چگونه از طریق کانالهای تلگرام وتبلیغ در گروهها درامدزایی کنیم

چطور از طریق عکس وکلیپ درامدزایی کنیم
  • ۰
  • ۰

*آیا می دانید تنها کاری که کافی است در سیستم 8hoop.com  انجام دهید 1. عضو سیستم شوید 2. سه نفر را به عنوان  زیر مجموعه آورید 3. زیر مجموعه های شما نیز همین کار را کنند و هر کدام 3 نفر بیاورند شما بعد از 8 مرحله (در دوماه) به مبلغ 8856 دلار دست میابید.*

 

چگونه؟

8hoop.com  سیستم عضو گیری است که دارای 8 مرحله یا حلقه (hoop)  می باشد که هر شخص باید 3 نفر را معرفی کند , شما فقط با 6 دلار (دلار پرفکت مانی ) ابتدا عضو سایت می شوید (که در همان مرحله یک که توضیح داده خواهد شد به شما بازگردادنده میشود.) سپس در پنل کاربری شما جدولی نمایش داده خواهد شد که دارای 8 ستون است سپس شما باید 3 نفر را به عنوان زیر مجموعه از طریق لینک ریفرال که آن را در بالای پنل کاربری خود می بینید وارد سیستم کنید که هر کدام با 6 دلار عضو سیستم می شوند ( دراینجا ستون یک شما تکمیل میشود) . سیستم 6 دلار را در این مرحله(پایان مرحله یک) به حساب شما واریز میکند ( یعنی اینکه شما هیچ هزینه ای نکرده اید وهمان ابتدا پول شما برگشته است ) و از 12 دلار ( دوتا 6 دلار بعدی) سیستم 4 دلار را برای نفر ردیف چهارم (Hoop 4) و 4 دلار برای ردیف هشتم (Hoop 8) بالایی شما واریز میکند و 4 دلار هم به عنوان فی در حساب سیستم باقی خواهد ماند . این جریان برای زیر مجموعه های شما هم تکرار می شود تا شما خودتان مرحله به مرحله بالا بروید و به انتهای مرحله 4 برسید که در این مرحله مبلغ 108 دلار برای شما واریز می شود و دوباره همینگونه مرحله شما بالا می رود تا وارد مرحله هشتم شوید که در انتهای مرحله هشت مبلغ 8748 دلار(حدود 27000000 تومان)  به حساب پرفکت مانی شما واریز می شود , و بعد از اتمام مرحله هشتم شما از جدول حذف می شوید و این مراحل برای زیر مجموعه های شما تا مرحله هشتم نیز ادامه پیدا میکند . توجه نمایید هر فرد به هر تعداد که بخواهد می تواند ( با ایمیلهای متفاوت) به عضویت سایت درآید و هیچ محدودیتی ندارد .

<< هر کسی از لینک ریفرال شما یا لینک ریفرال زیر مجموعه های شما تا 8 مرحله پایین تر از شما عصو شود در پنل کاربری شما هم محسوب می شود >>

از طرف دیگر اگر هر مرحله فقط یک هفته زمان ببرد ( یعنی هر فرد بتواند در یک هفته فقط 3 نفر زیر مجموعه خویش را بیاورد یا از لینک ریفرال شما بیاید ) شما در کمتر از 2 ماه می توانید به مرحله هشتم برسید که مبلغی $108+ $8748 (مراحل چهار و هشتم ) حدود 30996000 تومان ( هر دلار پرفکت مانی در حال حاضر 3500 تومان می باشد) دریافت نمایید .

 این یک تبلیغ یا بازارگرمی نیست , اگر شما همت کنید و بخواهید راحت می توانید در 2 ماه به این مبلغ دست پیدا کنید و همه چیز به خودتان بستگی دارد .

 اگر هر کسی برای 3 نفر زیر مجموعه های خود یک هفته زمان نیاز داشته باشد بعد از 2 ماه روند کار به چه صورتی خواهد بود ؟

Hoop1 - هفته اول 3 نفر
Hoop2 - هفته دوم3*3=9 نفر
Hoop3 - هفته سوم 3*9=27 نفر
Hoop4 - هفته چهارم 3*27=81 نفر
Hoop5 - هفته پنجم3*81=243 نفر
Hoop6 - هفته ششم 3*243=729 نفر
Hoop7 - هفته هفتم 3*729=2187 نفر
Hoop8 - هفته هشتم 3*2187=6561نفر


و شما در انتهای هفته چهارم و هشتم به ترتیب مبلغ 108 دلار و 8748 دلار بدست میآورید , بدون زحمت خاصی یا زمان زیادی ... فقط کافیست بخواهید و باور داشته باشید ,  و فقط با کمی صبر به دوستان و آشناهای خود صحبت کنید و آنها را دعوت به زیر مجموعه خود کنید.

 

روند کار: چگونه شروع کنیم؟

1. ابتدا یک حساب پرفکت مانی باز کنید. (آموزش)

2. ثبت نام کنید (اگر از لینک ریفرال کسی ثبت نام می کنید دقت نمایید آدرس بار حتما درست است) و بعد هزینه ثبت نام 6 دلار را پرداخت نمایید.

3.  سه نفر زیر مجموعه خود را بیاورید (بایستی حتما از لینک ریفرال شما ثبت نام کنند) , در این مرحله وقتی* 3 نفر زیر مجموعه شما ثبت نام کردند و هزینه را پرداخت کردند در این مرحله سیستم 6 دلار شما را می دهد.

4. زیر مجموعه های شما هر کدام 3/سه نفر زیر مجموعه خود را بیاورند و این روند همینطوری برای زیر مجموعه های آنها نیز ادامه پیدا کند و مرحله شما یک Hoop بالاتر می رود. چه از لینک ریفرال شما  و یا چه از لینک ریفرال زیر مجموعه های شما بیاید برای شما نیز محسوب می گردد.

5. وقتی شما به مرحله 4 و8 برسید سیستم هر تعداد عضوی که در این مرحله ثبت نام کند و زیر مجموعه خود را بیاورد 4 دلار به شما  می دهد که در انتهای مرحله  4 مبلغ 108 دلار و در مرحله 8 مبلغ 8748 دلار مجموعا می باشد.

6. وقتی شما مرحله هشت را تمام کردید از سیستم حذف می شوید و این روند برای زیر مجموعه های شما ادامه خواهد یافت. ( که البته شما می توانید بارها و بارها حتی همزمان عضو شوید و این روند را ادامه دهید).

* نکته1 : هر تعداد نفری که از  لینک ریفرال  (لینک ریفرال در پنل کاربری است)  شما عضو شود آنها در زیر مجموعه های خالی hoop های شما قرار خواهند گرفت.

نکته 2: هر کسی از لینک ریفرال شما یا لینک ریفرال زیر مجموعه های شما تا 8 مرحله پایین تر از شما عصو شود در پنل کاربری شما هم محسوب می شود.

برای آموزش تصویری اینجا را کلیک نمایید.

 

*  فقط به این فکر کنید که با 6 دلار چه کار می شود کرد که بعد از مدتی کوتاه به مبلغ 8748 دلار برسید!!؟ *



از مزایای 8hoop.com عبارتند از:
 

1. نیاز به تخصص یا کار خاصی نیست. همینطور برای رسیدن به نتیجه نیازی نیست زمان زیادی بگذرد , تنها کافیست هر نفر بتواند سریع 3 نفر زیر مجموعه خود را بیاورد. (توجه نمایید که اگر از لینک ریفرال شما صدها نفر هم بیاید بطور اتومات در زیر مجموعه های خالی شما قرار میگیرد که باعث پیشرفت سریع شما می شود)

2. مهم نیست در کدام شهر یا کشور هستید! این طرح در هر جای دنیا که باشید می توانید فعالیت کنید . می توانید به دوستان و خانواده خود یا همکلاسی ها آموزش دهید و آنها را وارد سیستم کنید ... می توانید به راحتی یک درامد خوب و سرمایه ای داشته باشید و چون درامد به دلار

-نرم‌افزارهای مرسوم و محبوب در محل کار

حتی اگر تسلط بر این نرم‌افزارها در هیچ یک از کتاب‌ها و مجلات کارآفرینی به عنوان یک پیش نیاز برای موفقیت معرفی نشده باشد اما باز هم خواه در یک سازمان کارمند باشید و یا یک کارآفرین زبده و کاربلد، باید بر تمام نرم‌افزارهای مشترک و رایجی که در محل کار استفاده می‌شود تسلط داشته باشید. شخصاً وقتی برای مصاحبه به شرکتی دعوت می‌شدم یکی از پرسش‌های مشترکی که در اکثر این مصاحبه‌ها با آن رو به رو می‌شدم میزان تسلط من به کامپیوتر و به ویژه بسته‌ی نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس بود. مطمئناً مدیران این شرکت‌ها از من توقع نداشتند که در کاربرد این نرم‌افزارها حرفه‌ای باشم و بر کلیه‌ی نکته‌ها و ترفندهای آن‌ها مسلط باشم اما تسلط نسبی بر مجموعه‌ی نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس، ادوب فتوشاپ و نرم‌افزارهای رشته‌ی مکانیک مثل کتیا و سالیدورک یکی از پیش‌ نیازهای مشترک استخدام در اکثر این شرکت‌ها بود.

