چگونه از طریق کانالهای تلگرام وتبلیغ در گروهها درامدزایی کنیم

چطور از طریق عکس وکلیپ درامدزایی کنیم
  • ۰
  • ۰

سایت معتبر برای خرید و فروش قالب، اسکریپت و کد

 

 

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت، فروش فایل‌هایی مانند کدها و اسکریپت است. این فایل‌های فروشی می‌تواند اسکریپت PHP، قالب و افزونه وردپرس و قالب و افزونه برای سایر سیستم‌های مدیریت محتوا باشد. با توجه به اینکه استفاده از سایت codecanyon.net و themeforest و به طور کلی مارکت انوتو (envato.com) برای ایرانیان مشکل شده، در ادامه قصد دارم ۳ سایت معتبر خارجی و ایرانی برای خرید و فروش قالب، افزونه، اسکریپت و انواع کدها معرفی کنم.

۱ – سایت makiplace.com

این سایت به تازگی شروع به کار کرده و یک بازار جدید برای توسعه دهندگان و طراحان است. انواع مختلف کدها برای موبایل و سایت در این بازار خرید و فروش می‌شود. پرداخت در این سایت با کارت اعتباری و پی‌پال مقدور است. با عضویت در این سایت به مدت محدود می‌توانید ۵ دلار اعتبار اولیه بدست آورید.

 

۲ – سایت rtl-theme.com
سایت راست چین در ابتدای سال نود افتتاح گردیده، ایده اولیه طراحی این سایت بر پایه فراهم کردن مکانی جهت تجارت سهل و آسان طراحان وب و همچینین دسترسی آسان وب مسترها به کارهای بروز و با کیفیت بوده است.

زمینه فعالیت سایت، عرضه محصولات دیجیتال فارسی (اسکریپت، قالب، فارسی‌ساز و … ) در زمینه وب است. کلیه کاربران راست چین به دو گروه طراحان (فروشندگان) و مشتریان تقسیم می‌شوند، فروشندگان میتواند محصولات طراحی شده‌ی خود را در وب سایت راست‌چین به فروش برسانند و خریداران نیز از این محصولات آماده در پروژه‌های خود استفاده کنند.

۳ – سایت zhaket.com
ژاکت یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال (Digital Goods) است و شما می‌توانید هرچیزی که به صورت دیجیتال می‌خواهید خرید کنید مثل ابزارهای لازم طراحی سایت (وردپرس و اسکریپت و …) و فایل‌های گرافیکی ارزشمند و عکس و … را از آن تهیه نمائید.

ژاکت از سال ۲۰۱۴ توسط علی حاجی محمدی تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس، تحت نام مارکت وردپرس آغاز کرد و بعد از گذشت ۲ سال نام خود را به zhaket.com (ژاکت) تغییر داد.

  • ۹۸/۰۸/۱۰
  • اسماعیل انصاری

نظرات (۱)

سلام واقعا مفید بود ، من اینجارو توی گوشیم سیو کردم تا بعدا بیام بقیه مطالب ببینم بخونم

 

 

 

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی