی حساب خود را تکمیل کنید. بیوگرافی حساب خود را مرتبط با تصاویر و مطالب صفحه خود تکمیل کنید.همان طور که قبلا بیان شد، افراد علاقه دارند در مورد دیگران اطلاعات کسب کنند. 5. دوستان خود را در اینستاگرام فالو کنید. بعد از تأیید شماره موبایل خود، می توانید افرادی که شماره آنها در گوشی شما موجود می باشد را در صورت داشتن حساب اینستا فالو کنید. 6. حساب خود را به دیگر جوامع مجازی متصل کنید. اگر شما در جوامع مجازی مختلفی فعالیت دارید، این اتصال شما را در دیگر جوامع معرفی می کند. • از تگ (Tagging) استفاده کنید ترفندی برای افزایش فالور اینستاگرام 1. افراد مختلف را در تصاویر خود تگ کنید. تا دیگران هم شناخته شوند. 2. از هشتگ مرتبط استفاده کنید. برای تصاویر خود هشتگ مناسب ومرتبط با موضوع استفاده کنید تا آسان تر به دیگران متصل شوید و افرادی که موضوع شمارا دنبال می کنند بتوانند تصاویر و پست های شمارا هم ببینند.برای مثال اگر عکسی از غروب خورشید می گذارید می توانید از #غروب #sunset استفاده کنید. 3. از هشتگ های معروف استفاده کنید. یک راه دیگر برای اینکه تصاویرتان بازدید شوند، این است که از برچسب یا همان هشتگ های مناسب و شناخته شده استفاده کنید 4. از برنامه های هشتگ استفاده کنید. کانال تلگرام - پایین شرح خبر اشتراک گذاری مطالب مرتبط میدان بزرگ رقابت لایک ها درپست‌های اینستاگرامی اینستاگرام زندگی مهندس را زیر و رو کرد+تصاویر شایعه مرگ علی انصاریان با این پست تکذیب شد!+اینستاپست نگاهی به حضور اینستاگرامی وزیر ارتباطات+عکس متن های اینستاگرام را کپی کنید + آموزش لینک مستقیم حساب کاربری Line در کجا قرار دارد؟ نرم افزار پخش کننده ویدیو +دانلود آنتن دهی تلفن همراه خود را بهبود بخشید +آموزش آخرین محل لمس شده در اندروید کجاست + آموزش تصویری با این ترفندها سیگنال های مودم wifi خود را تقویت کنید + آموزش دیگر تصاویر مورد علاقه تان در اینستاگرام را از دست ندهید+آموزش برچسب ها اینستاگرام ، راه های افزایش فالوور ، ترفند افزایش فالوور ، لایک زدن ، لایک گرفتن ر
  • اسماعیل انصاری