چند سال پیش که در دوره ICDL شرکت کردم با کارمندانی آشنا شدم که می‌گفتند برای افزایش حقوق، گرفتن ترفیع و بالا بردن کیفیتکارشان ترجیح داده‌اند در این دوره‌ها شرکت کنند. نکته‌ی جالب این که هنوز هم افرادی هستند که حتی در سنین بالای ۳۵ یا ۴۰ سال نمی‌توانند از کامپیوتر و نرم‌افزارهای معمولی مثل نرم‌افزارهای موجود در بسته‌ی مایکروسافت آفیس مانند ورد و اکسل استفاده کنند. پس بهتر است شما از همین امروز برای تسلط بر این نرم‌افزارهای ضروری برنامه‌ریزی کنید.

این مقاله را مطالعه کنید : چطور مثل یک کارآفرین فکر کنیم : ۱۰ پیشنهاد کلیدی

۲-رایانش ابری

از آنجا که حجم اطلاعات و داده‌ها در عصر اطلاعات هر روز افزایش می‌یابد بهتر است از همین لحظه برای آشنایی با رایانش ابری یا به انگلیسی : «Cloud Computing or The Cloud» برنامه‌ریزی کنید. خواه استفاده از سرویس‌های معروف و محبوب Dropbox و Google Drive برای اشتراک‌گذاری فایل‌های مربوط به پروژه‌ها و همکاری مفیدتر با همکارانتان باشد، استفاده‌ی بهینه از اپلیکیشن هایی مثل Evernote و Trello برای افزایش بهره‌وری شخصی‌تان باشد و یا یادگیری اصول اساسی و ابتدایی حفظ امنیت فایل‌های حساس شرکت در اینترنت و فضای مجازی باشد، فرقی نمی‌کند، به هر حال داشتن درکی قوی از رایانش ابری یکی از اولویت‌های مهم کارآفرینان در قرن بیست و یکم است.

۳-طراحی وب

طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. مطمئناً شما می‌توانید یک طراح وب را برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت شرکت خود استخدام کنید اما درک المان‌های صفحات وب و آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله HTML و CSS کاملاً ضروری است. باید به این نکته توجه کنید که وقتی نیاز باشد در وب‌سایت خود تغییر یا تغییراتی به وجود آورید و یا بخواهید یک بروز رسانی جدید را به وب‌سایت خود اضافه کنید شاید نتوانید با طراح وب خود تماس بگیرید چون هیچ طراح وب مستقل یا تیم طراحی وب‌سایتی نیست که هفت رو هفته و بیست و چهار ساعته به شما خدمات‌رسانی کند. برای یادگیری اصول اولیه‌ی طراحی وب و زبان‌های برنامه‌نویسی پایه‌ی این حوزه نیازی نیست که در کلاس‌های خصوصی با هزینه‌های هنگفت شرکت کنید، اگر در گوگل جست و جو یا گوگل کنید می‌توانید صدها و شاید هزاران مقاله، دوره‌های صوتی و ویدیویی به زبان‌های فارسی و انگلیسی پیدا کنید که تمام دانش مورد نیازتان در مورد طراحی صفحات وب را در اختیارتان قرار می‌دهند.

۴-طراحی گرافیک

یکی از اولین چیزهایی که مشتریان به محض نگاه کردن به محصولات شما به آن توجه می‌کنند طراحی محصولات است که همین حقیقت غیر قابل انکار، طراحی گرافیک را به یکی از مهارت‌های کلیدی و مهمی تبدیل می‌کند که باید به عنوان یک کارآفرین درک درستی از آن داشته باشید. اگر هیچ دانش و تجربه‌ی خاصی از طراحی لگو یا آرم تجاری، بروشور و آگهی‌های تبلیغاتی و کتاب‌های الکترونیکی یا ایبوک ها ندارید بهتر است از همین لحظه کمی وقت بگذارید و با جزئیات یک طراحی خوب آشنا شوید. آشنایی نسبی با طراحی گرافیک به شما کمک می‌کند وقتی یک طراح گرافیک را برای طراحی استخدام کردید بتوانید خیلی سریع از متعهد بودن و متخصص بودن او یا عدم تخصص کافی او در طراحی آگاه شوید. اینترنت و وب‌سایت‌هایی نظیر لیندا، یوتیوب و وب‌سایت‌های فارسی گوناگون منابعی عالی برای یادگیری اصول اولیه و پیشرفته‌ی طراحی صفحات وب و طراحی گرافیک هستند که می‌توانید از این منابع رایگان و پولی برای تسلط بر نرم‌افزارها مهم حوزه‌ی طراحی گرافیک نظیر ادوب فتوشاپ (به انگلیسی: Adobe Photoshop)، ادوبی ایلوستریتور (به انگلیسی: Adobe Illustrator) و ادوبی این‌دیزاین (Adobe InDesign) و نرم‌افزارهای دیگر استفاده کنید.

این مقاله را مطالعه کنید : ۵ ویژگی کلیدی یک کارآفرین موفق

۵-شبکه‌های اجتماعی

هر کارآفرینی که فکر می‌کند عملکرد شبکه‌های اجتماعی شبیه به نرم‌افزارهای پیام‌رسان فوری مثل وایبر و واتس اپ است و از این شبکه‌های اجتماعی فقط می‌توان برای ارسال عکس بچه‌ها و چت کردن با دوستان استفاده کرد واقعاً ساده لوح است. در دنیای امروزی شبکه‌های اجتماعی با سرعتی غیر قابل باور در حال تبدیل شدن به یکی از ابزارهای بازاریابی مهم برای تجارت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است و اگر مشتری شما از وجود محصولات شما در بازار هیچ خبری نداشته باشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید فروش خوبی داشته باشید. به جای اینکه به عنوان یک کارآفرین فرد دیگری را برای رسیدگی به حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره استخدام کنید باید خودتان با بهترین روش استفاده از شبکه‌های اجتماعی از طریق اپلیکیشن های Hootsuite یا Buffer آشنا باشید. با بهره‌مندی از مهارت مدیریت مؤثر شبکه‌های اجتماعی و دیگر مهارت‌های کلیدی این حوزه به راحتی می‌توانید شروعی خوب در دنیای تجارت به ویژهکسب‌وکارهای آنلاین داشته باشید.

از زمانی که فعالیت خودم در دنیای آنلاین را شروع کرده‌ام و در وب‌سایت «برای فردا» به هم‌وطنان عزیزم خدمت می‌کنم تسلط نسبی بر چهار مهارت ذکر شده در این مقاله یعنی تسلط بر نرم‌افزارهای محبوب نظیر مجموعه نرم‌افزارهای بسته‌ی مایکروسافت آفیس، آشنایی نسبی با طراحی صفحات وب و نرم‌افزارهای طراحی گرافیک مانند ادوب فتوشاپ و در نهایت آشنایی کامل با شبکه‌های اجتماعی محبوب مثل فیس‌بوک، توییتر، پینترست و گوگل پلاس از سهم قابل توجهی در اداره و پیشبرد اهداف بنده در این وب‌سایت برخوردار بوده است.

اگر به دنیای کارآفرینی علاقه‌مندید، اگر ایده‌ای برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت عمومی دارید بهتر است از همین لحظه برای ت

است در هر کجایی می توانید آن را چنج کنید و اگر در داخل ایران هستید آنرا به صرافی های اینترنتی بفروشید و معادل آن را تومان بگیرید.

3. از لینک ریفرال شما هر تعدادی که عضو شوند ما انها را در زیر مجموعه های خالی شما می گذاریم به عنوان مثال اگر از لینک ریفرال شما 50 نفر هم بیاید اتومات در زیر مجموعه های خالی شما قرار داده می شود ( مثلا اگر شما در مرحله 5 در یک زیر مجموعه ای توقف داشته اید شخصی که از لینک ریفرال شما آمده است  در آن قسمت گذاشته می شود). غیر از این  هر کسی از  لینک ریفرال زیر مجموعه های شما تا 8 مرحله پایین تر از شما عصو شود در پنل کاربری شما هم محسوب می شود.

4. می توانید لینک ریفرال (عضوگیری) خود را در وبلاگ یا سایت خود بگذارید تا افراد از زیر مجموعه شما عضو سیستم شوند , که اینگونه بسیار سریع پیش خواهید رفت.

5. شما در پنل کاربری خود از پیشرفت و تعداد اعضای  زیر مجموعه خود بصورت گراف و عددی آگاه می شوید.

6. این سیستم تابع هیچ کشوری نیست و سیستم کاملا آزادی است و شما به راحتی در هر ج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی